Azi am avut sesiune (dubla ) de vopsit. I-am tras 2 maini fine de primer ...
Am confectionat si tamburul cu reductor si manivela , pentru actionarea jgheabului
si lipit la locul lui (aproximativ).
Iarasi, culoarea...sigur la Calafat a fost galben? Pentru ca ma uit pe imaginile marite la maxim si nu vad nici un indiciu de culoare galbena. De obicei, chiar daca se exfoliaza, pe uneva tot ramane un strop de culoare. Alte elevatoare asemanatoare si-au pastrat culoarea in mare parte, unele chiar foarte bine. In eventuala ipoteza ca intre timp ar fi fost vopsit cu gri peste galben, cu trecerea timpului, exfolierea straturilor de vopsea s-ar fi facut succesiv, de sub stratul gri ar fi aparut stratul galben, de sub stratul galben ar fi iesit rugina fierului.Pe elevator , sub stratul de vopsea gri, apare direct rugina metalului, indicand lipsa unui alt strat de vopsea diferita.
A facut elevatorul de la Calafat exceptie de la regula "galbena"?
Am confectionat si tamburul cu reductor si manivela , pentru actionarea jgheabului
si lipit la locul lui (aproximativ).
Iarasi, culoarea...sigur la Calafat a fost galben? Pentru ca ma uit pe imaginile marite la maxim si nu vad nici un indiciu de culoare galbena. De obicei, chiar daca se exfoliaza, pe uneva tot ramane un strop de culoare. Alte elevatoare asemanatoare si-au pastrat culoarea in mare parte, unele chiar foarte bine. In eventuala ipoteza ca intre timp ar fi fost vopsit cu gri peste galben, cu trecerea timpului, exfolierea straturilor de vopsea s-ar fi facut succesiv, de sub stratul gri ar fi aparut stratul galben, de sub stratul galben ar fi iesit rugina fierului.Pe elevator , sub stratul de vopsea gri, apare direct rugina metalului, indicand lipsa unui alt strat de vopsea diferita.
A facut elevatorul de la Calafat exceptie de la regula "galbena"?