Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

Catenara CFR, generatia noua.

Moderator: rrzxxx

LE1500KW
Mesaje: 203
Membru din: Mar Iun 26, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LE1500KW » Dum Ian 04, 2009 6:46 pm

Super Florinn, ce grosime are cositorul pe care l-ai folosit?
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Ian 04, 2009 7:24 pm

Salut,

cositorul are 0.5 mm
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Dum Ian 04, 2009 7:34 pm

km 26, mag. Buc-C-ta. Profilul e simetric, ambele cote de latime sunt egale. Cota de 260x260 mi se pare un pic exagerata, avand in vedere ca scara de la un semnal BLA are latimea de 260mm, si se vede cu ochiu' liber ca stalpul e mai ingust decat scara. Apropo de scara, am facut ceva masuratori fizice si la scara unui stalp BLA.
LE1500KW
Mesaje: 203
Membru din: Mar Iun 26, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LE1500KW » Dum Ian 04, 2009 7:50 pm

Sunt bine venite acele masuratori dave :lol: :wink:
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Ian 04, 2009 8:19 pm

Ok, deci se confirma masuratoarea lui Catalin.

Mersi @dave.

Legat de grosimea stalpului, sunt convins ca e calculata si ca stalpul e facut dintr-ul otel (sau ce o fi) mult mai rezistent decat ceea ce se folosea in trecut.

@Dave poti verifica daca exista stalpi mai grosi? In special cei cu console multiple sau care sustin poduri de catenara. Ar mai fi stalpii simpli care sunt pusi la distanta mare de sina, si care au niste console foarte lungi.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
dave
Mesaje: 136
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dave » Dum Ian 04, 2009 8:52 pm

din ce am vazut eu, pe tronsonul Pasarea-Branesti, nu pare a fi decat un singur tip de stalp, acela cu grosimile de mai sus, metalic, galvanizat termic.
Avatar utilizator
lgm
Mesaje: 1
Membru din: Mie Ian 14, 2009 12:00 am
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de lgm » Vin Ian 16, 2009 11:47 am

De unde se poate face rost de izolatori Viessmann (TT si H0)?
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Vin Ian 16, 2009 11:57 am

Salut,

H0 sunt la rally, TT nu stiu, merg aceiasi.

Mai gasesti izolatori si in conrad, n/tt/h0 insa nu sunt la fel de bine facuti precum cei viessman.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Ian 28, 2009 12:06 pm

Salut,

atat cat am mai apucat am lucrat putin la catenara,
am inceput realizarea stalpilor cu console scurte:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
liviu91
Mesaje: 196
Membru din: Mie Aug 27, 2008 12:00 am
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de liviu91 » Mie Ian 28, 2009 1:34 pm

Salut Florinn

Foarte frumosi si bine realizati stalpii.

De unde ai cumparat sarma otelita cuprata?

Eu mi-am luat de pe sierra.ro dar nu e cuprata, si nu prea se lipeste. Mai era si din alama de 0,8. aia nu am luat si nu stiu daca e buna...poate ma ajuti tu.
:grin:
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Ian 28, 2009 1:39 pm

Am dat peste ea din greseala in Ambient, desi stiam de ea nu stiam unde sa o caut.

E ceva sarma care se foloseste la anumite aparate de sudura, deci caut-o pe la raionul cu aparate de sudura.

Primii stalpi i-am facut cu sarma de otel normala de 0.5, am fost mult mai multumit de ei in sensul ca sarma era mult mai elastica iar stalpii mai rezistenti la tensiuni, insa e mult mai greu sa aduci sarma respectiva in situatia in care sa se si cositoreasca, trebuie decapata si nu prea ai cu ce sa faci asta.

Cu asta cuprata se lucra foarte usor, folosesc solutie decapanta pentru instalatiile de cupru.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
liviu91
Mesaje: 196
Membru din: Mie Aug 27, 2008 12:00 am
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de liviu91 » Mie Ian 28, 2009 1:42 pm

Aha....Multumesc :grin: cred ca stiu despre ce vorbesti
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Feb 02, 2009 3:01 pm

Salut,

ce am mai lucrat "intr-o zi cu soare":

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

pregatitul pentru vopsire:

[Link Removed for Guests]

si rezultatul final:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Big_boy
Mesaje: 442
Membru din: Vin Ian 09, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Big_boy » Lun Feb 02, 2009 3:06 pm

As vrea sa te intreb ce ai folosit in loc de stilp...pare a fi un profil I ...
De unde ai achizitionat un astfel de profil , cit a costat acest profil si pina la urma ce diametru are sirma de cupru folosita la stilp ? Este aceiasi dimensiune si pentru catenara ?
Multumesc
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Feb 02, 2009 3:21 pm

Salut,

profilul este "H" de alama, 2.5 x 2.5 mm.
Sarma de cupru folosita penmtru simularea consolelor din jurul stalpului sunt din fir de cablu de retea, nu stiu exact ce grosime are, probabil cam 0.4 - 0.5 mm.

Nu mai stiu exact cat a costat profilul, in jur de 4-5 euro o bucata de 50 cm, este cumparat de pe un site din Franta, o sa revin cu link. (cel mai greu de navigat site, ever)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Scrie răspuns

Înapoi la “Instalatii si anexe ”