Vagon de dormit CFR MU - versiunea albastru - AF 20042

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Si iata-l ca a sosit.



Vagonul nu dezamageste deloc, as putea spune chiar ca este mai reusit decat precedentul MU rosu.

Inscriptionare de calitate:



Detalii:



Partea culoarului:



Fotodecupaje:



Acoperisul (corectat fata de prototipul prezentat in toamna la Brasov):



Interiorul:



Toaleta curata :D



Accesorii, inclusiv scaune de pus in locul paturilor.



Un vagon reusit as zice eu.
 
Super frumos imi place,da si eu am crezut acelas lucru ,ca este cel real.
Si pretul care este :fluierat:
 
Ca hiba, nu are lampile de sfarsit de tren. Dar nu-l punem ultimul si va fi ok :)
Imi place...
 
Foarte reusit vagonul, personal prefer schema rosie cu dunga alba (prima versiune). :aplauze:
Sa nu uit, nici nu a plecat bine pe traseu ca romanasii H0 au furat deja colacul de la WC :-?
 
Totdeauna sunt lipsuri si plusuri .
Si la cel rosu lipsesc lampile de sfarsit de tren , oare nu se putea corecta acest lucru la varianta albastra .

Este foarte bine ca se spune ce are si ce nu are , trebuie sa stim ce cumparam .
 
hai sa-mi bag picioarele (scuzati de expresie), nu-mi vine sa cred cata detaliere, saltele/paturi pe pat, scarite si chiar si wc-ul e detaliat (ce-i drept, acolo trebuie muuuuuuult weathering, ca doar suntem in romania, nu? :D)

felicitari echipei, e tot ce pot sa zic
 
Hm... speram la un raspuns ceva mai de doamne ajuta!

--------------------

Nu vreau sa fiu gresit inteles si acuzat de rea vointa dar am observat o tendinta de a preaslavi produsele ACME/AF si de a trece cu prea multa usurinta peste neconformitati in timp ce alti producatori au fost facuti albie de porci (vezi dormitorul de la Roco).
Personal sunt de parere ca ACME/AF (la care trebuie apreciata si decizia de a face material rulant romanesc) au produse de buna calitate, comparabile cu cele ale altor fabricanti de top, la un pret foarte cinstit, dar, asa cum remarca si Mauritius, au si lipsuri. Toti producatorii au, degeaba le ascundem. Cateodata sunt scapari, cateodata sunt compromisuri.
Un exemplu: prezenta acelei scari de care am intrebat mai sus, care este la fel de bizara ca si lipsa de spatiu pt mufa decodorului la EA!
 
Ai dreptate WeepingEye, dar pina acuma mi se par cele mai okey de pe piata. Nimeni de aici nu a observat lipsa luminilor de pozitie care exista la vagoanele reale. Dar peste toate sint mult mai bune ca altele. :lol:
 
Ba observasem lipsa lor inca de la versiunea rosie dar m-am gandit ca realizarea lor ar fi implicat costuri suplimentare in timp ce lipsa scarii aleia nu! Noroc ca se poate face corectarea acestor doua erori fara un efort deosebit.
cele mai okey de pe piata
Cele mai OK fata de care altele? Cu ce le compari?
sint mult mai bune ca altele.
Vrei sa dezvolti?
 
e foarte bine ca suntem perfectionisti, asta e drumul progresului!
personal inca nu am comandat acest vagon (sa consult jumatatea :-"), mi-e teama sa nu aiba buba vagoanelor AF (e ceva la plasticul lor care nu ma incanta deloc), dar pe general trebuie sa ne aducem aminte cand ne bucuram enorm de un tillig cu banchete colorate gresit, detalii de interior grosiere, alte boghiuri decat ar trebui si pe care dadeam cam aceiasi bani (cel putin ca echivalent in valuta)...Progresul e semnificativ! dar intr-adevar mereu e loc de mai bine!
 
DBTrainfan...daca ridicai ochii...

tfa2003 a spus:
Ca hiba, nu are lampile de sfarsit de tren. Dar nu-l punem ultimul si va fi ok :)
Imi place...


comparand cu dormitorul Roco,vagonul AMF are usile reproduse corect si,din cate vad,boghiurile nu par a fi taiate...singurele neajunsuri majore (la Roco)
scarita aceea cred ca ar fi trebuit pusa mai scunda,altfel cum se face accesul la patul superior...
ca idee...se poate suplini lipsa lampilor cu led-uri rosii de 3 mm,slefuind capatul,astfel incat se obtine o suprafata dreapta...
 
Apropo de scă’ri... vagonul real are scă’ri în fiecare compartiment şi câte 2 paturi (dac㒠nu chiar 3... cel puţin MU de la OBB aveau câte 3 şi se puteau strânge, ră’mână’nd 2 paturi sau doar unul; cu cele de CFR nu am că’lă’torit încă’). Chestia e c㒠cele reale stau pe un suport, nu tot timpul montate la pat.