Cladire halta Lipanesti 1:160

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
67
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Intrucat am avut la dispozitie planurile si instrumentul meu de nedespartit autoCAD-ul am pus in aplicare reducerea la scara a Haltei Lipanesti.

mai multe detalii se gasesc pe: http://modelism-feroviar.blogspot.com/2008/04/lipanesti-halta.html

Asadar am taiat piesele:



Am trecut la asamblare







am vopsit cercevelele - toc care sunt tot din carton de 0.5mm



am vopsit cu rosu mat braurile cladirii



am decupat pe dimensiuni cu ajutorul unui cutter



Braurile le-am lipit pe pozitiile lor




si o asamblare provizorie



alte poze

 
Felicitari si de la mine

Vezi ca ai o problema cu usa laterala de la gara

Ai facut-o fara montantii laterali ai foii de usa si fara rama supraluminii




In desen le are pe amandoua




Nu lipi componentele.
Vopseste tamplaria la interior.
Mai ai doi pereti la interior: intre sala de asteptare/casa de bilete si intre casa de bilete/intrarea in pivnita - usa de pe fatada laterala de care vorbim.
 
foarte frumoasa lucrarea...sunt curios cum o sa iti iasa acoperisul si suporturile :confused:
 
1. LDH, nu-s gravate dar ele exista din dimensionare. O sa pun o poza mai clara cu laterala si ai sa vezi ca se observa si rama . Ce am gresit in schimb este aerisirea de la beci care s-a dus cam sus, insa e reparabil.

2. Intrebarea cea mai importanta este: A avut initial bordurile alea oribile de jur imprejur la baza, vopsite actual cu gri ?

3. Stiu ca am si pereti interiori, din nou aduc aminte ca am asamblat provizoriu sa vad cum sea seaza, ce trebuie retusat si ce nu.

4. Acoperisul deocamdata stagneaza din lipsa de idei (cum sa fac tigla) , suportii laterali dinspre peron sunt gata insa asteapta vopseaua. Aseara nu am mai avut chef sa vopsesc nimic.
 
buna sorgard,

pai tigla o faci tot in caton, gravat cu laserul; noi folosim pentru sita, tigla, ardezie, etc, carton de 0,3, 0,5 sau 0,7 dupa caz si il gravam mai adanc sau mai putin adanc (vezi pozele transformatoarelor mele pe N sau iarasi a garii Steinbachbrücke)
 
mie cea mai interesanta metoda mi se pare http://www.youtube.com/watch?v=Hh5u_7cggEg&translated=1 ,mi se pare ca ar iesi mai realistic,decat gravarea cu laser a unui carton :-| p.s. observ ca foloseste 2-3 culori ptr tigla,deci sigur o sa iasa mai promitator decat laserul! deoarece in poza originala culorile tiglei difera
 
Horia_Radulescu a spus:
buna sorgard,

pai tigla o faci tot in caton, gravat cu laserul; noi folosim pentru sita, tigla, ardezie, etc, carton de 0,3, 0,5 sau 0,7 dupa caz si il gravam mai adanc sau mai putin adanc (vezi pozele transformatoarelor mele pe N sau iarasi a garii Steinbachbrücke)

Horia crede-ma ca de cateva zile caut posturile tale...dar recunosc ca m-am ratacit rau in forum.... putin ajutor te rog :D multumesc
 
mai, mai, greu mai e ;-)

cum ar fi sa cautam la un subiect la care nu are ce sa caute o asemenea gara... ca de exemplu "cladiri si anexe"? :D

uite aici:
http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2713

si aici cantina KA-Durlach si transformatoarele:
http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4804

la gara se vad si piesele in curs de asamblare si vopsire, usi, ferestre, acoperis, etc...

ba chiar e pe undeva si faimosul tren al lui Ralph, care este scara G la scara H0 ;-)

atentie: comentarii privind gara Steinbachbrücke la acel subiect, cele privind gara ta aici.
 
sogard_2003 a spus:
2. Intrebarea cea mai importanta este: A avut initial bordurile alea oribile de jur imprejur la baza, vopsite actual cu gri ?

Daca la soclul de sub braurile de caramida faci referinta cred ca era caramida aparenta, exact ca ce ai sub ferestre.
Probabil ca, in timp, au considerat ca este mai frumoasa tencuita si vopsita.
Este posibil sa fi fost de la inceput asa.

Totul este posibil daca nu avem o fotografie de epoca
 
danezu a spus:
mie cea mai interesanta metoda mi se pare http://www.youtube.com/watch?v=Hh5u_7cggEg&translated=1 ,mi se pare ca ar iesi mai realistic,decat gravarea cu laser a unui carton :-| p.s. observ ca foloseste 2-3 culori ptr tigla,deci sigur o sa iasa mai promitator decat laserul! deoarece in poza originala culorile tiglei difera

:confused: cred ca nu iti dai seama ce inseamna sa faci treaba asta la scara N
iar un acoperis gravat si vopsit,apoi imbatranit cum trebuie,nu mai are nevoie sa-i vopsesti tiglele una cate una...la N!
 
Voi incerca o metoda oarecum simpla:

- decuparea in randuri a tiglelor
- vosirea randurilor in nuante diferite
- taierea randurilor la diverse lungimi
- imbinarea in randuri a diferite culori obtinute
- lipirea randurilor unul peste altul pe un suport dimensionat conform cotelor aceperisului.

Alta solutie deocamdata nu am. Trebuie gasit carton foarte subtire (nu hartie caci arde la trecerea razei laser datorita densitatii mici)
 
sogard_2003 a spus:
Trebuie gasit carton foarte subtire (nu hartie caci arde la trecerea razei laser datorita densitatii mici)

Poate nu ai cautat unde trebuie.
Ai incercat la librarie? La aia din colt de la tine :D



Peste 160 gr/mp dai peste duplex si nu cred ca vrei duplex.
Daca vrei ... tot la libraria din colt.



:cafea:
 
Am gasit si eu un bloc de desen in casa....e de pe vremea liceului cred :D sa vad cum fac sa il duc la taiat. :D
 
da, insa atentie la podurile si pasajele unde nu e voie sa depasiti 14,5t pe osie ;-)

la modul serios, atat coperta cat si foile pot folosi...
 
Inspre finalul lucrarii va mai prezint inca doua poze:




Mai sunt multe de facut, insa pe alta data. Sper ca aceasta sa se intample cat mai curand.