Vagon G10 pentru zarzavaturi Gfv Ep II - CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna Mircea,

Tocmai de aceea am scris "citit si inteles" :D

Ca o completare, ar mai exista si alte locomotive Fleischmann "adaptabile" la CFR, si anume faimoasa Pr. P8 (DRG BR 38.10-40) ca serie CFR 230.000, insa aceasta nu prea are ce face cu trenurile de marfa cel putin in epoca II (desi, un vagon sau doua de coletarie agatate la un tren de persoane accelerat, eventual cu "CFR-S", de ce nu)

Ar mai fi si Pr. T9.3 / Wü. T9 (DRG BR 91.3-18) care exista de asemenea la Fleischmann sub forma unei constructii noi din anii 2000, din care se poate face o 7311a CFR, nu neaparat sub forma locomotivei industriale din anii 1950 sau a epavei de azi de la Sibiu ci si ca locomotiva de manevra din anii 1930.

Apoi ar mai fi si Pr. T16 / 16.1 (DRG BR 94.2-4 / 94.5-17), din care una si-a sfarsit viata activa la Bucuresti-Grivita tragand garnituri de vagoane de calatori prin ateliere, inainte sa ajunga si ea la Sibiu ca epava.

Las la o parte DRG BR 50 de la Fleischmann deoarece este un model la scara 1/82 complet depasit in ziua de azi.
 
Buna Razvan,

Tocmai de aceea - socotind ca mentionasem atat eu cat si tu explicit problema respectiva, tu chiar in aceeasi fraza, acel "cat de cat" nu-si avea dupa parerea mea locul acolo.

"Cat de cat" defineste dupa mine asa cum spuneam ceva aproximativ, ceva mediocru. Si nu cred ca aceasta descriere corespunde modelului Fleischmann CFR. :-?

Un an nou fericit si tie si colegilor nostii de pe forum!
 
Un amanunt care m-a frapat de la inceput la acest vagon, a fost...greutatea.Si m-am pus pe cantarit "rudele" mai apropiate.

G-ul Stettin (Flm) are doar 45 gr.
Gm-ul Essen (Brawa) are 60 gr.
G10-le DR (Brawa) idem...
iar CFR-ul nostru are 76gr.!

Uau!Asta nseamna ca avem un vagon cu ...greutate!Ridicata la scara reala, chiar depaseste cu mult greutatea vagonului! :p De ce nu vin toate vagoanele asa de bine lestate?
Avand in vedere ca la anumite vagoane a trebuit sa suplimentez lestul, consider acest amanunt la vagonul nostru, de nota 10!

Aaaa...m-am prins de unde greutatea asta!Vine deja supraincarcat cu legume si zarzavaturi. :D
 
Interesant amanunt, Cosmin! Vagon cu greutate, deci... Cum s-ar zice, varza noastra-i o comoara, nu ca aia... de Bruxelles! :D
 
Salut!

Am cumparat si eu acest vagon insa am avut ghinion. A venit cu un defect rezultat din ambalarea defectuoasa. Rasfoind paginile acestui subiect am vazut in pozele vagonului de la Trainfest acelasi defect ca si la mine, astfel incat am dedus ca nu este un caz izolat.
Dupa cum ati vazut, ambalarea vagonului consta in plasarea acestuia intre doua "cochilii" preformate. Cand se ambaleaza vagonul, acesta este asezat in prima cochilie, apoi se adauga folia de plastic, apoi cea de a doua cochilie. In acest moment, daca lucratorul nu este atent, agata bara de mana a scarii si o da peste cap, indoind-o la 90 de grade in cazul fericit (cum vad in poza de la Train Fest sau la 180 de grade in cazul meu - irecuperabil).

Iata aici poza vagonului de la Train Fest in care se vede bara indoita (pagina 2 a acestui subiect):

http://i882.photobucket.com/albums/ac22/florinbv/trenuriH0/DSC_6208.jpg

La mine a fost mai grav, indoita de tot pe spate si s-a rupt cand am vrut sa o indrept. Am scris la FLM sa imi trimita un set de astfel de bare, sa vedem ce raspund...

Asadar atentie, cand cumparati un astfel de vagon verificati acest aspect.
 
Si sa verificati daca aveti osiile. S-a intamplat in Germania ca vagonul sa fie fara osii!
 
Ahaaa! Le fura Lok, sa si le puna la vagoanele Tillig (ex. Sachsen...) de Ep.II, care desi sunt de Ep.II, a constatat Lok ca au roti monobloc!
 
:p Bine ca am gasit vinovatul!Deci are roti de rezeva... :roll:

Alex, sunt curios in cat timp iti vin barele de schimb (daca iti vin).La capitolul piese de schimb nu prea am cuvinte bune la adresa lor. :(
Daca nu iti vin, cea mai buna solutie ar fi sa le faci din sarma otelita la diametrul corespunzator (corzile de chitara sunt numa´ bune).
 
Buna,

Intrucat Modelleisenbahn GmbH a anuntat de trei sau patru ani ca nu face service direct cu particularii ci doar prin intermediul magazinelor, sunt si eu curios de raspuns.
Daca nu, poti cere piesa echivalenta de la Brawa. E ceva mai finuta si o vei primi probabil pe gratis.
 
Horia, multumesc pentru sfat s-ar putea sa comand la Brava pana la urma daca Flm nu raspunde.

Referitor Modelleisenbahn GmbH cunosc de mult politica lor de service insa nu cred ca problema mea se inscrie acolo. In opinia mea este o chestiune de customer-care fata de un client care imediat dupa deschiderea cutiei tinea in mana un produs defect.
Daca vrei sa scrii pe cutie Ma߸stab: Perfektion trebuie sa si faci ceva in sensul acesta.
Astept cu interes raspunsul si vi-l voi face cunoscut.
 
Buna Alex,

Atitudinea corecta - cazul l-am avut si eu de mai multe ori - este retur la magazin si magazinul se descurca cu fabricantul.

Iti tin insa pumnii si sper sa "iasa asa cum trebuie".
 
Mainile curente de la Brawa nu prea se pupa cu Fleischmann.Diferenta intre punctele de prindere este de cel putin 1 mm.
 
O întrebare: numă’rul de înmatriculare este acelaşi la toate exemplarele Flm? Știu c㒠unii producă’tori au mai multe numere pentru fiecare model.
 
Socotind cat de putine vagoane s-au produs si ca este vorba de un lot unic, toate au bineinteles acelasi numar.

De altfel prezenta unui Verbandswagen G10 cu acoperis de tabla si aeratoare suplimentare pentru transport de legume si zarzavaturi e ceva deosebit si este documentata de o singura fotografie. Nu au existat multe astfel de G02 / G10 (din cam 300 000 de asemenea vagoane cam 5000 aratau asa).
 
Salut

Epilog la afacerea cu barele rupte:

Fara sa fie pacalelala, ieri, 1 aprilie au sosit barele de la Fleischmann.
Au fost necesare 3 mailuiri, dintre care unul la Modelleisenbahn holding.
Timp de asteptare 19 ianuarie - 01 aprilie.
Nu au raspuns nimic, pur si simplu mi-au trimis o cutiuta cu toate barele vagonului si o factura pe zero, ca sa scape de nebun.
 
Mare noroc ai avut!

Acum inchipuie-ti perosoana mea, care comandat un tip de boghiuri la Flm, prin intermediul magazinului, si a primit de 3 ori la rand boghiurile ... gresite. :p
 
Salutare, fiind beneficiarul recent al unor unor piese de schimb pt loco ajunse rapid la destinatie prin intermediul lui Rally (cu mici scapari - din cauza producatorului, gen piese identice in locul celor in oglinda), pun intarzierea pe seama nedezvoltarii unui sistem de service corespunzator pentru vagoane ...