Halta CFR Conop (Ruta M200) scara 1/87

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

wittman40

Well-Known Member
24 Ianuarie 2011
379
2
Arad - Satu Mare
LOCATION
Arad - Satu Mare
M-am gîndit s㒠fac iar㒺i o machet㒠de gară’, dar de data acesta pentru mine. Neavînd prea multe documente îl fac la aprecierea mea. Fă’r㒠s㒠m㒠consult cu nea internet şi programul photoshop nici lucrarea acesta nu ar începe. Am adunat pozele de pe net, am mai verificat nişte date despre tipul uşilor şi a geamurilor de tipul acesla care e standard pentru aceste vechi clă’diri fă’cute de MAV, le pun în oala cu photoshopl şi am amestecat bine de tot, dup㒠3 proiecte nereuşite am dat de lucru la foarfec㒠şi cutter.


 
Nu mai tin minte pe la ce topic era postat un site despre tipurile de cladiri MAV ... :roll:
 
Salut JÃ¥nos,
site-ul despre care spune Cosmin este aici. La o prim㒠vedere, clă’direa gă’rii Conop nu corespunde niciunei tipologii prezentate, dar s-ar putea s㒠m㒠înşel. Cu mai multe date cred c㒠te-ar putea ajuta Dorin, Horia sau Că’tă’lin. Este pe undeva (vorba lui Cosmin :fluierat: ) acel topic, unde s-a dezbă’tut serios problema.
 
Revin, dup㒠o că’utare mai atentă’. Aici e topicul: http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6732
 
Uite:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=11090

si

http://www.vasutallomasok.hu/index.php?o=tphev-o&osz=2
 
Da exact dup㒠aceste planuri m-am documentat, singurele diferenţe sunt distanţele între geamuri, înă’lţimi şi uşile sunt altfel, dar pîn㒠la urm㒠am reuşit s㒠ajung 90-95% s㒠o redau, poze dup㒠ce încep s㒠tai coliile de carton.
 
Da, aşa e, m-am gră’bit :D. Am încurcat faţadele :)) Am privit planul invers, decroşul corpului secundar mi se pă’rea prea mare faţ㒠de fotografie, fă’r㒠să’-mi dau seama pe moment c㒠e vorba despre partea spre localitate şi nu de cea spre linii. Scuze.
 
Salut,
Pdf-urile de pe saitul maghiar sunt vectoriale. Importate în corel draw şi probabil cu ceva retuşuri devin numai bune de trimis la laser. Sau print la scar㒠dac㒠ţii cu tot dinadinsul s㒠tai cu mâna ta.
 
Pă’i, este foarte bine şi cu creionul. Folosirea programelor CAD te ajută’, aşa cum le zice şi numele (Computer Aided Design). Poţi face şi o verificare s㒠nu ai erori...
 
Baftă’, şi aşteptă’m poze...
hev2a.dwg
hev2h.dwg
Mai sus aveţi dwg-uri fă’cute aici: http://www.convertpdftoautocad.com/
Poate folosesc totuşi. Faţ㒠de conversia automat㒠am şters hatch-urile. Fişierele sunt destul de departe de trimis la tă’iat dar e un început.
 
Am inceput sa tai cartonul este foarte migalos mai ales sa tai perfect, pentru incepatori ii propun sa faca exercitie cu cutterul si cartonul. Cutterele trebuie schimbate destul de des ca sa nu smuceasca marginele cartonului, este indicat sa se taia cu taiaturi multiple ca sa se poate taia perfect, la curburi acolo intr-adevar este o arta daca nu ai dispozitiv de taiere pentru cercuri.


 
Daca ai un cutter de 9 mm, lama deja este crestata si rupi din lama, pe masura ce ti se duce varful, ca ala face toata treaba. :)
 
Ai ales o tema interesanta, astept cu interes evolutia. Eu am inceput pe scara 1:160 acest gen de proiecte dar le-am lasat neterminate.



Iar ca model pentru acoperis am ales sa gravez in mucava de 1mm

 
Cosmin crede-ma ca ce vezi acolo e o farmita, doar primele mele teste pe laser, trebuie sa vezi cum ies tiglele la bucata , suprapuse si mai ales cu structura de solzi ! :D O sa revin cat de curand cu cateva poze . Partea buna e ca am descoperit o metoda prin care poti sa lipesti un rand intreg de tigle odata si fara bataie de cap , chestie care zic eu te scoate putin din incurcatura .
 
E interesant, chestia cu acoperisul mai dureaza dar vrea sa fac si eu ceva foarte atractiv si foarte realistic, modelitul cu cartonul e in venele mele si imi place sa o fac, e foarte mare provocare sa fac tot feluri de chestii inedite. Am inaintat un picut: