140.400 CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am terminat plugul, i-am taiat excesul de material si l-am adus la cotele necesare. L-am fixat pe traversa frontala prin intermediul cadrului lateral, am pilit putin la partea inferioara a traversei frontale, in laterale, astfel incat cele doua bare ale cadrului sa intre fest pe aceasta. Pentru o fixare ferma cred ca am sa cositoresc 2 pini laterali care sa se infiga in traversa frontala De asemenea , barele le-am indoit putin in "Z" pentru a indeparta plugul de aruncatoarele de pietre , care, la randul lor, au fost subtiate, pentru a nu se agata de plug in curbe.


 
Felicitari Cosmin, foarte frumos realizat. Astept cu nerabdare evolutia la acest model. Este una dintre locomotivele mult indragite de mine. Spor in continuare. :D
 
Mulrumesc!

Am terminat si al doilea plug. Are in minus o lamela si unghiul putin mai ascutit fata de primul, sacrificii dictate de folosirea cuplelor. Pentru ambele pluguri, mi-a fost de mare ajutor o schita sumara , la scara reala, pentru verificarea cotelor si a unhgiurilor.


IMG_4651crop%20copy_zpseyrjaoof.jpg
IMG_4652%20copy_zpsfvxx8gxc.jpg
IMG_4653%20copy_zpsdyjpmlzj.jpg



Pentru o functionare fara probleme in curbe, masina din drepta a benefiaciat de acelasi tratament anterior, indoit cadrul plugului in "Z", pilit aruncatoarele de pietre si, in plus, am pilit buzunarul cuplei la partea inferioara.

IMG_4655%20copy_zpsgnpl6lie.jpg


Cuplele scurte Roco au fost si ele taiate pentru a se acomoda formei plugului.

IMG_4656%20copy_zpseusogu5b.jpg


Dubla tractiune

IMG_4657%20ccopy_zpsd4wx8wgf.jpg


Cana de ulei de pe tender n-a scapat de markerul cu vopsea, desi nu are forma lunguiata cum apare intr-o imagine postata de Catalin.

IMG_4658%20ccopy_zpslaxpkyyp.jpg



Mare parte din modifiarile din lista de pe prima pagina le-am executat, mai am de scimbat tampoanele, aplicat niturile, sa refac tevaria, maini curente, faruri centrale, vopsire, inmatriculare si ce-or mai cere masinile astea. :)
 
Nituri!

Am inceput sa plantez niturile decal pe rezervorul de pacura. Adica imi trebuie nervi de otel si rabdare nemarginita ca sa duc treaba la bun sfarsit.
Sa vedem ce-o iesi...

IMG_9303%20copy_zpsuyxe5kbc.jpg
IMG_9307%20copy_zpsggvcqowc.jpg


La una din locomotive am terminat tevaria si mainile curente lipsa de pe cazan. Mai am de refacut mainile curente de la marchiza si de pe usa cutiei de fum.

IMG_9306%20copy_zpsvn1wjyne.jpg
IMG_9305%20copy_zpsymg4ma8e.jpg
 
Multumesc!

Niturile sunt de la Archer Transfers , le-am luat de pe ebay.com.

http://www.archertransfers.com/AR88026.html

http://www.archertransfers.com/SurfaceDetailsMain.html


Dupa cateva zile de munca , rezervorul de pacura se prezinta astfel:

IMG_9331%20copy_zpsffv8wlat.jpg
IMG_9332%20copy_zps99g2nwet.jpg


IMG_9333%20copy_zpsdmdffvih.jpg
IMG_9334%20copy_zpsdqwnyl7x.jpg


Desi mai am nituri de aplicat, am dat o mana de primer pentru a proteja niturile deja aplicate, altfel pe o parte puneam si pe alta le luam involuntar. La a doua locomotiva ma mai gandesc daca sa aplic sau nu nituri pe rezervor, in functie de rabdarea si nervii ramasi dupa primul...
 
Mda....dezavantajul lipsei de standardizare de la CFR. Trebuie sa construiesti tot felul de cotete pe tender mergand strict pe pozele unei locomotive....ca nu pusca cu ce avea alta...

Super, ai multe proiecte interesante in lucru....
 
Catalin, am o gramada incepute si inca atatea in asteptare, ma mananca destele la un automotor CFPV, la un WIT din lemn, o cisterna 23 August...si nu prea vaz timp pentru toate.

De cotete bine zici. Suprainaltarile alea din lemn pentru un surplus de carbuni chiar nu prea gasesti 2 la fel, cel putin din pozele pe care le cunosc eu asa rezulta. De acea nici eu nu le-am facut egale.
Ce nu prea vad pe rezervoarele de pacura , sunt mainile curente prezente pe la alte serii...
 
Am terminat de aplicat niturile toate pe rezevor, capacele de la gurile de umplere, ventilul (care este exagerat de mare, pana gasesc unul mai mic, asa ramane). Am gasit si o scara...

IMG_9341%20copy_zpscfevnlfx.jpg


Al doilea rezervor are deja cateva nituri.

IMG_9342%20copy_zpssvm6p54b.jpg
 
Multumesc Lucian!

Fara sa vreau, am devenit numarator de nituri...24 pe latura asta, 13 pe verticala asta, 11 intre astea doua...gata! Am terminat de pus nituri!
Mai sa renunt la niturile de pe al doilea rezervor, insa am reusit sa le aplic pe toate , fara incidente. Un strat de grund si mai departe...


IMG_9373%20copy_zpsxififoze.jpg

IMG_9372%20copy_zpsrarru8c6.jpg