Vagon WIT scara H0 printat

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cornelTT

Well-Known Member
Trenulist
21 Iunie 2010
755
86
Bucuresti
corneltt.simplesite.com
WEBSITE
http://corneltt.simplesite.com/
LOCATION
Bucuresti
Cum am avut câteva zile libere am zis să mai proiectez ceva, asta deoarece nu am mai proiectat demult și-mi venise cheful.

La rând era EC-ul sau să termin autobuzul TV 20 dar cum nu vroiam ceva complicat :-? m-am apucat de acest vagon.

Prin amabilitatea unui coleg de forum care mi-a dat niște scan-uri cu vagonul și cu dimensiunile , maxime, găsite pe net m-am apucat de treabă.

Nu am menționat numele colegului de pe forum pentru că nu știu dacă dorește acest lucru, oricum, pe această cale îi mulțumesc din nou.
Dacă dorește să scrie aici cine este m-aș bucura foarte mult. Deci încă odată un mare mulțumesc. :aplauze:
Sâmbătă m-am apucat de treabă, iar duminică am pus la printat vagonul, durează 8 ore fără 5 minute.
Așa că duminică seară era gata printul.

Cum meciul cu Albania m-a adus în stare de nervi, m-am apucat de șlefuit vagonul.
Foloseam televizorul pe post de radio, era deja greu de privit ai noștri stupizi. Nu știu de ce s-au mai dus acolo dacă nu au pic de ambiție, demnitate și dorință de victorie.

Cine a scris pe net să pună autobuzul pe avarie că nu stăm mult a fost super deștept. :D
Să revenim.

Așa arată printul. Am printat și chederele care sunt proiectate la 0,45 mm, dar pentru că sunt mici, de la căldură au ajuns pe la 0,65 – 0,67 mm.

Ceva în plus de pilit. :D
Am zis că mai bine pilesc o oră, două în plus, decât să mă chinui să cositoresc sârmulițe.


image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg




După șlefuirea din timpul meciului și definitivat un pic azi dimineață.


image.jpg
image.jpg

image.jpg


Apoi am utilizat cârpa cu diluantul pe bază de acetonă.
Din repezeală am dat peste tot în același timp și la un moment dat nu prea mai aveam de unde ține modelul că se imprimau și amprentele.


image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg
 
Salutare,

azi am băgat vagonul la vopsitorie :D

înainte de primer cu detaliile puse


image.jpg
image.jpg




după primer


image.jpg
image.jpg


image.jpg
image.jpg



Vopsit cu albastru deschis. Pozele mai deschise sunt cu blitz,
iar cele de aproape cu super macro, așa scrie pe aparat ;-)

image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg

image.jpg



chederele după vopsire

image.jpg


și cu nerăbdarea care mă caracterizează am pus chedere de probă.
Mai trebuie să le las să se usuce.

image.jpg
image.jpg



Acum aștept, tampoanele și decal-urile de la Radu.
Apoi voi proiecta șasiul.
Dacă are cineva poze cu interiorul dau o bere.

Mersi
 
Pai mai ai interiorul,geamuri,decalurile partea de rulare si e gata! in ceea ce priveste interiorul e greu de gasit ceva ,fotografii schite etc.
 
Salutari!

Pentru interiorul wit-ului, vezi ca tot Radu te poate ajuta, el a facut interior la wit-ul lui. Au iesit super chederele. Si detaliile exterioare! Ce sa mai... meserie printarea asta 3D.
 
g1.jpg

In interior sunt doua agregate GAT 0,8-S2 (corespund celor doua cosuri de pe acoperis), un rezervor de 16mc apa si unul de 1,7 mc de combustibil (2 T motorina) situate fiecare intr-un capat.
Dimensiuni agregat:
lungime mm 1730
latime mm 1180
inaltime mm 1920
sursa: uzina reparatoare Petroutilaj Campina.
 
Motorina are densitatea 0,853 kg/L, 1,7 mc nu sunt 2 t motorina. Cred ca datele sunt inversate, corect ar fi 2 mc, 1,7 t motorina.
 
Informatiile sunt direct de la raparator. Deci...exista mereu un semn de intrebare asupra corectitudinii...
Probabil sunt la fel de corecte ca si inscriptiile de pe materialul rulant romanesc...pana nu pui ruleta pe el nu esti niciodata sigur.
 
Arata bine, da´ nu trebuia sa faci si decuparea in sasiu pentru cuplare apropiata?