Gara Toporu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

aquino

Active Member
Trenulist
27 Martie 2008
189
1
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Salut!
Am sa va arat o gara mica de pe ruta Giurgiu-Videle:
Gara Toporu

Trecere de nivel cu calea ferata:



Semnale:





Intrare gara dinspre Videle:


Gara:


Intrarea in gara dinspre Giurgiu:




Depozit:


Trenul personal 9344 Giurgiu-Videle:



Cantoane:


Castel:


Stalpi:



In scurta mea vizita in comuna Toporu am avut ocazia sa vad si altceva decat trenuri:
2 tractorase:

si un avion:


Trenul personal 9343 Videle-Giurgiu:


si am lasat pentru final ceva interesant
prins de trenul personal:


Va salut!
O zi buna!
 
Excelente poze. Nu am fost pe aceasta liniie si ma bucur ca le vad. Te-ai luptat ceva cu buruienile. De cativa ani, mai precis de cand s-a "prabusit" podul de la Gradistea de pe linia Bucuresti-Giurgiu, aceasta sectie a devenit mai circulata dupa ce a preluat o parte din traficul de pe sectia afectata de avarierea acelui pod. Remarc ca statia are doar 2 linii de garare care se utilizeaza pentru incrucisari si se pare ca mai sunt 1 sau 2 linii acoperite cu "noch". De asemenea am remarcat si faptul ca semnalele de iesire din linie curenta au doar 3 focuri, lucru extrem de rar. De fapt sunt exact cat sunt necesare in aceasta situatie, fiindca in majoritatea statiilor de la noi semnalele de iesire au 5-6 focuri, pe catarg, chiar daca nu sunt toate folosite. Avionul este un Antonov 2.
 
Super-interesante pozele, Aquino!

Totusi, nu pot sa nu am un sentiment de ciuda si oroare vazand ultimele imagini:

ACOLO, pe post de vagon atasat unui personal oarecare a ajuns automotorul 751, un exemplar unic montat la Astra Arad, "frate" bun al automotorului Arpad produs de Ganz in 1935? E ca si cum ai vedea un celebru cal de curse pus la caruta, ajuns gloaba oarecare...

Sunt sigur ca acea masina minunata merita o soarta mai buna decat ceea ce-i pregatesc, se pare "mintile luminate" din CFR!
 
@Victorian 751 nu era automotorul de la infra?
Fiindca senzatia mea e oamenii au treaba pe la Giurgiu cu el,si e mai usor de trimis atasat la un tren(macar nu mai consuma motorina).
 
Da Elef, 751 era alocat la CFR Infrastructura si ai dreptate, nevoia de a-l avea in zona Giurgiu ar fi o explicatie logica a "agatarii" lui la un personal pentru ca intr-adevar in poze nu se vede ca ar fi accesibil calatorilor obisnuiti ai personalului respectiv!
 
Poate ca se duc sa vada daca mai au sina de la Giurgiu pana la podul de peste(in) Arges :fluierat: .
 
tre

<t>eu nu inteleg de ce podul de la Gradistea nu se poate face mai ales ca este un alt pod mai inalt acolo peste canal practic trebuie mutata linia mai incolo <br/>
<br/>
<br/>
mai ales ca linia era dubla si se circula destul de bine</t>
 
cunosc ruta foarte bine
giurgiu oras = giurgiu nord - fratesti - daia = halta tabanu = baneasa giurgiu - mihai bravu = vlad tepes = comana - gradistea - vidra - sintesti - jilava = bucuresti progresu

- linie simpla
= linie dubla

toata ruta e neelectrificata

am auzit ca ar fi inceput lucrarile la podul de la gradistea
la podul cel nou
mai ales ca sunt foarte mari sanse sa se finalizeze canalul dunare-bucuresti
gara va fi mutata vreo 2-3 km
 
33

<t>DIN CITE STIU PODUL ESTE DEJA TREBUIESC FACUTE NUMAI MUARILE DE LINIE SI IMPLICIT GARA CARE NU MAI ESTE LA ACEIASI ALTITUDINE CU PODUL</t>
 
podul este
dar trebuie reconsolidat
au fost niste baieti buni care au escavat pe acolo dupa balast,nisip
asta ar fi una din cauzele ptr care a cazut podul vechi
 
R

<t>Practic se poate merge pe acel pod trebuie pusa numai linia pe el , din cite inteleg .<br/>
<br/>
poate ca este si rea vointa la fel ca si linia G humorului -Cacica -Suceava unde , undeva dupa Cacica este o alunecare de teren dar care se putea face intr-o zi deoarece linia era buna mai ales ca este si electificata , ea merge asemanator ca si linia 501 ma refer relief cu urcari si coboriri ale liniei peste obcine.</t>
 
Fagaras, despre podul de la Gradistea am scris deja la doua topicuri.
La stiri si la linia 306.
Mai iti spun si aici: in octombrie s-a emis o HG pentru finantarea lucrarilor la podul nou.

Din cite intelegi pe podul nou se poate circula, au circulat Nicola si Andrelele sau care erau si alti ,,artisti" care au facut acolo videoclipuri ( cunoscind faptul ca pozele si filmarile ies bine pe structuri metalice mari)
Daca ai fi vazut videoclipurile sau stirile cu podul vechi ai fi stiut ca podul nou este asezat pe pozitie insa lipsesc racordarile la line, traseul acesteia trebuie modificat, lucru logic daca ne gindim ca podul este pe alt amplasament.
Cel mai important lucru: podul nou nu avea executare rambleele de acces doar culeele.
http://www.financiarul.com/articol_12439/se-reiau-lucrarile-la-podul-de-la-gradistea.html

In ceea ce priveste linia de la Cacica, exista pe internet reportaje din zona respectiva, inclusiv portiunea afectata, facute de pasionatii din zona.
Desigur ca linia urca si coboara la fel ca alte linii care strabat muntii, insa interesul scazut pentru refactia ei poate fi dat si de faptul ca este o linie grea.
Practic linia pe care se circula acum spre Suceava a fost construita tocmai pentru a evita rampa de la Strigoaia.Nu ii stiu acuma la graba gradientul.
 
a fost si un rep la antena 3 cu podul de la gradistea trebuie sa se refaca un pilon dar rasp este ca nu sunt bani desi ar trebui ca firmele acelea sa plateasca daunele ca ele l au stricat aia nu mai este atentat la siguranta feroviara ?
 
Nu mai trebuie refacut pilonul pentru ca de fapt exista un alt pod gata construit si asezat in opera, dar ... vezi bine nu se gasesc bani de construit rambleele de acces.
 
costa mai ieftin sa construiesti pilonul pt ca daca vrei sa faci al doilea pod trebuie mutata si gara pe un nou amplasament si trebuiesc facute exproprieri eu zic sa il refaca pe asta vechi si sa circule cu restrictie ca e mai bine
 
off o luam de la inceput.
Vezi ca e un reportaj cu poze pe aici pe internet.
Exista deja traseul liniei, amplasamentul statiei trebuie mutat, dar la cite gari sint desfiintate, ar putea sa devina o oprire in curenta.
Ce e asa complicat? repara pilonu si constata ca podul are 100 de ani si trebuie construit altul.

Si apoi, crezi ca un pilon se readuce pe pozitie asa de usor?

Daca din 1990 pina in 2009 aduceau acolo tot molozul si pamintul de la diverse constructii reuseau sa fac rambleele de acces atit la pod cit si la viaductul din spatele garii.

Hai ca deja o luam razna pe subiectul asta, vad ca esti pornit pe contre inutile.
 
Pe alt forum un user a facut niste poze interesante pe linia 903.

http://www.forumtrenuri.com/t91p70-903-videle-giurgiu-nord-ruse