Vagon CFR 26-26 - TT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cftt

Well-Known Member
7 Februarie 2016
286
0
incurajat de aprecierile primite pentru rama TE6 am trecut la urmatoarea conversie a unui model TT din seria pe care mi-am propus-o.
pentru aceasta ceferizare am ales sa realizez un vagon etajat 26-26, drept model am luat un vagon produs de Kuehn care este similar cu vagoanele CFR

pot sa spun ca acest vagon este deosebit de bine realizat si detaliat inclusiv accesorii de montat, Kuehn este dupa parerea mea un producator care nu face rabat la calitate si detalii depasind cu mult alti producatori la raportul calitate/pret.
- acum etapele conversiei :
se desface vagonul

deoarece nu am avut nimic de modificat la vagon am trecut direct la etapele de vopsire, inscriptionare si protejare cu lac
in urma acestor operatii iata ce am obtinut



iata si cateva detalii, din nou scuze pentru calitatea pozelor


inscriptiile sunt realizate ca detaliu si pozitionare conform pozelor vagonului real
deoarece doresc sa formez o garnitura de 4 vagoane care circula (sau au circulat) pe ruta Bucuresti-Pitesti am decalurile necesare cu numerele de inmatriculare diferite (075-7, 064-1, 054-2 si 195-3).
astept pareri si critici pentru a remedia eventualele inadvertente la urmatoarele conversii
 
Niki daca nu ma insel vagonul ala se gaseste si la N la acelasi producator . Fain rau vagonul !
 
asa este Dragos, Kuehn produce la N vagonul inmatriculat CD dar este ce trebuie pentru CFR, asa ca treci la treaba
 
buna,
Kuehn produce la N vagonul inmatriculat CD

inca nu, asta e noutate 2012.

Kühn produce la N pentru moment 2 seturi, unul cu vagon pilot + doua vagoane normale si inca unul cu 2 vagoane normale, toate in schema de vopsire clasica verde dupa TGL a DR(Ost).

stiu asta pentru ca...

26-26 in culorile din anii 2000:


26-26 in culorile in care au venit in tara:


inscriptionarea va urma si ea in curand ;-)
 
salut,
ai dreptate, nu am urmarit in ultimul timp situl Kuehn, am crezut ca a aparut deja, eu am recomandat inmatricularea CD deoarece este singura deocamdata ca are ferestrele de la partea inferioara ca la CFR.
spor la inscriptionare
 
buna,
eu am recomandat inmatricularea CD deoarece este singura deocamdata ca are ferestrele de la partea inferioara ca la CFR.

din pacate cred ca la N nu va fi asa - insa nu e o problema, se rezolva si asta cu decaluri de culoare argintie, eu asa am facut la ale mele (pozele dateaza de dinainte).

@sorgard, vagoanele le avea pe stoc magazinul lui Tillig din Sebnitz, Spielwaren Werst din Ludwigshafen-Oggersheim (mai avea inca saptamana trecuta, le-am vazut acolo), Menzel in Düsseldorf, daca imi amintesc bine si Seyfried in Pforzheim... toti trimit cu posta.

pentru noi e interesant bineinteles setul de doua vagoane (fara vagon pilot), eu am luat trei (un set a ramas in stare originala in colectia DR (Ost), trei vagoane au ajuns albastru deschis si unul in schema originala a CFR din 1984).

ca pret, setul de doua costa ceva pe la 60-70€.
 
Horia avand in vedere ca sunt ,citez un clasic in viata "ce trebuie", ma bate un gand sa achizitionez asa ceva, nu sunt 100% sigur ca voi modifica unul ,poate doar atunci cand voi avea suficienta experienta cu aerograful. As fi tare multumit sa am asa ceva in mica mea colectie !

M-ar ajuta niste linkuri catre acele magazine de care vorbeai mai sus, daca au asa ceva binenteles !
 
Le-am gasit nu mai este nevoie. Din pacate numai la unul singur mai sunt, sa vedem ce rezolv . Mersi pentru ajutor !
 
nope, nici verde.

cele trei albastru deschis RAL 5012 se combina cu ceva Y/B albastru deschis, parca aveam pe Valea Prahovei asemenea trenuri (cu 2 x AB 39-50 pe langa etajate).

cel in schema originala va intra intr-un tren verde CFR 6.007.

cat despre cele albastru indigo si verzi... sa zicem un tren P300x Bucuresti-Brasov, asa cum le vedeam in anii 1990-93, insa "comprimat" la 5 vagoane: 3 x 26-26 albastru indigo, 1 x 26-26 verde inchis, 1 x Aafmd 11-47 (suburban UVA) verde inchis si gata...
 
:( Stiu, eu am mi-am facut cateva idei oarecum realizabile dar e un proiect costisitor si foarte mult de lucrat la el. Porneam de la premiza sa dezafectez doua 1044 sau 1144 asta pentru partea mecanica ce contine piese utilizabile, osii (doar pentru diametru) rotile dintate + melc. Ax cardanic intre motor trebuie mai lung. Sasiu la boghiu trebuie altul, Sasiu locomotiva ...altul. Daca la mecanica se rezolva intr-o oarecare masura, la partea de caroserie si masti boghiuri cam trebuie luat totul de la zero.
 
Pentru TT EA-ul nu este o problema, parte cinematica se poate lua, adica sasiul cu cinematica de la BR 250 sau 155, care e aceeasi locomotiva.
Carcasa, masti boghie si alte detalii, trebuiesc facute de la zero, deci pe scurt imposibil nu este.
Pana si pt LDH 125 se gaseste solutie, si pt DA.....
 
studiez de ceva vreme LDH-ul si am ajuns la concluzia ca BR 110 Tillig este ce trebuie, se poate lua in intregime sasiul si toata partea mecanica, se potrivesc lungimile, distantele intre axele rotilor, trebuie mici modificari la colturile sasiului (acele tesituri), mastile boghiurilor si rezervorul, ce trebuie construit de nou este carcasa locomotivei, cred ca si cabina cu ceva modificari se poate folosi (trebuie totusi sa verific niste cote), chiar am ambitia sa incerc asa ceva.