In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
A venit timpul sa prezint prima transformare cater un model de locomotiva CFR realizat de mine in colaborare cu D-nul Savin Alexandru.
Pentru inceput am dat o gramada de bani pe un model TILLIG.
Imediat, am achizitionat si un decodor de sunet cu ESU gata programat.
Asa arata modelul acum 2 ani.
Imediat am inceput dezechiparea. De stricat e usor.
Asa arata initial:
Dupa dezechipare de geamuri, lipici in exces si manere arata asa:
Dupa spalarea cu diluant nitrocelulozic, a urmat partea cu potrivirea celor 2 parti ale locomotivei, sasiul si carcasa. Cum au fost facute matritele ma intreb eu ca nu calca una pe cealalta nici de frica. Dar am fortat, am lipit , am chituit, am vopsit si a iesit ceva pana la urma .
Asezarea partilor una peste alta fara sa fie fortate.
Dupa lipire au urmat pasi de analiza, chituire, slefuire, analiza, chituire, slefuire, etc pana am am tras concluzia toti 3(eu, Cristi si Alexandru) ca e suficient.
Sasiul a fost rotunjit un pic la colturi pentru a putea fi imbracat usor cu noua carcasa obtinuta.
Totodata, cablajul a fost polizat pana a ramas exact cat era lestul de mare. Ledurile farurilor centrale s-au mutat pe cabine.
@Mity : Felicitarile mele pentru postari, ai dat detalii pentru modelistii care sunt si pe alte scari interesati.Dar cat are colectia ta,ca trebuie sa le faci placute de inmatriculare la fiecare in curand