Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
In perioada 10-11 decembrie 2018, forumul o sa functioneze cu intreruperi, se face upgrade.

Vagon G10 pentru zarzavaturi Gfv Ep II - CFR

Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5333
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Dec 19, 2012 1:50 am

Intr-adevar, chiar duce zarzavaturi in Moldova... :grin:
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Mie Dec 19, 2012 8:09 am

PDI scrie: Ceva ma sacaia insa... niste detalii total nespecifice firmei...
Da', mi-am dat repede seama ca avem de'a face cu un Fleischoco sau Rocomann, nu, mai degraba Fleischoco ca baza e Fleischmann... :grin:

[Link Removed for Guests]

In ce priveste inaltimea diferita a cutiei vagonului... corect pare a fi Fleischmann (2100mm)

Oricum, combinatia e foarte reusita!
Of, of, of .... Ma "baeti", vagonul din stanga e incarcat cu marfa de Craciun! E ticsit chiar! De unde zarzavaturi proaspete made in Ro iarna, in vremile noastre? Acu va prinserati? ;-)
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5333
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Dec 19, 2012 9:00 pm

Buna,

Pai de unde pana unde "in vremurile noastre", mai frate? Data de revizie e din 1935... :-D
toate cele bune,
HR
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Dec 19, 2012 9:37 pm

Alea vremuri bune...fata de vremile noastre :roll:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5333
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Dec 19, 2012 9:51 pm

Chiar ca "vremuri bune":
- ziua de lucru de 11 ore in fabrica.
- 45% din populatie analfabeta, 75% din cea rurala
- 20% din drumuri asfaltate sau pietruite

Insa macar vagoanele aratau bine :grin:
toate cele bune,
HR
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Dec 19, 2012 10:29 pm

Cu riscul sa fiu off-topic, insa nu va suparati voi asa usor...

-11 ore pe zi se poarta si azi :P
-nu stiu care este procentajul actual de analfabeti, insa sigur procentajul celor needucati (din ziua de azi) il depaseste cu mult pe cel al analfabetilor din anii ´30.
-drumuri asfaltate si pline de gropi sunt in ziua de azi.

-in anii 30 Romania era o tara si nu prea vedeai ciori peste tot...
-nu te arata nimeni cu degetul ca esti roman
-da, vagoanele aratau bine, la fel si personalul CFR care avea tinuta "de gala" pentru ocaziunile deosebite :!:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
floo
Mesaje: 126
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj/Oradea
Contact:

Mesaj de floo » Joi Dec 20, 2012 3:15 pm

Dac㒠tot îl am în preajm㒠şi m㒠bucur de el de cîteva zile, încerc aici o mic㒠recenzie, poate uşor subiectivă’.
în primul rînd, vagonul CFR de la Fleischmann a picat la ţanc pentru un rodaj pe cinste în prima zi de TrainFest.
Aşa cum a remarcat toat㒠lumea, e o pies㒠fin lucrată’, o construcţie nou㒠care îi face cinste producă’torului. Fă’r㒠s㒠fiu foarte ră’u, nu aş face comparaţii cu G 10-le de la Roco, care a fost de mult demolat - şi la propriu, şi la figurat - de nişte bă’ieţi serioşi aici: [Link Removed for Guests] (al doilea articol).
în schimb, m-am gîndit c㒠poate ar fi interesant s㒠vedem cum îi st㒠în compania unui G 10 de la Brawa (despre care se spune c㒠foloseşte la ora actual㒠cea mai exact㒠matriţă’).
[Link Removed for Guests]
în primul rînd, înă’lţimea cutiei - marele pă’cat al G 10-lui Roco (unde e cu 2 mm mai înaltă’!), este perfect la scar㒠la ceferistul nostru. Acurateţea detaliior de pe cutie şi a inscripţiilor - jos pă’lă’ria. în schimb, cabina de frînare, chiar dac㒠o fi de la Roco, are cîteva detalii care mi s-au pă’rut chiar mai fine decît la Brawa 8O .
Faţ㒠de matriţa mai veche de G 02, unde lestul era continuu şi era "învă’luit" cu o podin㒠ciudată’, nu ştiu cum să’-i spun altfel - cu secţiune trapezoidal㒠în zona uşii, aici s-a recurs la o soluţie mai ingenioas㒠- lestul a fost împă’rţit pe osii şi zona deschiderii uşii a fost lă’sat㒠liberă’, astfel c㒠nivelul podelei apare în mod realist acolo unde îi e locul.
Ar fi totuşi un bai - înă’lţimea mai mare a tampoanelor de care spune Cosmin: şasiul e mai gros, lonjeroanele au aproximativ 1 mm mai mult în grosime. Recunosc, pentru mine e destul de supă’ră’tor (dar nu v㒠luaţi neapă’rat dup㒠mine, sînt un purist :P)
Dup㒠pă’rerea mea, aici ar fi singurul minus serios. Restul imperfecţiunilor, care ies în evidenţ㒠doar la o privire mai atent㒠sau prin comparaţie (şi asta, la lupă’) cu modelul Brawa, cum ar fi mînerele în relief, înă’lţimea uşii (care mi se pare uşor mai scundă’, îns㒠asta e din raţiuni constructive), treptele nu atît de filigranate ca la Brawa - pot fi considerate chiar avantaje prin robusteţea lor - mai ales în cazul în care vrem să’-l rulă’m fă’r㒠griji&probleme.
Deci, m-am întors la plusuri :) oricît de purist şi cîrcotaş aş fi :P
Una peste alta, e un vagon de care nu-mi pare ră’u c㒠îl am în colecţie din ziua apariţiei lui în magazin.

Concluzie:
BraWo Fleischmann ;)
şi s㒠nu uită’m de Florin şi Horia ai noştri, care s-au ocupat de documentaţie şi ne dau garanţia autenticită’ţii! Mulţumim bă’ieţi!
Florian
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Dec 20, 2012 4:15 pm

floo scrie:...dar nu v㒠luaţi neapă’rat dup㒠mine, sînt un purist :P...
Deh, daca te mananca la saboti de Proto87 :evil:

Cand il impodobesti si pe asta ca pe Brawa, sa ne arati si noua.
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
floo
Mesaje: 126
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj/Oradea
Contact:

Mesaj de floo » Joi Dec 20, 2012 4:56 pm

De împodobit, n-am cum a-l împodobi pîn㒠nu-i fac şi toate celelalte modifică’ri, c㒠nu are rost s㒠insişti tocmai la detaliile care "aleargă’" cel mai repede - adică’telea la roţi. Dac㒠ar fi să’-l bag la operaţie estetică’, aş începe cu corectarea şasiului, care m㒠doare cel mai mult, îns㒠asta se va întîmpla într-un oarecare viitor, mai precis - habar n-am cînd :P . Dac㒠m-aş apuca de aşa ceva, vreau s-o fac bine, deci mai studiez ce se poate şi cum se poate.
Apoi, oricum lungimea osiei la Flm e mai mare decît la Brawa, şi deocamdat㒠nu am "pe stoc" decît osii de 23 mm (pentru Brawa).
Florian
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Dec 21, 2012 9:14 pm

Au ajuns si la mine.Eu le-am trimis direct la incarcat si, cum zarzavaturi nu mai sunt, se incarca cu muraturi de sezon. :-P

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Dupa ce le-am trecut la registru, le-am si comparat un pic.Intai cu Brawa:

[Link Removed for Guests]

Aici nu ar fi prea multe lucruri de zis, a facut-o Florian cu cateva posturi mai inainte..Brawa e Brawa si Fleischmann e Fleischmann.
Si am comparat si cu Fleischmann :!: :

[Link Removed for Guests]

Pai daca e matrita noua, cum la G 02-ul asta mai vechi sasiul este mai subtire?Ciudat...Trecem mai departe:

[Link Removed for Guests]

In dreapta este carligul de la G 02, iar in stanga, ciotul acela este carligul de la G 10...matrita noua, ai? :evil:
Si daca tot e matrita noua, de ce se vede bavura in mijlocul acoperisului?Nu se putea proiecta astfel incat turnarea/injectia sa se faca (numai) prin interior, lasand partea vizibila intacta?

In rest,in ciuda acestor neajunsuri pe care eu le consider minore, vagonul se prezinta bine si ma bucur ca il am pe diorama ,sper la cat mai multe CFR-uri.

In asteptarea unei locomotive CFR,sa le duca undeva...

[Link Removed for Guests]
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Vin Dec 21, 2012 9:37 pm

cosmin78 scrie: [Link Removed for Guests]
Frumoasa poza.
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Dec 21, 2012 9:44 pm

Ignorand fundalul, poate.. :)
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Vin Dec 21, 2012 10:01 pm

Negativ, asa cum este.
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
docclaudius
Mesaje: 68
Membru din: Mie Oct 12, 2011 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de docclaudius » Vin Dec 21, 2012 10:15 pm

cosmin78 scrie: In dreapta este carligul de la G 02, iar in stanga, ciotul acela este carligul de la G 10...matrita noua, ai? :evil:
Si daca tot e matrita noua, de ce se vede bavura in mijlocul acoperisului?Nu se putea proiecta astfel incat turnarea/injectia sa se faca (numai) prin interior, lasand partea vizibila intacta?
Bravo Cosmin!
In sfarsit observa si altcineva chestia cu acoperisul...Un lucru facut fara cap.
Si nu vreau sa cad in pacatul de a spune ca...lasa, merge si asa, la pretul asta, plus ca se poate indeparta cu putina munca, etc...Ei bine, eu sunt mai lenes, si nu sunt de acord cu asemenea scapari...

Nu are rost sa trec plusurile, le-au contorizat alti colegi mult mai competenti in domeniu.
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Dec 21, 2012 11:16 pm

Eu pun asemena scapari in contul cost/data livrare, treburi din astea.Ca altfel nu are logica sa imbunatatesti o matrita si sa lasi anumite amanunte deoparte.Desi puteau sa evite asemenea deraieri...
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Vagoane ”