WLABmee CFR la scara HO produs de Heris (discutii)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Iata raspunsul primit la intrebarea mea cand sunt gata :
Dear Gabriel!
We are just with it in the production-planning. I will send you in some days the final print-file to check, before we start to print.
Please check and tell me, if ok.
Best regards
Helmut


Deci acum, stiti si voi la fel de mult ca mine... :p
Deci astept schema de inscriptionare , sa o supunem la "vot". :roll:
 
Salve Trenulisti !
Urmeaza a fi produse 2 seturi de vagoane calatori :
Setul 1 compus din :
Vagon Bcm
bcm_set1_resize.jpg


Vagon T2s
t2s_set1_resize.jpg


Set 2 compus din :
Vagon Bcm
bcm_set2_resize.jpg


Vagon T2s
t2s_set2_resize.jpg


Iata ca ne cer nemtii ajutorul pt a hotara culorile corecte ce se vor folosi la vagoanele CFR :
We want to spray now the cars and have some questions:

1. What is the RAL colour of the red-versions and what is the colour of the inscriptions?

2. What is the RAL number of the blue-grey and yellow of the modern versions? Is the lettering in that cars white?

Thank you for your help
Helmut


Avem sansa sa obtinem modele CFR cu culorile cat mai apropiate de realitate asa ca va cer ajutorul ca sa-i lamurim pe ... fabricanti.

Multumesc !
rally
 
Salut!

Avand cunostinte in domeniu voi incerca sa aflu eu RAL urile pt aceste vagone.
 
O singura nelamurire @ rally: Imi poti trimite pozele pe mailsau via messengar sa le am? si alta 2 tipuri de T2s???!!!!
 
060-EA a spus:
Dupa lungi asteptari care au durat aproape 4 luni firma Heris a scos modelele CFR, cuseta Bcm si vagon de dormit T2S rosii cu dungi albe.
Pot sa spun ca vagonul 71-31 T2S a iesit asa cum ne-am dorit,singurul inconvenient care poate fi imputat acestui model apartine firmei Heris si ma refer aici la barele de mana care sunt basorelief si nu sunt aplicate :)
Ca si concluzie vagonul de dormit corespunde variantei CFR in aceasta schema de vopsire.
In cazul cusetei 50-70 Bcm singura deficienta constatata este tampografierea realizata deasupra geamurilor,si in acest caz matrita firmei Heris prezinta o muchie despartitoare intre acoperis si caroserie care nu a permis inscriptionarea pe fond rosu in totalitate,astfel ca jumatatea de sus a literelor apare pe fond gri.Totusi nu o consideram o greseala capitala.
De remarcat la amenajarea interioara realizarea cabinei insotitorului de vagon :D .
Ca o concluzie cei ce doresc modele CFR la scara H0 merita sa achizitioneze aceste vagoane de o calitate superioara si un pret accesibil in raport cu oferta Tillig CFR.








Acestea de mai sus sunt vagoanele mele primite azi de la Rally caruia pe aceasta cale ii multumesc pentru cadoul facut(pentru ca tot se apropie ziua mea de nastere)si ma bucur ca am putut fi de folos intr-o mai mare sau mai mica masura in realizarea lor. :D

Pentru discutii,aprecieri critici va rog va rog folositi acest topic

In primul rind dorim sa-ti spunem "La multi ani",apoi dorim sa adresam multumiri tie si tuturor celor care au facut posibila aparitia acestui vagon care,in opinia noastra arata super!Era normal sa il ai printre primii.Printre cei nu chiar primii

:D :D :D
si noi asteptam miine un transport de vreo 15 bucati.
Si nu in ultimul rind,Rally,ai cistigat un imens respect,daca mai era cazul de confirmari :lautar:
 
buna ziua la toata lumea astazi am intart si eu in posesia lor arata foarte bine si am de facut si ceva comentarii:
Cei care le veti cumpara sa sti ca nu faceti o afacere rea ele sunt ami bine realizate decat cele de la tilig,m am uitat foarte atent azi la ele boghiurile sunt cele originale asa cum s au facut primele vagoane detaliile sunt la fel cu originalele am schitele in original ale acestor vagoane si corespund cu toate caracteristicile dupa mine este o mare realizare si sper ca si celelalte modele sa fie la fel de bine realizate nu uitati mai sunt inca doua modele.
Uni spun ca termenul de 8 luni a fost mare ganditiva ca stam de vreo 2 ani si asteptam sa apara locmotiva 060 DA si nu stim daca apare si anul asta?avem vagoane romanesti care stau de 3 ani sa apara si nu se mai stie nimic de ele asa ca e un inceput nou mai avem inca 2 tipuri de vagoane romanesti este foarte bine.
 
baieti, ati remarcat ca T2s-ul este insa complet fals la ferestre pentru unul romanesc? :)

(bun, carcotesc, asa e si cu Roco al meu pe N)

Heris a facut unul cu Halbfenstern, ferestre ghilotina, cele trei de la CFR au Klappfenstern, ferestre cu clapa ca la SBB (de unde si provin, de altfel)

detaliile de pe sasiu nu corespund nici ele deloc cu originalul de Grivita, nici nu au cum dat fiind ca matrita e facuta dupa un T2s ca WLABm al DB...

adevarul este ca pe alte forumuri in Germania si Austria Helmut Richhammer isi ia deja pietre cu setul romanesc inexact, ca T2s nu corespunde pe ici pe colo, Bcm la fel... insa pentru noi e prima data cand ne baga in seama, asa ca fe facem? carcotim si noi sa iasa mai bine urmatorul sau cumparam in tacere si zicem frumos mersi nenea Helmut, mai vrem? :D
 
Salut

desi sunt cu pachetul langa mine, inca nu le-am desfacut, sunt la servici ca toti ghinionistii :(

Horia, ce sa zic, cate modele sunt perfecte pe lumea asta?
Eu zic ca trebuie sa ne situam undeva la mijloc, sa vedem si partile bune, si partile rele, personal, din ce am vazut in poze, ma deranjeaza doar topografia de sus de la unul dintre vagoane, restul mi se pare excelent.
E drept ca nu trebuie sa inchidem ochii dar nici sa dam cu bolovani.

Personal le consider o mare realizare, dupa ce Tillig nu a fost in stare sa ne satisfaca inca cu ceva adevarat, dar sa nu deviem de la subiect.

Voi reveni cu comentari + un review dupa ce desfac coletul 8)
 
eu am spus ca sunt mai bine realizate decat cele de la tilig e normal daca este sa gasim destule cusururi dar vb lui florin nimic nu e perfect asa ca e bine ca le avem si ca acum putem sa spunem ca usor usor vom avea si noi vagoanele noastre romanesti
 
baieti, de aceea se cheama "topic pentru discutii" ca sa discutam! ;)

nimic nu e perfect pe lumea asta a machetelor pe H0, in afara de RailTop, LSModels si ACME, asa suna gluma de pe la noi... si cum Helmut Richthammer produce si el cu aceleasi matrite si in aceleasi fabrici de la el lumea are pretentii...

ma refer aici la "Otto Normaleisenbahner" si nu la "Gica Modelistu'mediu" care se supara repede... cel din urma e normal sa se bucure cand apare un model CFR, cat de inexact ar fi el! :)
 
radu sofran a spus:
Unii spun ca termenul de 8 luni a fost mare ganditiva ca stam de vreo 2 ani si asteptam sa apara locmotiva 060 DA si nu stim daca apare si anul asta?

Cu scuze pentru off-topic:

DA-ul apare sigur anul asta. Vor aparea chiar 2 variante, un model al locomotivei 60-1045-x (va fi pe piata in iunie) si Sulzerul DA-001 (gata pana la Craciun). 60-1045-x (DA de CFR Marfa) va fi produs intr-o serie limitata, pe baza observatiilor celor care il vor cumpara urmand sa se corecteze, cat mai mult posibil, macheta Sulzerului.
 
@ Horia Radulescu

Niste argumente mai in detaliu (poze) ar fi binevenite, asa sa priceapa si Gica Modelistu'
Calitatea rezultatului unui proiect depinde foarte mult in zilele noastre de considerente economice. Rezultate perfecte nu se pot obtine usor si oricum fara a influenta serios idicatorul "pret" al unui produs, mai ales cand e vorba de productii de masa sau situate la un anumit "nivel".
Lipsuri sau erori s-au vazut, se vad si se vor mai vedea si la "case mai mari".
Oricum, totul tine de perceptie si cred ca este o diferenta mare intre "total fals" si "cu lipsuri sau erori"
 
salut amiel,

ideea este urmatoarea: la sfarsitul anilor 1990 Helmut Richthammer s-a lansat primul (pe vremea aceea inca cu Sachsen, Heris abia incepea) in productia de modele de "standard inalt" cu o firma din China, viitoarea Modern Gala; trebuia atins un nivel de finete pe care nu il mai vazuse nimeni pana atunci!

in 2003 "partenerii" lui Richthammer l-au parasit din cauza problemelor sale tot mai mari de calitate; atunci au aparut pe ruinele fostei firme Heris producatorii LSModels in Belgia, RailTop (Robert Doll) in Elvetia si ACME in Italia, plus Alphatrains in Grecia, plus "noul" Heris; primele au ramas foarte sus, Heris a ramas cu preturi la fel de mari insa calitate... mai joasa.

(in 2007 LSModels a sabotat productia RailTop si ACME prin negocieri directe cu chinezii, insa asta e alta treaba)

ca sa revenim la Heris, modelele sunt de un nivel relativ inalt insa prezinta greseli care ii fac pe multi "Otto Normalmodellbahner"i sa le refuze; ei au insa de unde sa aleaga si la 50 de Euro vagonul pretentiile sunt altele; setul T2s+Bcm CFR se vinde la Viena in magazin cu 89 de Euro (informatie MS) nu cu sub 30 pe bucata ca la noi, deci aici intr-adevar apar probleme! :)

acum, ce am putea reprosa modelelor? nu are rost sa le comparam cu Y-urile Sachsen/Tillig, la fel de false (Y/B-70 in loc de Y/B-78) ci cu prototipurile... problema este ca Richthammer a facut o singura matrita si la Bcm (de fapt un Bcm246 DB si nu un fost Bcm243 cum e la CFR) si T2s (un WLABmh171 al DB) si sunt relativ corecte pentru prototipurile DB; modelele CFR sunt, sa spunem, 80-90 la suta corecte, cele doua defecte extrem de evidente fiind banda separatoare dintre acoperis si cutie la Bcm si ferestrele de alt tip decat cel real la T2s.

evident nu se pune la noi aceasta problema; este pentru prima data cand "Gica" de mai sus este bagat in seama de altcineva decat de Sachsen/Tillig :D si daca aceste modele nu se vand atunci ne putem pune sperantele "de altceva" in pom... si cred ca toti H0-istii prefera un model 90% corect ca nimic, ca sa nu mai spunem ca multi se multumesc si cu 50% corect... nu poti sa compari un Heris cu un Lugoj, singura comparatie permisa (si asta in Vest, nu la noi) ar fi cu cei din aceeasi liga, adica RailTop si compania...

este clar ca daca cineva spune azi "nu le cumpar, astept sa ofere Heris un T2s cu ferestre corecte" va astepta mult si bine...

:D

vezi unde bat?
:D :D :D
 
imi spune si mie accesorile acelea multe primite in cutie unde trebuie prinse? :D
 
@srazvi
Cred ca ne-au lasat placerea sa ghicim-intuim unde se pun accesoriile din punga , oricum romanii sunt baieti destepti isi vor da seama repede unde se monteaza nu ca alti care nu misca un deget fara instructiuni .
Si cred ca ne va place provocarea


Un prim defect constatat ,rotile sunt descentrate axial , cel putin la cele care au ajuns la mine
Al doilea , saboti de frana se pot deslipi atarna si agata sina fiind in pericol de a se rupe .
Am avut noroc si am auzit la timp frecatul pe sina .
Inconveniente care se pot remedia usor dar recomand verificarea vagoanelor si a sistemului de rulare inainte de a alerga aceste vagoane pe sine.
 
Putin help la Heris-uri daca se poate: trebuie sa echipez vagoanele cu o tona de accesorii. Unele m-am cam prins de unde sunt, dar nu toate.Probabil, judecind dupa culoare, prin partea inferioara si pe boghiuri vin toate. E cineva care a facut echiparea deja, ca sa ne explice si noua ? Multumesc. (Circoteala (-): ca nu au pus manual in cutie...). Oricum (+) raportul calitate/pret ucide Tillig-ul.