Cladire halta Lipanesti

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
La final a venit vopsirea, cu acrilice de la Revell, in tonuri de maro, urmata de lacuirea cu lac mat. Dupa care am "montat" elementele de feronerie - manere la sertare si broasca la dulapior. Materialul l-a constituit folia de aluminiu gata metalizata auriu (alamiu :D ) de protectie la cutii de Ness si sarma aurita, tot de la ceva ambalaj:



Ei, cam asta-i povestea ghiseului.....
 
Eu ma indoiesc ca "asta-i povestea ghiseului", sunt convins la cat de detailist esti ca o sa apara si compostorul-datiera, sau cum s-o numi :|
 
De fapt, Dorele, tu esti cel care pune paie pe foc....parand ca vrea sa le scoata :evil:
@chickengeorge:
Daca erai o membra a forumului, precis spuneai compostoare-datier :D
Nu, nu am in vedere inca mobila aferenta, afara de ce am vazut in poze.
Da, cred ca o asemenea scula e la fel de fireasca intr-o statie ca si ghiseul. doar ca scara de executie s-ar putea sa ma penalizeze....poate chiar major!
Apropo, Puiule, ti-am vazut realizarile la H0 si trecand peste aprecierile meritate vreau sa spun ca mi-a placut la nebunie "imbatranirea" la canton.
Daca la locomotive-vagoane pe suprafata lucie e relativ usor de sters/repetat/experimentat, nu la fel e si la cladiri. Si am vazut multe realizari "aproximative". Si mie mi-e frica sa fac asa ceva unei cladiri...
Felicitari!

P.S. poate ar fi aici momentul lansarii unui apel umanitar legat de poze de compostor/oare ....chiar daca finalul nu va fi cel asteptat ( :| promit sa incerc!)
 
Multumesc ptr aprecieri,faptul ca le-ai bagat in seama este de fapt mai mult decat ma asteptam la niste lucrari de la 0.
Revenind la composteur-datiere, zau ca-si merita locul, chiar daca stim numai noi ca exista, prea te-ai intrecut in detalii :confused:
 
chickengeorge a spus:
Revenind la composteur-datiere, zau ca-si merita locul, chiar daca stim numai noi ca exista, prea te-ai intrecut in detalii :confused:

Pai nu este asa. Se vede :D

In aceiasi idee in care vorbii cu Mihai despre "problema" scarilor ce duc in beci/pivnita sau ce o fi, o sa fie o cladire de statie cu usile deschise.
Usa deschisa spre magazia de lemne si carbuni din beci deoarece ignorma teva de gaze montata muuult mai tarziu decat epoca avuta in vedere. O lumina razbatand din "adancuri" si iote scara luminata.

In aceiasi idee impiegatul care, intre noi fie vorba, si atunci de mult si astazi, poate indeplini mai multe functii, inclusiv pe aceia de casier.
Asta este bine pentru Mihai ca nu pune in scena prea mult personal CF.
Usa de la "miscare/bilete" deschisa, in prag impiegatul, obligat cu paleta sau felinarul jos, si iote cum se vede tot ce este inauntru.

Las ghiseul pe mana lui Mihai si aduc in fata uzura pardoselii incaperilor care, acuma ca stim unde este ghiseul, este, in opinia mea, conforma cu circulatia personalului CF si a calatorilor prin sala de asteptare.

Asteptam bancile in sala de asteptare si restul mobilierului la "miscare".

Spoor!!
 
De vre-o 2 zile extraterestrii imi bruiaza conexiunea :D ....

Pentru ca este o etapa luuunga, migaloasa si plicticoasa, pana a o incheia, vin cu niste poze - de data asta de lucru; am prins soarele - cel putin pentru prima jumatatate din ele, si diferenta se vede!





Detalii la final :D
 
Ufff.....In sfarsit gata cu lambriul!
Deoarece am profitat de lucrul in weekend n-am apucat sa "public" nimic; da vreo 2 poze pe post de cireasa pe tort tot pun:



Urmarea, maine-poimaine.

Cele bune!
 
Intr-un tarziu apuc sa mai povestesc si eu ce-a mai fost....
Lambriul, lambriul ca atare, l-ati vazut intr-unul din posturile mai vechi, a fost o incercare timpurie si -multumit de rezultat -am mers mai departe. Practic, am inserat o poza de lemn fasonat (un template, cum se gasesc pe net destule) intr-o foaie xcel, dupa care am multiplicat-o casuta de casuta. Printarea pe carton subtire gen carte de vizita, urmata de lacuire. La final am decupat fasiile pe care le-am lipit cu aracet pe perimetrul incaperilor.
Un moment am vrut sa "fentez", lasand sipcile dintre panouri doar imprimate si ele, dar fata de ce imi doream sa realizez, rezultatul mi s-a parut fara relief :? . Asadar am trecut la tamplarie. Sipcile le-am ales din gramada de "aschii", dupa dimensiuni, le-am mai fasonat si am inceput. Prima data plinta, mai lata.


Apoi am trecut la sipcile despartitoare (imagini am pus la momentul respectiv) pe care le-am lipit la pozitie dupa care le-am retezat la nivel. Dupa care am lipit sipca superioara, putin fasonata (rotunjita o muchie -pe cate se poate la scara respectiva :D ) sa "dea bine". La final am mascat peretii cu banda si am vopsit lemnaria cu acrilice foarte diluate, in mai multe straturi(pana mi-a convenit nuanta)


Dar sa dam legatura pe santier....

Nea Gica, Sefu' e tot o zdroaba, atent si la lucrari-sa iasa bine si la oameni...Echipa de tamplari e formata din oameni de la munte; oameni aprigi si la lucru, da si la pahar. Da-si stiu meseria!
Cand mai trebuie, Sefu' mai comanda cate un camion cu cherestea, masoara, face calcule....
Materialele marunte, ca de obicei, vin cu duba firmei.


Si iata ca in cele din urma, lucrarea-i gata!


Ei, revenim dupa o scurta pauza ....
 
Intre timp a venit frigul si s-a facut simtita nevoia constructiei unor sobe (da daca a venit frigul a venit si Mos Nicolae si evident ca eu m-am laudat ca am fost foaaaarte cuminte :wink: ).
Asa ca echipa s-a pus pe lucru - claditul a doua sobe:
Cahlele-dupa metoda deja experimentata - printate pe carton, lacuite si decupate (a fost ceva lucru in toata treaba asta) lipite pe un "suport" din polistiren extrudat, taiat la dimensiuni si vopsit in prealabil cu lavabila, pentru o priza mai buna si o uscare mai rapida.
Usile; din tabla subtire de fier, galvanizata, cositorite:



Dar sa dam legatura pe teren:
Seful de statie, Dl. Lipanescu (o persoana foarte respectabila) a venit sa-si vada viitorul birou si s-a aratat satisfacut.



Nea Gica, ca de obicei, supravegheaza atent lucrarile, asa ca nu-i de mirare ca totul iese cam cum isi doreste:



Ei.... si cand tocmai se terminase lucrarea cu sobele, cine credeti ca vine pe amplasament????
Dorel in persoana, la volanul ultimei sale achizitii, un Renault Gordini de toata frumusetea. Chit ca, cu ceva timp in urma spunea ca anul asta nu o sa ajunga la tara - dar probabil se referea la o iesire de odihna....In orice caz, Nea Gica l-a intimpinat si s-a incins o discutie - ca-ntre constructori! Dorel s-a invartit
in jurul cladirii, s-a uitat, s-a socotit, si a declarat ca - cu mici observatii ici-colo - se declara multumit.



Drept care - intre timp alaturandu-se discutiei si Dl. Lipanescu - s-a trecut la stingerea punctelor fierbinti de pe ordinea de zi cu cate o bere de la locanta din colt....



Cu sobele se termina lucrarile de constructii interioare, urmand la rand fatadele , ferestrele si usile.
Ei, si cu asta, pregatindu-ma de concediu, va mai dau intalnire (cel putin pe subiectul asta) doar anul viitor, dar va urez in schimb Sarbatori Fericite, si un An Nou plin de impliniri - nu in ultimul rand trenulistice!