Vagonul CFR TE realizat de TILLIG si modificat ulterior

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
O garnitura de TE este formata din 4 vagoane etajate (uneori unul este de clasa 1), cu boghiuri pe 2 osii la extremitati si boghiuri cu 3 osii sub articulatii.

Vagoanele de clasa 1 sunt inmatriculate in clasa 16-17, iar cele de clasa a 2a in clasa 26-17.
Viteza lor maxima este 120km/h.
Fiecare rama are, pe langa codificarea UIC, o codificare de forma TExxxa, unde xxx = nr. de 2-3 cifre, iar a= o litera de la a la d, in functie de pozitia vagonului in rama. Astfel:
a = vagon de clasa 1 sau cls a 2a (capat)
b= vagon de clasa a 2a (capat)
c, d= vagoane intermediare de clasa a 2a.

Cateva exemple de sigle:

50_53_16_17_457_0_te115a_p3336_targoviste_002_352.jpg


50_53_26_17_458_6_te115c_p3336_targoviste_001_108.jpg


50_53_26_17_458_6_te115c_p3336_targoviste_002_202.jpg


50_53_26_17_460_2_te115b_p3336_targoviste_002_159.jpg


Mai jerpelit:
50_53_26_17_518_7_te130c_966.jpg
 
Multumesc pt poze!

Deja stiu ce am defacut in privinta seriilor de inamtriculare. Multumesc pentru ajutor. Revin cu poze imediat dupa corectare.
Frumos ar fi fost sa gasim si poze cu rama TE102. :fluierat:
 
stie cineva seria la TE-uri cu capetele tesite la acoperis, ce serie ai? ca majoritatea pozelor sunt de la modele TE cu capete drepte .
Am vazut poza cu unul cu capatul tesit ca acesta de la tillig dar numai ca nu se observa seria
Numai bine
 
Toate au fost încadrate în seriile 16-17 (cls. 1) şi 26-17 (clasa a 2a). Oricum, s-au fă’cut multe ,,mână’rii"... (probabil şi vagoane de cls. I transformate în a 2a), unele garnituri nu au avut clasa 1... a ieşit o varz㒠cu carne. Poate ne lă’mureşte Horia (ca de obicei).