Modificare vagon cisterna

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
2
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Am inceput lucrul la un vagon cisterna pe 4 osii, in scopul de a-l apropia de cele care transporta bitum in compania cfr marfa.
Modificarile constau in:

- inlaturarea elementelor de structura neutilizabile (nervura orizontala)
- adaugarea tablitei verticale cu datele vagonului
- vopsirea si adaugarea decalului de cfr marfa

Iata stadiul actual.


 
Salut,

Interesanta modificarea, dar are niste mici neajunsuri. Vagonul pe care doresti sa il modifici este un vagon american, deci nu ai tampoane. Boghiele sunt boghie tip Diamond turnate, iar la cele CFR se folosesc boghie tip Y25, H sau ORE. Astea ar fi la prima vedere. Le poti rezolva relativ usor.
Felicitari pt vopsire. Imi place cum a iesit
 
Poti sa pui poze si cu vagonul real care l-ai luat ca exemplu? Ca daca este dupa vagoanele actuale de bitum cald, eu zic ca ti-ai ales gresit modelul. Pe langa boghiurile daimond incorecte, cisternele de bitum cald au acel aspect inedit dat de tablele care acopera izolatia termica, care daca nu se realizeaza, atunci mai bine faci o cisterna simpla.
 
grandpagscout a spus:
Vagonul pe care doresti sa il modifici este un vagon american, deci nu ai tampoane.

Cu asta sunt de acord; Din un vagon american nu poti face un vagon CFR si mai ales un vagon CFRmarfa amplasat in perioada V.
Imi inchipui ca dupa al doilea razboi poate au circulat ceva vagoane americane si pe teritoriul tarii noastre.
grandpagscout a spus:
Boghiele sunt boghie tip Diamond turnate, iar la cele CFR se folosesc boghie tip Y25, H sau ORE.

Cu partea asta nu sunt de acord. Si la vagoane CFR au existat si mai exista montate boghiuri de tip Diamond.
Nicu
 
Doar la Uaai-ul pe 8 osii mai avem boghiuri Daimond turnate, nu am vazut niciodata un asemenea vagon :( .
 
ei, shoppy, incearca sa te gandesti si cum era in anii 1950, 1960...

cam toate TP-urile acoperite si descoperite de provenienta franceza de dupa 1918 erau construite in America si circulau pe boghiuri Diamond sau alte tipuri americane... mai exista prin cateva gari vagoane de serviciu cu Diamonduri! ;)