Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Vagon CFR 26-26 - TT

Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Iun 14, 2012 11:03 pm

:( Stiu, eu am mi-am facut cateva idei oarecum realizabile dar e un proiect costisitor si foarte mult de lucrat la el. Porneam de la premiza sa dezafectez doua 1044 sau 1144 asta pentru partea mecanica ce contine piese utilizabile, osii (doar pentru diametru) rotile dintate + melc. Ax cardanic intre motor trebuie mai lung. Sasiu la boghiu trebuie altul, Sasiu locomotiva ...altul. Daca la mecanica se rezolva intr-o oarecare masura, la partea de caroserie si masti boghiuri cam trebuie luat totul de la zero.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
scristi
Mesaje: 370
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Vin Iun 15, 2012 10:49 am

Pentru TT EA-ul nu este o problema, parte cinematica se poate lua, adica sasiul cu cinematica de la BR 250 sau 155, care e aceeasi locomotiva.
Carcasa, masti boghie si alte detalii, trebuiesc facute de la zero, deci pe scurt imposibil nu este.
Pana si pt LDH 125 se gaseste solutie, si pt DA.....
Ultima oară modificat Vin Iun 15, 2012 10:26 pm de către scristi, modificat 1 dată în total.
Tel: 0723.730.229<br>
cftt
Mesaje: 286
Membru din: Dum Feb 07, 2016 8:07 pm
Contact:

Mesaj de cftt » Vin Iun 15, 2012 11:57 am

studiez de ceva vreme LDH-ul si am ajuns la concluzia ca BR 110 Tillig este ce trebuie, se poate lua in intregime sasiul si toata partea mecanica, se potrivesc lungimile, distantele intre axele rotilor, trebuie mici modificari la colturile sasiului (acele tesituri), mastile boghiurilor si rezervorul, ce trebuie construit de nou este carcasa locomotivei, cred ca si cabina cu ceva modificari se poate folosi (trebuie totusi sa verific niste cote), chiar am ambitia sa incerc asa ceva.
scristi
Mesaje: 370
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Vin Iun 15, 2012 12:03 pm

BR 110 este o locomotiva electrica, si ma indoiesc ca sasiul, ca sa nu mai zic de cabina ca s-ar potrivi
Tel: 0723.730.229<br>
cftt
Mesaje: 286
Membru din: Dum Feb 07, 2016 8:07 pm
Contact:

Mesaj de cftt » Vin Iun 15, 2012 12:11 pm

iata despre ce locomotiva BR110 vorbesc
[Link Removed for Guests]
scristi
Mesaje: 370
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Vin Iun 15, 2012 2:51 pm

Locomotiva este V 110,
[Link Removed for Guests]

La BR 110 am gasit asta

[Link Removed for Guests]

Vezi ca mai este si modelul piko [Link Removed for Guests], care mai poate fi utilizat

[Link Removed for Guests]
cateva date tehnice
Tel: 0723.730.229<br>
cftt
Mesaje: 286
Membru din: Dum Feb 07, 2016 8:07 pm
Contact:

Mesaj de cftt » Vin Iun 15, 2012 3:54 pm

V110 este epoca III, locomotiva mea este epoca IV, DR, BR110, cod Tillig 02581, referitor la locomotiva Piko nu cred ca pot sa folosesc ceva, totul trebuie modificat pe cand de la cea Tillig pot folosi tot sasiul inclusiv motor si angrenaje si boghiurile cu mici modificari
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Iun 15, 2012 6:37 pm

buna,

mai intai despre EA:
adica sasiul cu cinematica de la BR 250 sau 151, care e aceeasi locomotiva.
BR 151 este o fosta locomotiva DB, formula Co'Co; BR250 DR (Ost) se numeste acum la DB AG BR155.
din cate stiu, Kühn a facut atat 151 cat si 155 pe aceeasi baza, oricare s-ar potrivi.

in ceea-ce ma priveste, pentru EA CFR pe N voi pleca de la o 250/155 Minitrix.

despre V100 (Ost): scristi, nu a existat niciodata o V110, hai sa nu mai batem campii.
BR 110 este o locomotiva electrica, si ma indoiesc ca sasiul, ca sa nu mai zic de cabina ca s-ar potrivi
uite asa se intampla cand nu se precizeaza ce si cum . 110 este in vest o locomotiva electrica cu cutie si doua posturi de conducere, iar in est a fost o locomotiva Diesel cu post de conducere central.

V100 (Ost) s-a numit in epoca IV, la DR dupa 1970 110, iar variantele sale se numeau 112, 114 sau 109. "V" insemna Verbrennungslok, locomotiva cu ardere interna, si a disparut dupa 1970.
La DR(Ost) locomotivele cu abur nu purtau cifra inaintea seriei, "V" a devenit 1 si "E" a devenit 2.
La DB locomotivele cu abur au primit in 1968 un 0 in fata seriei, "V" a devenit 2 si "E" a devenit 1.

DR(Ost) a aplicat sistemul DB incepand cu 1992. Atunci fostele V100, ulterior 110, 112, 114, 109 au ajuns 213, 214, 209 s.a.m.d (211 si 212 fiind deja ocupate cu V100 West).
toate cele bune,
HR
scristi
Mesaje: 370
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Vin Iun 15, 2012 10:28 pm

Multumesc de corectura Horia, eu am citat ce am gasit pe net, o istorie feroviara a Germaniei nu stiu, de aceea orice corectura e binevenita
Tel: 0723.730.229<br>
scristi
Mesaje: 370
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Vin Iun 15, 2012 10:30 pm

Cat despre EA CFR si eu am facut una acum ceva ani in urma la TT tot pe baza de BR 250, asa ca e cea mai indicata pt asa ceva la orice scara, fie la N sau TT
Tel: 0723.730.229<br>
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Iun 15, 2012 10:44 pm

macar la 250/155 se potrivesc "cat de cat" ampatamentele osiilor in boghiu si cel al boghiurilor, adica munca pe partea mecanica nu prea este.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Silviu16
Mesaje: 35
Membru din: Sâm Oct 06, 2012 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Silviu16 » Vin Oct 26, 2012 7:22 pm

felicitarile mele pentru vagon,superb!
cftt
Mesaje: 286
Membru din: Dum Feb 07, 2016 8:07 pm
Contact:

Mesaj de cftt » Sâm Oct 27, 2012 1:46 pm

multumesc mult
Scrie răspuns

Înapoi la “Vagoane ”