LDH 1250 HO

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

peace

Guest
11 Septembrie 2011
87
0
Iasi
LOCATION
Iasi
Dupa mult timp decand m-am hotarat sa pornesc de la zero un LDH 1250, a sosit si timpul acestei lucrai.
Am pornit de la acest model de sacrificiu, de la care am folosit sasiul si greutatile



Am inceput cu sasiul


Dupa care am inceput constructia LDH-ului. din pacate pana la acest stadiu am pierdut fotografiile.



Astazi am inceput sa lucrez la detalii si am ajuns aici

 
la sasiu nu trebuia sa ii faci marginile superioare si inferioare mai proeminente?

la carcasa cred ca ar mai fi ceva de finisat.daca nu ai acces in toate colturile cu pilele fine, atunci confectioneaza-le singur. pe o scobitoare rotunda lipesti, cu aracet ,smirghel fin de 500-1000 si astfel vei avea o pila de aprox. 1,5 mm diametru cu care vei putea finisa colturile ferestrelor si nu numai.eu mi-am confectionat pile rotunde si patrate (chiar daca nu dureaza mult), cu care am lucrat mult mai bine decat cele din comert.
 
cosmin78 a spus:
la sasiu nu trebuia sa ii faci marginile superioare si inferioare mai proeminente?

la carcasa cred ca ar mai fi ceva de finisat.daca nu ai acces in toate colturile cu pilele fine, atunci confectioneaza-le singur. pe o scobitoare rotunda lipesti, cu aracet ,smirghel fin de 500-1000 si astfel vei avea o pila de aprox. 1,5 mm diametru cu care vei putea finisa colturile ferestrelor si nu numai.eu mi-am confectionat pile rotunde si patrate (chiar daca nu dureaza mult), cu care am lucrat mult mai bine decat cele din comert.

Cosmin multumesc pentru informatiile oferite.
Cu sasiul ai dreptate, dar inca nu este gata, l-am ansamblat sa vad cum se incareaza pe sasiul de metal.
La carcasa este dupa un strat de chit si a fost slefuita cu un smirghel cu granulatie mai mare, dupa ce voi aplica si al doilea strat de chit, am sa slefuiesc cu o granulatie de 800 si am sa tin cont de sfaturile tale pentru colturi.
 
Salutare,
granulatia de 800 este si ea destul de mare. Pentru finisaje se poate folosi cu succes smirghel de 1200. Daca este plastic se foloseste cu succes metoda slefuirii la ud, la forex din cate mi-am dat seama nu prea conteaza. O metoda pe care poti sa o incerci este aceea de a preduci gaurile rotunde dupa care vi cu decupajele drepte tangent la orificii.

Nu-mi dau seama daca usile de pe lateraul carcasei sunt decupate sau doar trasate. Apar niste linii mai putin drepte care ar trebui corectate.

Spor la lucru.
 
chiar daca face gaurile rotunde la colturi, cu preducea sau spiral, cand va taia intre cele doua gauri, tangenta nu va fi chiar ...tangenta si tot va fi nevoie de prelucrat colturile.
se pot folosi 2 metode pentru rotunjirea colturilor

1-cea de sus, unde colturile sunt rotunjite de la inceput, insa trebuie foarte multa atentie, pentru ca preduceaua sau spiralul pot fugi cateva zecimi de mm, indeajuns pentru a da batai de cap.

2-se lasa un adaos de material la colt si se rotunjeste dupa decuparea liniilor drepte.
 
Azi am lucrat la sasiu....



... am dat o mana superficiala de vopseapentru a vedea unde mai trebuie corectat...



.....dupa care am inceput retusurile si am mai pus ceva deralii



.... cred ca balustradele sunt cam subtiri asa ca am sa le schimb maine cu o sarmamai groasa.
 
Stiu, am vazut si eu ca a iesit cam rotunda si nu stiu de ce, pentru ca am taiat drept, iar partea curba a capotei am atasat-o ulterior. Totusi se distinge putin din anumite ungiuri. Oricum am sa o continui asa, pentru ca am ajuns destul de departe, iar daca timpul imi va permite am sa o refac de la 0.
 
Este cumva corect sa termini modelul si sa faci altul imbunatatit, calea mi se pare normala, repet.

La varianta imbunatatita poate o sa ai in vedere ca grilele frontale de aerisire sa le faci ceva mai subtiri, pentru ca la dimensiunile acelea, mai ales din fotografia macro, arata nerealist.

De asemenea nu inteleg ce reprezinta zona frontala din fata capotei, adica imediat in spatele farurilor, unde se pare ca este un fel de podina din lemn. In mod normal trebuie sa ai acea suprafata antiderapanda din tabla, specifica constructiilor industriale si masinariilor de acest tip, foi la scara gasindu-se de vanzare pe la magazinele online de modelism (cred ca s-a mai prezentat solutia pe forum). In caz contrar poti simula cu un carton cu model pe care sa-l vopsesti metalizat, pentru a capata acea nuanta metalica eventual cu urme de uzura negre.
 
M-am uitat si eu in arhiva foto si am constatat ca sunt posibile ambele variante, doar ca acea structura imi pare prea lunga adica prea catre cabina, este posibil insa ca fara o masuratoare exacta sa fie doar o impresie datorata unghiului de fotografiere.