Vagon de dormit WLAB/WLABmee 70-91 tip UIC Z1, (AVA200)

Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4943
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Vagon de dormit WLAB/WLABmee 70-91 tip UIC Z1, (AVA200)

Mesaj de Gam3 » Joi Iun 13, 2013 8:49 pm

Vagon de dormit WLAB/WLABmee 70-91 tip UIC Z1, (AVA200) scara H0 prosus de Amintiri Feroviare in 4 variante de inmatriculare pentru 4 rute internatioanle.


Art.20090
"Metropol/Pannonia"
Vagonul 70-91 004-9 pe ruta Praga - Bucuresti Nord.
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Art.20091
EN 473 "Ister"pe ruta Budapesta Keleti - Bucuresti Nord vagonul nr 422
70-91 007-2
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Art.20092
"Dacia"pe ruta Bucuresti Nord -Wien vagonul cu numarul 415
70-91006-4
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

Art. 20093
"EN 462 KÃ¥lmÃ¥n Imre" pe ruta Bucuresti Nord - München vagonul cu numarul 264
70-91 003-1
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] Imagine [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]



Eu am ales modelul 20093 vagonul cu numarul 70-91 003-1 pentru ruta Bucuresti Nord - München.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Interiorul
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Ruta
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests]

Placa rabateaza si la usa s-a pus grilajul portocaliu

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


La boghiuri s-au pus doar pe o parte cablurile si s-a vopsit burduful in negru:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Kålmån Imre EN 462 in Salzburg in 12.09.2009


EN 462 "Kalman Imre"/D 498 "Lisinski" beim Abräumen in München
[/img]
Avatar utilizator
WeepingEye
Mesaje: 266
Membru din: Lun Noi 24, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de WeepingEye » Joi Iun 13, 2013 9:36 pm

Am eu impresia sau burduful de protectie al suspensiei secundare si cablurile dispozitivelor antipatinaj sunt negre? Daca sunt negre, nu imi ramane decat sa-mi scot palaria si sa ma inclin! De mult timp vroiam sa incropesc cumva niste grilaje pentru cusetele de Tillig si iata ca AF vine cu ele gata montate! Din nou... BRAVO!
Imi pare rau pentru ca la o prima privire am si avut ceva deja-vu-uri, cum ar fi rezervorul stramb de sub sasiu, sinele usilor incomplet vopsite in gri-metal sau inscriptionarea "CAROZZA LETTI" care se suprapune peste streasina usii, dar sunt lucruri minore, usor de trecut cu vederea.
Grilajele sunt piese aplicate sau sunt vopsite pe geamuri? Scarile manevrantului se dau in punguta cu accesorii? Sunt mai solide decat cele de la T2s?
Va pupa tata!
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Vin Iun 14, 2013 11:38 am

Deci sa inteleg ca in cel mai scurt timp o sa apara vagoanele de dormit si in magazine ?
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4943
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Iun 14, 2013 12:21 pm

Salut Vali,
burduful si cablurile sunt negre. Scarile manevrantului sunt inca in China, se pare ca le vom primi dupa cateva zile. Au uitat sa le puna.

@macleod
Vagonul va fi disponibil incepand de maine.
Avatar utilizator
WeepingEye
Mesaje: 266
Membru din: Lun Noi 24, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de WeepingEye » Vin Iun 14, 2013 1:01 pm

burduful si cablurile sunt negre
Multa vreme am latrat si multi au gasit de cuviinta sa-mi dea cate un picior pentru ca ii deranjam, dar iata ca apar si efecte bune! De multe ori uitam ca au fost oameni arsi pe rug pentru ca au sustinut ca Pamantul e rotund, dar azi ne bucuram de acest adevar fara sa ne dam seama!
Scarile manevrantului sunt inca in China, se pare ca le vom primi dupa cateva zile. Au uitat sa le puna.
:-D :-D :-D

Foarte tare! Ce dracu' mi-o fi venit sa caut scarile alea si sa nu le gasesc? :) ACME a ajuns destul de departe cu detalierea modelelor si au uitat in urma ceva important: controlul calitatii produselor. Asta o vad la marea majoritate a modelelor lor. Discutia cu T2s-ul rosu si scarile rupte sau cablul lipsa e proaspata, dar apreciez ca la peste doua treimi din produsele ACME (si AF) cumparate de mine a trebuit sa fac cate o reparatie (mai mica sau mai mare) imediat dupa scoaterea din ambalaj (si nu ma refer la roti vopsite sau alte mofturi, ci la defecte de fabricatie). Mi se pare inadmisibil sa scot pentru prima oara din cutie un T2s proaspat achizitionat si sa aiba scarile manevrantului rupte si lipsa, sau lipite cu adeziv din fabrica. La fel, la AVA200 salon, sunt probleme cu ciocurile de umplere ale rezervoarelor de apa. Toate aceste mici probleme, chiar daca sunt rezolvabile in peste 95% din cazuri (prin inlocuirea produselor sau prin interventii la domiciliu, dupa caz), cred ca ajung sa-i sacaie atat pe clientii finali, modelistii, cat si pe vanzatori. Nu vrea sa fac vreun studiu de marketing, dar o investitie suplimentara in cotrolul calitatii va reduce retururile si cine stie daca nu vor apare si ceva avantaje din cauza asta!

Ei bine, am zis ca imi scot palaria si ma inclin! Si nu-mi iau vorba inapoi pentru ca nu am de ce! Nu am tinut in mana aceste dormitoare dar fotografiile spun multe! Sunt modele la nivelul anului 2013!


Florine, dar nu mi-ai zis nimic de gratarele de la usile de intercomunicatie - vopsea sau fotodecupaj?

Si vreau sa pun o intrebare legata de vagonul real: Desi l-am vazut pe viu cu ocazia expozitiilor din Gara de Nord, trebuie sa recunosc ca abia dupa ce am vazut fotografia din catalogul AF am remarcat un lucru care mi se pare deosebit: coridorul se afla pe partea cealalta (pe dreapta) fata de un vagon german. Este cumva din cauza ca proiectul initial de AVA200 este de origine franceza?
Va pupa tata!
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Iun 14, 2013 1:23 pm

Buna Vali,
Si vreau sa pun o intrebare legata de vagonul real: Desi l-am vazut pe viu cu ocazia expozitiilor din Gara de Nord, trebuie sa recunosc ca abia dupa ce am vazut fotografia din catalogul AF am remarcat un lucru care mi se pare deosebit: coridorul se afla pe partea cealalta (pe dreapta) fata de un vagon german. Este cumva din cauza ca proiectul initial de AVA200 este de origine franceza?
_________________
Nu, asa le-a picat mai bine celor de la Astra Vagoane Calatori din cauza amplasarii diferitelor agregate, a franei de mana si a tabloului electric general la vagonul de baza adica AVA200 salon.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4943
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Iun 14, 2013 5:28 pm

Gratarele de la usi sunt vopsite.
Avatar utilizator
angelo1979
Mesaje: 15
Membru din: Sâm Aug 20, 2011 12:00 am
Localitate: Piatra Neamt
Contact:

Mesaj de angelo1979 » Sâm Iun 15, 2013 10:31 am

Unde si cand apar aceste frumuseti!?
ionut07
Mesaje: 274
Membru din: Sâm Feb 20, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de ionut07 » Sâm Iun 15, 2013 3:47 pm

Cred ca in Romania si in principiu la toti dealerii care vand marca AF Models.
Avatar utilizator
Mauritius
Mesaje: 426
Membru din: Lun Feb 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Mauritius » Sâm Iun 22, 2013 8:40 pm

Apropo de calitatea ca re lasa de dorit la noile vagone de la A. F. priviti va rog catamai defectul deasupra boghiului de la 20091.
Vagonul este nou de abia l-am cumparat nu a rulat pe sine .



[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
ionut07
Mesaje: 274
Membru din: Sâm Feb 20, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de ionut07 » Sâm Iun 22, 2013 9:49 pm

Zgarietura sau adeziv? Pacat, insemna ca trebuie privite cu atentie. Eu am amprenta unui deget care a avut adeziv, pe un geam de la AVA200 primul set. Nu stiu de ce ACME are un fix, sa lipeasca tot.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Dum Iun 23, 2013 12:47 am

Nu stiu de ce ACME are un fix, sa lipeasca tot.
Asa se practica la Modern Gala si mai toate firmele din China. Nu stiai ca orice chinez se naste cu un tub de cianoacrilat in mana? :-D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Mauritius
Mesaje: 426
Membru din: Lun Feb 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Mauritius » Dum Iun 23, 2013 8:29 am

ionut07 scrie:Zgarietura sau adeziv? ........
Adeziv , oare se poate scoate ? Pare ca si cum ar fi peste vopsea nu pare sa fi patruns in ea.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4943
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Dum Iun 23, 2013 9:17 am

De ce nu ai dat vagonul inapoi la magazin? Eu am schimbat un T2S rosu care avea probleme cu vopseaua pe acoperis.
Avatar utilizator
Mauritius
Mesaje: 426
Membru din: Lun Feb 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Mauritius » Dum Iun 23, 2013 9:48 am

Exact asta am sa fac il trimit inapoi , doar ca aseara am observant acea pata de lipici cand cand l-am fotografiat .
Si deasemenea am problem cu un T2S la fel cu vopseaua de pe acoperis pe care am sa-l trimit inapoi si pe el .

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Vagoane ”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator