Am spus mai devreme (ieri) ca vreau sa va prezint o solutie de inlocuire a scarilor manevrantului pentru vagoanele T2s de fabricatie ACME. Ei bine, pentru a nu devia acest subiect de la cursul lui normal, am postat aceasta lucrare aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9710&start=15
in cadrul subiectului "Un ochi aruncat printre jucariile mele", pagina 2, mesajul de azi, 21 Mai 2013, ora 20:55.
Vreau doar sa adaug un raspuns la fotografiile lui Gam3 si sa spun ca ma roade pizma cand vad vagonul ala si ma uit la al meu:
Dar mi-a fost teama sa-l trimit inapoi ca nu se stie ce dusman m-ar fi pandit din cutia celui de schimb :lol:
-----
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9710&start=15
in cadrul subiectului "Un ochi aruncat printre jucariile mele", pagina 2, mesajul de azi, 21 Mai 2013, ora 20:55.
Nu stiam ca matrita este defecta. In cazul acesta imi pun intrebarea: Oare se mai putea fabrica vagonul CFR? Cat de departe am fost de un monstruos Y de 26,40 metri lungime pe matrita de X?Cu matrita de AB33 Roco, nu, nu se putea folosi matrita vagonului SBB pe simplul motiv ca aceasta nu mai poate fi intrebuintata, fiind dupa ce s-a scos ultima serie de WLABm SBB "Mond und Sterne" defecta.
Vad ca cei de la ACME si LS Models le sufla destul de tare in ceafa celor de la Roco!Intrucat ACME planuieste un WLABmh/z 174/175 poate ca intr-o zi vom avea si WLABmee 71-31 tip AB33 corecte de la AF.
Ureaza-mi succes! :roll:Cu acel cablu de incalzire trimite-i un mail domnului Corodescu - sunt convins ca te va ajuta cu accesoriul lipsa.
Vreau doar sa adaug un raspuns la fotografiile lui Gam3 si sa spun ca ma roade pizma cand vad vagonul ala si ma uit la al meu:
Dar mi-a fost teama sa-l trimit inapoi ca nu se stie ce dusman m-ar fi pandit din cutia celui de schimb :lol:
-----
Lokomotiv.ro zice:Am folosit T2S-ul in acceleratul 1742 din luna iulie 2007:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=141329141329
Nu exista subiectul sau mesajul cerut