Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Vagon CFR BAFMD 70 xxx - H0

Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Vagon CFR BAFMD 70 xxx - H0

Mesaj de Gam3 » Joi Iul 05, 2012 7:38 pm

Vagon CFR BAFMD 70 090 si BAFMD 70 092.

Zic de la bun inceput ca vagonul nu are la baza o documentatie, nu am gasit nicaieri poze cu vagoanele tip Bye 667 in serviciu la CFR. Anul trecut am gasit doar 3 exemplare in trenuri de servici, 2 Bye 667 ca vagoane Protectia Munctii si 1 vagon tip Bye 655 in trenul sanitar.

Imi place sa cred ca pana sa ajunga pe trenuri de lucru au facut servici la calatori.

Culoarea, inscriptiile si pozitionarea lor sunt cat se poate de autentice, numerele sunt la cateva numere distanta fata de alte vagoane de cl a 2-a din perioada 1963 atunci cand e revizia modelului.


Vagoanele sunt produse de Roco, cred ca e prima generatie cu KKK, nu stiu ce cod sunt, am cumparat vagoanele fara cutie.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Dupa vopsirea in Alsacia:
[Link Removed for Guests]

La Cluj a capatat inscriptii:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Cand am ajuns acasa am vazut ca placutele cu ruta au ramas la Cluj. De asta in unele poze se vede urma lipiciului.

La final cum arata vagoanele de care pomeneam la inceput:
CFR 80 53 98-13 000-7 UYPM ex-DRG, C4i 33 sau 34
[Link Removed for Guests]

CFR 80 53 98-13 001-5 UYPM ex-DRG, C4i 33 sau 34
[Link Removed for Guests]

80 53 97-60 104-0 - Waggonfabriken A.G, 1936 - fost DRG-Eilzugwagen C4i36
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
foto Mircea Dorobantu
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Iul 05, 2012 7:50 pm

buna,

mai trebuiesc aduse cateva precizari privind executia, vopsirea si inmatricularea.

nu am modificat deloc cutiile vagoanelor E36 (Eilzugwagen Gruppe 36, adica vagoane de tren accelerat ale DRG din grupa 1936, primele de acest tip integral sudate) intrucat si cele care au supravietuit pana in ziua de azi in trenuri sanitare au cutiile intr-o stare apropiata de cea originala.
la fel si aparatul de rulare de tip Görlitz III usor varianta I.

privind vopsirea, desi este vorba de modele "free lance", am ales standardul CFR din epoca: verde mediu CFR 6.007 (sau mai bine spus echivalentul sau RAL), gri mediu pentru acoperis, "murdarit" usor la partea centrala si negru pentru sasiu.

inscriptionarea s-a facut conform normativului din epoca, ca Bafmd (clasa a II-a, 4 osii, cutie integral din fier, culoar central, dinam) 70.0xx, grupa in care ar fi trebuit sa intre vagoanele fiind vorba de foste clasa a III-a inainte de 1956.

pana la gasirea unor informatii mai precise, ramane un model "free lance", insa unul absolut plauzibil.
felicitari si in directia Studio Trains Addicted pentru imprimarea inscriptiilor dupa schema de inmatriculare pe care am alcatuit-o si aplicarea lor pe model!
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Dec 20, 2012 9:39 am

La TrainFest 2012 alaturi de Dimitrov si viitorul Hecht CFR de cl 1/2:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Vagoane ”