PZA 201 CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si ca sa termin rezumatul saptamani, suportul farului central fata a fost refacut pentru a putea primi un far de marime adecvata.
Suportul a fost refacut din styren de 0.5 si a primit un suport similar cu cel de la farurile spate:

... si a fost atasat pe usa camerei de fum:

La final o poza cu ansamblul de faruri fata:
si spate
Cam asa arata loko in acest moment:

Saptamana viitoare vreau sa montez toate piesele pe loko sa vad ce mai am de retusat.
 
Enteresant, ca de obicei!

Da´ sub suportul farului central nu trebuiesc 2 intarituri triunghiulare?

vezi poza lui Dorin si apoi a lui Catalin (230039)

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3468&postdays=0&postorder=asc&start=45

http://caiferate.21.forumer.com/viewtopic.php?t=381&postdays=0&postorder=asc&start=45
 
Domnu' ! Esti tare bre musiu ! Nici nu vrea sa imi imaginez cum o sa arate cu lumini in farurile alea si cu o vopsea neagra asternuta pe ea !
Bravo bravo bravo !

Nu stiu daca te ajuta, dar ieri cand am cautat ceva garnituri pentru aerograf in ... brichete, am descoperit ca pe acolo sunt tot felul de tevi de alama de diametre mici, poate ai nevoie la suportii pe care ai montat farurile sa fie mai ferma legatura.

PS: Ai niste rabdare de vanzare cumva ? :D
 
Sal Dragos
Buna ideea cu tevile din brichete, tks. Se pare ca o sa avem si profile de la Evergreen, cel putin asa s-a laudat omu' de la hobbyzone.

Rabdarea nu e de vanzare ca si la mine este stoc limitat, mai ales cand ai avut si o zi super pe la ... scarbici.
 
Hai sa vedem si treaba cu profilele, de promis mi s-a promis si mie ca o sa fiu sunat cand or sa aduca ... si uite ca s-au facut 4 luni deja :lol: .
 
Foarte bine face, lasa sa fie acolo pe stoc ca nu se stie niciodata. Eu din pacate am solutionat pe alta cale problema profilelor de care aveam nevoie acum ceva vreme. Nu este cea mai frumoasa solutie dar merge de nevoie :D .
 
"din pacate" este cam mult spus pentru ca un vechi proverb romanesc spune ca "cioara din mana ............."
Cand o sa fie nu o sa mai avem nevoie sau vedem ce pret arunca pentru ca, vorba aia, nu mai are nimeni in RO asa ceva :D .
 
Sal
O proba intermediara pe care de mult timp o aman:


Ce imi mai ramane de modelit:
- barile de mana la marchiza
- pompa de ungere
- bazin de pacura
- nituirea plugului de traversa frontala
- ..... si mai vedem.
 
Tks Domnu'
Si daca nu sunt comentarii inseamna ca lucrarea poate sa continue. Asa ca m-am apucat de pompa de ungere.
Avand model in pozele din ITF, am fabricat corpul pompei din teava de styren care la un capat a fost inchisa cu un strop de putty de la Tamiya:

Dupa uscare, capatul a fost taiat si strunjit in Proxxon:

Inaltimea pompei a fost stabilita dupa raportul de inaltime a pompelor surprinse in poze, acesta fiind ca jumatate din inaltimea roti.
O prima proba:

Urmatorul pas: fabricarea crichetului si a bratului pompei.
Cu crichetul a fost mai simplu, acesta fiind fabricat dintr-un rest de styren de 0.5:

Bratul pompei l-am fabricat din sarma de cupru de 0.5 aplatizata:

Fiecare a primit cate o gaura de 0.3mm:

iar pompa a primit un ax din alama:

Ansamblul gata de munca:

Si pozitionarea pe loko:

Tija de actionare an fabricat-o din alama de 0.25mm avand aproximativ forma modelului real si functionand dupa acest model:

Cam mica cursa :D
 
Domnu´...vine iarna, o sa ai de luptat cu nametii, ca "iarna nu-i ca vara" :p ...nu ne-ai mai povestit nimic de plug :(