Locomotiva diesel DA 62 0818-5 INTERCITY

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Buna,

Pana s-o prinda seful de depou din Iasi si s-o pozeze, ce-ar fi sa ne zica cineva si de ce a fost doamna (ca don'soara nu mai era de mult in 1994-95) vopsita in rosu rubin RAL 3003 precum vagoanele de InterCity aparute cam tot pe atunci... ;-)
 
Locomotiva a ajuns la ora stabilita si a fost remizata in depoul Iasi.

Modelul a fost vopsit si inmatriculat dupa o poza cu locomotiva reala fotografiata in octombrie 1995 in Sibiu. Fotografia se afla intr-o colectie particulara in Franta.

Locomotiva a fost folosita la tractarea trenului IC 584/581 Sibiu - Fagaras - Brasov - Bucuresti Nord - Constansa / IC 583/582 Constanta - Bucuresti Nord - Brasov - Fagaras - Sibiu.

Cam asa e poza reala:




Am folosit un Y/B-70 19-50 rosu si un Y/B-70 20-50 rosu cu sigla noua (sobolan), vagonul de cl 1 este documentat video in trenul IC 583/582 Constanta - Sibiu in anul 1996. Pentru o viitoare garnitura am sa folosesc 3 vagoane Y/B-70 19-50, 2 vagoane Y/B-70 20-50, un vagon WR si un vagon de bagaje, toate rosii cu sigla veche CFR. Din anul 1998 in livretele CFR nu se mai trec seriile de vagoane, asa ca imi este greu sa zic daca in 1998 au fost introduse noile vagoane AVA 200.

IC Constanta - Sibiu pe ruta Brasov - Fagaras - Sibiu:
 
Buna Florin,

Intr-adevar, o asemenea schema de vopsire cu benzi orizontale s-ar fi potrivit mai bine cu linia DA-ului, numai ca nu mai era in "spiritul vremii" si ar fi facut-o sa arate cu 20 de ani mai batrana.

Daca la CFR ar fi avut ideea sa aplice asemenea scheme din anii 1970, ca mai toti vecinii europeni, ar fi fost altceva. Asa s-a sarit direct de la schema originala si variatiile ei la unele moderne, insa neadaptate cu materialul rulant disponibil.
 
pina la urma in depou nu era numai o locomotiva ci mai multe!!!
si banuiesc ca marea lor majoritate se afla pe la cluj!!!...
cel putin schema de vopsire...poate si "trecuta"...dar totusi ramine ceva deosebit...
cel putin modelele arata super...nu stiu care ar fii fost realitatea, bineinteles!!!
sincere felicitari!!!