Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Locomotiva diesel pentru cale ingusta L45H

Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Iun 06, 2011 9:07 pm

Nu trebuie sa ceri acordul unui administrator, daca ai acordul autorului este suficient.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
d0ru_b
Mesaje: 364
Membru din: Dum Noi 09, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj-N / Lugoj
Contact:

Mesaj de d0ru_b » Lun Iun 06, 2011 9:46 pm

kablu scrie:Am primit acordul sa share-uiesc info si poze . Pretul kit-ului este de 45 euro + transport in Romania. Se poate comanda de la autor direct .
p.s. trebuie sa forwardez p.m. ul lui Marcin cu acordul lui cuiva de aici .... administrator sau moderator?
@Horea : personal am schimbat cateva mail-ri cu Marcin privind vechiul lui kit , tehnica de fotodecupare s.a.m.d si problemele de care ma loveam cu firmele care nu erau in stare sa realizeze fotodecupajele lui . Omul a fost mai mult decat binevoitor , m-a indrumat , m-a ajutat si intr-un final am reusit sa realizez placa lui ( modificata ) . Am mai discutat cu mai multi oameni care au relizat kit-ul ....si TOTI au avut cuvinte de lauda la el , dar toti m-au avertizat cu partea mecanica , care se putea si ea realiza cu boghie motorizate bullant ( custom build ) . Prin aceste cai am aflat ca exista cel putin un kit original in romanika , albastru , ca si cel de la Fieni , dar deocamdata nimeni nu l-a prezentat pe nici un forum .... ( sau eu nu l-am vazut ) .
Eu il voi cumpara 100% .
Da , pretul e foarte bun pentru un kit de alama, dar nu cred ca la banii astia vine cu motorizare. Am vazut ce a folosit ca si angrenaje si motorizare si din cate am aflat si eu nu e cea mai ieftina solutie.
Daca ofera si motorizare la banii astia , atunci si eu ma inscriu la un kit :), asta doar pentru a studia solutia lui.

Cat priveste kitul original, sunt multi colectionari care nu activeaza pe forumuri, deci slabe sanse sa dai de urma lui. Tine/ne la curent cu discutia cu Marcin, chiar as dori sa aflu mai multe detalii, cand urmeaza sa primesti kitul si cum merge asamblarea lui.
<a href="%E2%80%9Dhttp://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8370%E2%80%9D"></a>Imagine
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Lun Iun 06, 2011 10:04 pm

@d0ru_b : Marcin da lista de piese de la Weinert care mai trebuie cumparate + motorul maxxon care trebuie cumparat si el separat.
Din pacate timpul liber e cam "subtire" , nici primul kit nu l-am terminat inca ( cel cu detalii mai mari de 0.2 mm ) ...
Oricum pana la sfarsitul lunii sau inceputul lui Iulie va fi la mine kit-ul lui Marcin si voi pune si cateva poze cu el .
Astept si versiunea voastra de L45H , chiar daca trebuie sa fac foamea :x
[Local Link Removed for Guests] furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
Avatar utilizator
anghelson
Mesaje: 161
Membru din: Joi Dec 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de anghelson » Mar Iun 07, 2011 9:55 am

kablu scrie:Astept si versiunea voastra de L45H , chiar daca trebuie sa fac foamea :x
Asa este, in ultima perioda de timp a trebuit sa finalizez cateva contracte la servici si ca urmare am neglijat activitatea pe forum. Ca urmare, incerc acum sa corectez acest fapt, chiar daca foarte pe scurt.
Dupa ce am verificat ca proiectul meu "se inchide" bine, l-am vopsit (@kablu - da asa este, l-am vopsit in schema de culori bleu / gri, similar cu locomotivele de la Pietrosita), insa nu am postat nici o fotografie pentru ca m-am grabit cu mascatul si dunga alba de separatie intre zonele bleu si gri a iesit jalnic. Apoi lipsa de timp m-a impiedicat sa fac corectiile necesare.
In schimb am progresat foarte mult pe partea mecanica. Am fabricat boghiuri, intai folosind modelul lui Marcin, dar nu am fost de loc multumit de rezultat. Le-am modificat (de altfel si el a facut modificari, cam in acelasi sens, in noul proiect) si am testat multe variante de motorizare. Nu voi posta fotografii ale acestor incercari, pentru ca sunt modele de lucru, prelucrate de mana (nu prin fotodecupare) si nu arate prea interesant. Cert este ca am ajuns la o varinata finala de mecanica, care este foarte diferita de cea propusa in noul kit al lui Marcin. Mai precis, este vorba de boghiuri motorizate individual, cu motorase coreless (adica tot gen Faulhaber, Maxon si compania). Fata de varianta cu motor central propusa de Marcin, aceasta varianta ocupa mai putin spatiu interior si lasa
mai mult loc pentru decodor si eventual pentru sunet. Presupun ca performantele sunt relativ asemanatoare.
Cred ca peste circa 2 saptamani, voi fi in masura sa lansez un lot de placi de alama in executie.

Tot foarte pe scurt, iata care ar fi diferentele fata de excelentul (trebuie sa recunosc) kit propus acum de Marcin:
- toate versiunile vor fi cuprinse in acelasi kit (nu vor fi kituri diferite functie de modelul de usi...etc)
- locomotivele reproduse vor fi dintre cele inmatriculate in Romania (cu toate diferentele legate de cuple, racorduri de frana, placi de inmatriculare...etc)
- motorizarea va fi independenta pe boghiu, nu centrala (partea de angrenaje va fi deja montata, pentru ca presupune scule speciale).

Sper ca nu am depasit limita, furnizand toate aceste detalii. Nu este de loc in intentia mea sa fac reclama in acest mod, kitului la care lucrez.
cosmin78
Mesaje: 5816
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mar Iun 07, 2011 11:42 pm

detalii interesante si sunt sigur ca sunt destui care asteapta avizi noutatile !
Cosmin
[Link Removed for Guests]
mixu
Mesaje: 907
Membru din: Mar Apr 15, 2008 12:00 am
Localitate: arad
Contact:

Mesaj de mixu » Mie Iun 08, 2011 1:23 am

nu pot decat sa fiu deacord cu cosmin
urmarim cu atentie subiectul
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1427
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Dum Iun 12, 2011 11:33 pm

Poate va ajuta [Link Removed for Guests].
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Joi Sep 29, 2011 9:39 pm

Incet incet si Bemo se misca . Ceva noutai la ei pe site :
[Link Removed for Guests]
[Local Link Removed for Guests] furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
Avatar utilizator
anghelson
Mesaje: 161
Membru din: Joi Dec 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de anghelson » Lun Feb 27, 2012 9:12 pm

Am noutati legate de L45H. Proiectul este practic terminat si are doua versiuni:
1. motorizare independenta pe fiecare boghiu (motoare coreless de turatie joasa);
2. motorizare centrala si transmisie cu cardan.
Am sa postez pana la sfarsitul saptamanii desenele aferente.

Toate cele bune,
Sorin Anghel
Sa vorbim despre trenuri. Scara 1/87 mai precis.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4982
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Ian 13, 2014 2:35 pm

PKP Lxd2 - Bemo

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1427
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Lun Ian 13, 2014 8:25 pm

anghelson scrie:[...]
Am sa postez pana la sfarsitul saptamanii desenele aferente.

Toate cele bune,
Nu ai spus care saptamana :-P

Ceva noutati?
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
KAT
Mesaje: 316
Membru din: Dum Noi 23, 2008 12:00 am
Localitate: Arloev,Suedia
Contact:

Mesaj de KAT » Lun Ian 13, 2014 9:25 pm

Sa intrebam direct aici:
[Link Removed for Guests] :grin:
A 839/840- M 700/701
Catalin
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mar Ian 28, 2014 7:36 pm

Prea rar s㒠fie ratat!

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
NGABY
Mesaje: 132
Membru din: Lun Mai 11, 2009 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de NGABY » Mar Ian 28, 2014 8:33 pm

Excelenta aceasta filmare.Imi aduce aminte de vremea cind ajungeam vara in gara la Sibiu si ma uitam in fuga,la mocanita si la vagoanele de linie ingusta.Multumesc
Avatar utilizator
NGABY
Mesaje: 132
Membru din: Lun Mai 11, 2009 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de NGABY » Lun Sep 29, 2014 3:32 pm

Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive si automotoare”