Vagon de dormit WLAB/WLABmee 70-91 tip UIC Z1, (AVA200)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.033
2.534
Iași
LOCATION
Iași
Vagon de dormit WLAB/WLABmee 70-91 tip UIC Z1, (AVA200) scara H0 prosus de Amintiri Feroviare in 4 variante de inmatriculare pentru 4 rute internatioanle.


Art.20090
"Metropol/Pannonia"
Vagonul 70-91 004-9 pe ruta Praga - Bucuresti Nord.




Art.20091
EN 473 "Ister"pe ruta Budapesta Keleti - Bucuresti Nord vagonul nr 422
70-91 007-2




Art.20092
"Dacia"pe ruta Bucuresti Nord -Wien vagonul cu numarul 415
70-91006-4




Art. 20093
"EN 462 KÃ¥lmÃ¥n Imre" pe ruta Bucuresti Nord - München vagonul cu numarul 264
70-91 003-1



th_AF20093-b.jpg




Eu am ales modelul 20093 vagonul cu numarul 70-91 003-1 pentru ruta Bucuresti Nord - München.







Interiorul


Ruta





Placa rabateaza si la usa s-a pus grilajul portocaliu




La boghiuri s-au pus doar pe o parte cablurile si s-a vopsit burduful in negru:






Kålmån Imre EN 462 in Salzburg in 12.09.2009
http://www.youtube.com/watch?v=lDd23FBY9hs

EN 462 "Kalman Imre"/D 498 "Lisinski" beim Abräumen in München
http://www.youtube.com/watch?v=_PPwPbaOffw[/img]
 
Am eu impresia sau burduful de protectie al suspensiei secundare si cablurile dispozitivelor antipatinaj sunt negre? Daca sunt negre, nu imi ramane decat sa-mi scot palaria si sa ma inclin! De mult timp vroiam sa incropesc cumva niste grilaje pentru cusetele de Tillig si iata ca AF vine cu ele gata montate! Din nou... BRAVO!
Imi pare rau pentru ca la o prima privire am si avut ceva deja-vu-uri, cum ar fi rezervorul stramb de sub sasiu, sinele usilor incomplet vopsite in gri-metal sau inscriptionarea "CAROZZA LETTI" care se suprapune peste streasina usii, dar sunt lucruri minore, usor de trecut cu vederea.
Grilajele sunt piese aplicate sau sunt vopsite pe geamuri? Scarile manevrantului se dau in punguta cu accesorii? Sunt mai solide decat cele de la T2s?
 
Salut Vali,
burduful si cablurile sunt negre. Scarile manevrantului sunt inca in China, se pare ca le vom primi dupa cateva zile. Au uitat sa le puna.

@macleod
Vagonul va fi disponibil incepand de maine.
 
burduful si cablurile sunt negre
Multa vreme am latrat si multi au gasit de cuviinta sa-mi dea cate un picior pentru ca ii deranjam, dar iata ca apar si efecte bune! De multe ori uitam ca au fost oameni arsi pe rug pentru ca au sustinut ca Pamantul e rotund, dar azi ne bucuram de acest adevar fara sa ne dam seama!
Scarile manevrantului sunt inca in China, se pare ca le vom primi dupa cateva zile. Au uitat sa le puna.
:D :D :D

Foarte tare! Ce dracu' mi-o fi venit sa caut scarile alea si sa nu le gasesc? :) ACME a ajuns destul de departe cu detalierea modelelor si au uitat in urma ceva important: controlul calitatii produselor. Asta o vad la marea majoritate a modelelor lor. Discutia cu T2s-ul rosu si scarile rupte sau cablul lipsa e proaspata, dar apreciez ca la peste doua treimi din produsele ACME (si AF) cumparate de mine a trebuit sa fac cate o reparatie (mai mica sau mai mare) imediat dupa scoaterea din ambalaj (si nu ma refer la roti vopsite sau alte mofturi, ci la defecte de fabricatie). Mi se pare inadmisibil sa scot pentru prima oara din cutie un T2s proaspat achizitionat si sa aiba scarile manevrantului rupte si lipsa, sau lipite cu adeziv din fabrica. La fel, la AVA200 salon, sunt probleme cu ciocurile de umplere ale rezervoarelor de apa. Toate aceste mici probleme, chiar daca sunt rezolvabile in peste 95% din cazuri (prin inlocuirea produselor sau prin interventii la domiciliu, dupa caz), cred ca ajung sa-i sacaie atat pe clientii finali, modelistii, cat si pe vanzatori. Nu vrea sa fac vreun studiu de marketing, dar o investitie suplimentara in cotrolul calitatii va reduce retururile si cine stie daca nu vor apare si ceva avantaje din cauza asta!

Ei bine, am zis ca imi scot palaria si ma inclin! Si nu-mi iau vorba inapoi pentru ca nu am de ce! Nu am tinut in mana aceste dormitoare dar fotografiile spun multe! Sunt modele la nivelul anului 2013!


Florine, dar nu mi-ai zis nimic de gratarele de la usile de intercomunicatie - vopsea sau fotodecupaj?

Si vreau sa pun o intrebare legata de vagonul real: Desi l-am vazut pe viu cu ocazia expozitiilor din Gara de Nord, trebuie sa recunosc ca abia dupa ce am vazut fotografia din catalogul AF am remarcat un lucru care mi se pare deosebit: coridorul se afla pe partea cealalta (pe dreapta) fata de un vagon german. Este cumva din cauza ca proiectul initial de AVA200 este de origine franceza?
 
Buna Vali,
Si vreau sa pun o intrebare legata de vagonul real: Desi l-am vazut pe viu cu ocazia expozitiilor din Gara de Nord, trebuie sa recunosc ca abia dupa ce am vazut fotografia din catalogul AF am remarcat un lucru care mi se pare deosebit: coridorul se afla pe partea cealalta (pe dreapta) fata de un vagon german. Este cumva din cauza ca proiectul initial de AVA200 este de origine franceza?
_________________

Nu, asa le-a picat mai bine celor de la Astra Vagoane Calatori din cauza amplasarii diferitelor agregate, a franei de mana si a tabloului electric general la vagonul de baza adica AVA200 salon.
 
Apropo de calitatea ca re lasa de dorit la noile vagone de la A. F. priviti va rog catamai defectul deasupra boghiului de la 20091.
Vagonul este nou de abia l-am cumparat nu a rulat pe sine .



 
Zgarietura sau adeziv? Pacat, insemna ca trebuie privite cu atentie. Eu am amprenta unui deget care a avut adeziv, pe un geam de la AVA200 primul set. Nu stiu de ce ACME are un fix, sa lipeasca tot.
 
De ce nu ai dat vagonul inapoi la magazin? Eu am schimbat un T2S rosu care avea probleme cu vopseaua pe acoperis.
 
Exact asta am sa fac il trimit inapoi , doar ca aseara am observant acea pata de lipici cand cand l-am fotografiat .
Si deasemenea am problem cu un T2S la fel cu vopseaua de pe acoperis pe care am sa-l trimit inapoi si pe el .