incurajat de aprecierile primite pentru rama TE6 am trecut la urmatoarea conversie a unui model TT din seria pe care mi-am propus-o.
pentru aceasta ceferizare am ales sa realizez un vagon etajat 26-26, drept model am luat un vagon produs de Kuehn care este similar cu vagoanele CFR
pot sa spun ca acest vagon este deosebit de bine realizat si detaliat inclusiv accesorii de montat, Kuehn este dupa parerea mea un producator care nu face rabat la calitate si detalii depasind cu mult alti producatori la raportul calitate/pret.
- acum etapele conversiei :
se desface vagonul
deoarece nu am avut nimic de modificat la vagon am trecut direct la etapele de vopsire, inscriptionare si protejare cu lac
in urma acestor operatii iata ce am obtinut
iata si cateva detalii, din nou scuze pentru calitatea pozelor
inscriptiile sunt realizate ca detaliu si pozitionare conform pozelor vagonului real
deoarece doresc sa formez o garnitura de 4 vagoane care circula (sau au circulat) pe ruta Bucuresti-Pitesti am decalurile necesare cu numerele de inmatriculare diferite (075-7, 064-1, 054-2 si 195-3).
astept pareri si critici pentru a remedia eventualele inadvertente la urmatoarele conversii
pentru aceasta ceferizare am ales sa realizez un vagon etajat 26-26, drept model am luat un vagon produs de Kuehn care este similar cu vagoanele CFR
pot sa spun ca acest vagon este deosebit de bine realizat si detaliat inclusiv accesorii de montat, Kuehn este dupa parerea mea un producator care nu face rabat la calitate si detalii depasind cu mult alti producatori la raportul calitate/pret.
- acum etapele conversiei :
se desface vagonul
deoarece nu am avut nimic de modificat la vagon am trecut direct la etapele de vopsire, inscriptionare si protejare cu lac
in urma acestor operatii iata ce am obtinut
iata si cateva detalii, din nou scuze pentru calitatea pozelor
inscriptiile sunt realizate ca detaliu si pozitionare conform pozelor vagonului real
deoarece doresc sa formez o garnitura de 4 vagoane care circula (sau au circulat) pe ruta Bucuresti-Pitesti am decalurile necesare cu numerele de inmatriculare diferite (075-7, 064-1, 054-2 si 195-3).
astept pareri si critici pentru a remedia eventualele inadvertente la urmatoarele conversii