Urmaresc cu atentie toate postarile, si drept va spun ca ma fascineaza multumesc inca o data tuturor pentru efort.
Nu va temeti sa alunecati pe linga subiect, parerea mea este ca multe contributii importante care altminteri ar fi pierdute se pot naste exact din asemenea alunecari.
Recapitulind un pic (ca sa dam ocazia corectarilor, in caz ca n-am inteles corect ceva), ceea ce stim cu siguranta acuma este ca pozele originale sunt ori alb negru, ori in culori, dar posibil inselatoare.
Documente originale se pare ca nu mai exista care sa ateste comanda romaneasca catre uzinele elvetiene.
Cineva mentioneaza ca in Elvetia nu mai exista nimic.
Stim sigur asta? Ma gindesc mai mult la comanda oficiala initiala si eventual copii ale raspunsurilor din partea uzinei. Ma gindesc de asemeni ca elvetienii fiind elvetieni au informat partea romana despre culori chiar daca sa zicem romanii nu au cerut o anume schema coloristica si din cite ii stiu eu pe elvetieni, astia pastreaza copii si pentru documente mai minore decit atita. Ma bate gindul sa le fac o intrebare direct la uzina, cine stie? In trecut am avut succes cu intrebari de genul asta trimise in Germania despre o masina pe care am avut-o pe aicea. Nemtii mi-a raspuns cu amabilitate si mi-au spus culoarea originala, ce companie a importat masina in Australia, cind a fost fabricata (ziua), cind a ajuns masina in Australia, si unde. Masina era din 1966.
Nu va temeti sa alunecati pe linga subiect, parerea mea este ca multe contributii importante care altminteri ar fi pierdute se pot naste exact din asemenea alunecari.
Recapitulind un pic (ca sa dam ocazia corectarilor, in caz ca n-am inteles corect ceva), ceea ce stim cu siguranta acuma este ca pozele originale sunt ori alb negru, ori in culori, dar posibil inselatoare.
Documente originale se pare ca nu mai exista care sa ateste comanda romaneasca catre uzinele elvetiene.
Cineva mentioneaza ca in Elvetia nu mai exista nimic.
Stim sigur asta? Ma gindesc mai mult la comanda oficiala initiala si eventual copii ale raspunsurilor din partea uzinei. Ma gindesc de asemeni ca elvetienii fiind elvetieni au informat partea romana despre culori chiar daca sa zicem romanii nu au cerut o anume schema coloristica si din cite ii stiu eu pe elvetieni, astia pastreaza copii si pentru documente mai minore decit atita. Ma bate gindul sa le fac o intrebare direct la uzina, cine stie? In trecut am avut succes cu intrebari de genul asta trimise in Germania despre o masina pe care am avut-o pe aicea. Nemtii mi-a raspuns cu amabilitate si mi-au spus culoarea originala, ce companie a importat masina in Australia, cind a fost fabricata (ziua), cind a ajuns masina in Australia, si unde. Masina era din 1966.