In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
in fata garii Moinesti, un tren de calatori remorcat de locomotiva 575 Magureni (Steg 1405/1874). Dupa locomotiva un tren de calatori, primul vagon este unul de ââŹĹbagagiuââŹÂ.....Probabil fotografia este anterioara anului 1904, locomotiva neavand pe marchiza placuta cu ââŹĹiuteala maximaââŹÂ.
Multumesc, catalin, pentru aceste poze noi.
Observ ca in anii 30-40 a inceput constructia celie de-a treia linii (a patra, de fapt), intre liniile 2 si 3...
Informatiile mele - neprobate - era ca dupa razboi a fost data in folosinta acea linie, dar pare mai buna informatia 30-40, cu accesnt pe 40, probabil
Nu cred ca se construia nimic. Sunt cupoane de sina provenite de la refactia liniilor existente. Vezi gramezile de balast nou si faptul ca sinele stateau pe cateva traverse provizorii.
Doar prima poza este noua, celelate doua sunt relativ cunoscute. Cel putin ultima este o ilustrata care a circulat in mai multe variante, in special sepia.
Nu stiu la ce te referi cu constructia liniilor 3 sau 4.
Uneori detaliile apar in imagini personale fara legatura cu domeniul feroviar. Un crop dintr-o imagine luata in oras in 1936. Intr-un colt al imaginii castelul de apa din statia Moinesti cu anexa destinata mecanicului de pompa si in stanga atelierul anexa al remizei. Prin porumb se vede marginea buncarului de carbune