Vagon CFR 26-26 - TT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Locomotiva este V 110,
http://www.tillig.com/cgi-bin/tillig.pl?templ=tillig-pl/product1.html&sid=79223&r4=306&r3=64&spur_id=14&pnr=02582&filter_epoche=&templ2=tillig-pl/product-list3.html&suche=

La BR 110 am gasit asta

http://www.tillig.com/cgi-bin/tillig.pl?templ=tillig-pl/product1.html&sid=79223&r4=308&r3=64&spur_id=14&pnr=02382&filter_epoche=&templ2=tillig-pl/product-list3.html&suche=

Vezi ca mai este si modelul piko http://www.trennet.ro/produs/3994, care mai poate fi utilizat

http://www.loks-aus-kiel.de/index.php?nav=1400662&lang=1
cateva date tehnice
 
V110 este epoca III, locomotiva mea este epoca IV, DR, BR110, cod Tillig 02581, referitor la locomotiva Piko nu cred ca pot sa folosesc ceva, totul trebuie modificat pe cand de la cea Tillig pot folosi tot sasiul inclusiv motor si angrenaje si boghiurile cu mici modificari
 
buna,

mai intai despre EA:
adica sasiul cu cinematica de la BR 250 sau 151, care e aceeasi locomotiva.

BR 151 este o fosta locomotiva DB, formula Co'Co; BR250 DR (Ost) se numeste acum la DB AG BR155.
din cate stiu, Kühn a facut atat 151 cat si 155 pe aceeasi baza, oricare s-ar potrivi.

in ceea-ce ma priveste, pentru EA CFR pe N voi pleca de la o 250/155 Minitrix.

despre V100 (Ost): scristi, nu a existat niciodata o V110, hai sa nu mai batem campii.
BR 110 este o locomotiva electrica, si ma indoiesc ca sasiul, ca sa nu mai zic de cabina ca s-ar potrivi

uite asa se intampla cand nu se precizeaza ce si cum . 110 este in vest o locomotiva electrica cu cutie si doua posturi de conducere, iar in est a fost o locomotiva Diesel cu post de conducere central.

V100 (Ost) s-a numit in epoca IV, la DR dupa 1970 110, iar variantele sale se numeau 112, 114 sau 109. "V" insemna Verbrennungslok, locomotiva cu ardere interna, si a disparut dupa 1970.
La DR(Ost) locomotivele cu abur nu purtau cifra inaintea seriei, "V" a devenit 1 si "E" a devenit 2.
La DB locomotivele cu abur au primit in 1968 un 0 in fata seriei, "V" a devenit 2 si "E" a devenit 1.

DR(Ost) a aplicat sistemul DB incepand cu 1992. Atunci fostele V100, ulterior 110, 112, 114, 109 au ajuns 213, 214, 209 s.a.m.d (211 si 212 fiind deja ocupate cu V100 West).
 
Multumesc de corectura Horia, eu am citat ce am gasit pe net, o istorie feroviara a Germaniei nu stiu, de aceea orice corectura e binevenita
 
Cat despre EA CFR si eu am facut una acum ceva ani in urma la TT tot pe baza de BR 250, asa ca e cea mai indicata pt asa ceva la orice scara, fie la N sau TT
 
macar la 250/155 se potrivesc "cat de cat" ampatamentele osiilor in boghiu si cel al boghiurilor, adica munca pe partea mecanica nu prea este.