Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

LDM 12 MALAXA -constructie

Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3316
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mie Iun 24, 2009 9:14 am

Alin, spuneai despre motor ca a fost recuperat dintr-o locomotiva Bachmann, aleasa dupa pret :grin:. Te rog sa masori motorul asa cum am tot solicitat in [Local Link Removed for Guests] si... sa-mi spui care a fost locomotiva respectiva :fluierat:
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Mie Iun 24, 2009 9:27 am

dupa cum banuiam, aceiasi chestie cu motorul. Nu te lasi, MPU, esti consecvent... :grin:
Bafta!
Avatar utilizator
sandy
Mesaje: 1116
Membru din: Sâm Apr 23, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de sandy » Mie Iun 24, 2009 10:09 am

Salut,
Am vazut aseara cu ochii mei acest model.
Am ramas perplex si vreau sa il felicit pe Alin pentru aceasta fantastica realizare.
Pozele spun destul de putin,dar feelingul live este ca tii in mina un model de super-firma,deci nu pare a fi ceva artizanal.
Bravos!
Sandy-Trainsylvania Railway Club-Cluj-Napoca
Avatar utilizator
hgdan
Mesaje: 929
Membru din: Vin Mar 14, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de hgdan » Mie Iun 24, 2009 11:12 am

Felicitari !
Esti probabil primul producator de locomotive din alama din Romania
Am observat o mica diferenta dintre prototip si seria 0, este vorba de o balustrada de la usa. Care este motivul modificarii?
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Mie Iun 24, 2009 12:12 pm

Super!

Poate te convingem sa participi la un concurs international cu ea. Ai lua garantat un premiu.

PDI
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Mie Iun 24, 2009 12:15 pm

Multumesc tuturor pentru aprecieri, nr 2 a iesit mai bine decat primul, chiar si pe mine m-am surprins :pig: .Recunosc insa ca si acesta a prezentat o serie de bug-uri, mai ales la stufoasa si ambitioasa transmisie prin biele, chestie mancatoare de timp si nervi, de dragul unei idei.
Dupa mai multe cugetari am ajuns la concluzia ca e mai sanatoasa o transmisie clasica, prin pinioane direct pe osiile rotilor, asa cum gasim si la locomotivele de serie.Urmatoarele machete vor avea by default transmisie clasica.Daca cineva doreste cu tot dinadinsul transmisia primelor doua loco, se poate face, dar cu cost suplimentar.Din afara nu se va vedea , evident nici o diferenta la roti/biele, manetoane, etc.
@hgdan,producator e cam mult spus, sint doar modelist pasionat.De altfel tehnica realizarii unei machete functionale din piese fotodecupate nu permite ceea ce insemna productie...Cu bune si rele:
PLUSURI:
-ofera superdetalii imposibil de atins prin productia de serie (matritare-injectare de plastic la presiune)
-rezistenta mecanica a aliajelor neferoase pe baza de cupru(prin fotodecupare se poate prelucra cupru si aliaje pe baza de cupru, alama, bronz,se mai poate prelucra si alpaca) -net superioara fata de plastic, ABS,styrene -permite relizarea de detalii fine, care se incadreaza la scara.De exemplu, manerele usilor de la compartimentul motor sint detasate, nu sint in basorelief.Grila radiatorului prezinta bare independente, libere, prin care se observa radiatorul din spate.Usile de la lazile acumulatori-scule ,postul de lucru se deschid si au balamale similare cu cele reale, etc.
-valoare de unicat- totul e hand-made
-material nobil,metalic, fara moarte -alama sau alte aliaje neferoase
MINUSURI:
-mult timp de tras la saiba -nr doi a necesitat cc 180 de ore de munca-deci manopera mare
-imposibil de implementat un proces de productie de serie
-ansambarea prin sudare usoara respectiv cositorire e greoaie , inceata
-dupa cositorire e necesara multa munca de indepartare a excesului de cositor
- mananca multe consumabile de calitate- capete de lucru Proxxon care nu-s tocmai ieftine
Bara in cauza a binevoit sa se rupa dupa ce loco a executat o gratioasa saritura de pe banc intr-o lada cu scule, 90 cm mai jos...Chestia s-a intamplat dupa vopsire, cand totul era, cica, gata :mask:
Ultima oară modificat Mie Iun 24, 2009 6:36 pm de către alin, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Mie Iun 24, 2009 4:43 pm

PDI scrie:Super!

Poate te convingem sa participi la un concurs international cu ea. Ai lua garantat un premiu.

PDI
Multuesc de laude, insa eu nu mai pot, eventual chikengeorge...Iar nr 1 sta in saramura de Decanol cateva luni si arata ca un cartof din ala copt, zbarcit, urat si negru...
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Joi Iun 25, 2009 11:45 am

film de Sergiu Vescu Nicolaiescu
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
chickengeorge
Mesaje: 340
Membru din: Joi Ian 15, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de chickengeorge » Joi Iun 25, 2009 3:24 pm

Se spune ca in viata trebuie sa ai si noroc !

Norocul meu s-a numit ALIN NISTOR si mainile lui de aur, care au finalizat cu incapatanare fiecare detaliu al mult-visatei LDM 12.

Realitatea masinii din mana depaseste orice se vede sau isi imagineaza cineva prin intermediul postarilor (departe de mine gandul de a le subestima).

Atat pot spune ca sunt fericitul posesor al unei masini de vis, de care sunt legat sentimental din copilarie; ca aspect anecdotic, in lucrarea lui Vali Ivanescu "Buzias: nostalgii feroviare", in foto de la pag. 115, sunt si eu)!
In final nu pot spune dacat ca oamenii cu asemenea aptitudini trebuiesc sprijiniti, stimulati si mai ales promovati, ptr ca dupa ei ramane ceva!

Felicitari Alin si putere de munca pentru a-i putea ferici si pe alti pasionati!

Respect,
Puiu
ImagineEu nu sufar de nebunie!
Ma bucur de ea in fiecare clipa !
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Joi Iun 25, 2009 6:30 pm

Domnule Puiu, ma bucur ca va place, dar la asemenea laude o sa se creada ca va dau comision din comenzi! :-D
Multumesc mult pt. cuvintele generoase si ma bucur ca va place masina!
ionut07
Mesaje: 274
Membru din: Sâm Feb 20, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de ionut07 » Joi Iun 25, 2009 6:42 pm

Felicitari!
Avatar utilizator
gr1m
Mesaje: 3
Membru din: Vin Iun 26, 2009 12:00 am
Localitate: Romania
Contact:

Mesaj de gr1m » Vin Iun 26, 2009 10:00 pm

Frumoasa creatie!
Felicitari !
cosmin78
Mesaje: 5821
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Iun 26, 2009 11:36 pm

:aplauze: :aplauze: :aplauze:

parca m-ar tenta un LDM ptr. regionala mea :roll:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
chickengeorge
Mesaje: 340
Membru din: Joi Ian 15, 2009 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de chickengeorge » Vin Iun 26, 2009 11:48 pm

Daca ai privi prin grila radiatorului si ai vedea fagurele radiatorului, tentatia s-ar transforma in decizie, crede-ma !
ImagineEu nu sufar de nebunie!
Ma bucur de ea in fiecare clipa !
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Sâm Iun 27, 2009 11:55 am

cosmin78 scrie::aplauze: :aplauze: :aplauze:

parca m-ar tenta un LDM ptr. regionala mea :roll:
Ce naiba nu te tenteaza pe tine cand vine vorba de CFR?
Cred ca incepi, usor, usor, sa regreti ca ai DB :grin:
chickengeorge scrie:Daca ai privi prin grila radiatorului si ai vedea fagurele radiatorului, tentatia s-ar transforma in decizie, crede-ma !
Si daca nu ai privi?
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive si automotoare”