LDH - 82 CFR CALATORI - TT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
dupa ce am incercat trei variante de materiale pentru a realiza balustrazile, profile de plastic, corzi de chitara si sarma de alama, am optat in final pentru sarma de alama de 0,3mm, singurul dezavantaj a acestei solutii este faptul ca aceasta sarma nu are nicio elasticitate comparativ cu celelalte materiale, cum le atingi se stramba si trebuie indreptate cu penseta cea ce la dimensiunile si forma balustrazilor este o chinuiala mare, am facut sportul asta de zeci de ori pana le-am ansamblat, vopsit si montat pe sasiu, pozele le-am facut dupa o indreptare aproximativa a barilor considerand ca ultima operatie o sa o fac la final cand toata locomotiva este gata, pana atunci inevitabil or sa se mai strambe si nu merita sa le tot indrept

 
am terminat boghiurile, le-am montat si am facut o asamblare a locomotivei




din pacate va ramane asa pana dupa anul nou din motive de timp cand urmeaza sa-i fac ultimele completari gen clante la usi, inscriptionari si alte bibiluri si finisaje
 
odata cu venirea primaverii am terminat si eu vopsitoria si inscriptionarea locomotivei, acum este buna de a pleca la drum