In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Aștereala este (aproape) gata. La interior am să dau câteva mâini de bej și negru. Știu, era mai simplu sa gravez pe o coală de culoare bej/maro și să vopsesc marginile cu verde, însă coala asta verde am avut-o la îndemână.
Bătătura din spatele remizei este pregătită, pentru iarbă multa sau puțină. Sau pentru ce s-o nimeri pe acolo, fundația la atelier este înălțată, după aplicarea pe dioramă a segmentului respectiv, finisez și restul.
După 2 zile de pus țigle și dat găuri, măsurat, căsăpiți căpriorii, avem "burlanele" in poziție. Temporar.
După "studii intense pe teren", a se citi poze, și analogie cu alte remize ruda, am conchis că au fost hote pentru coșurile locomotivelor, doar spre intrare.
Până imi fac puțin curaj să scot iar hărăgaia de la locul ei și să-i infig ușile, dau cu prafuri și pe acoperișul lucios.
Nu pot să mă plâng, Sogardu' a făcut treabă bună de 2 ori, când a desenat și tăiat țiglele si a doua oară, când le-a vopsit. M-a scutit de muncă
Montaj temporar pe dioramă, nu cumva să nu se potrivească (iarăși) ceva.
Știu, este o clădire mare pentro o dioramă mică. De fapt, am construit diorama in funcție de remiză, altfel riscam să o țin în cutie și modelele la fel. Până la un spațiu mai mare, in care să transplantez (din nou) complexul remizei, jucăm pe terenul pe care îl avem și mergem înainte.
Cu imaginea editată de amicul sr.dr.arquitecto.bla.bla (câte o bere pentru fiecate nume), vă urez Sărbători Fericite!