De prin Moldova

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Nu te mai felicit pentru poze, c㒠ştii pă’rerea mea... :aplauze:
Se poate, te rog, o locaţie pentru a treia imagine de pe primul rând?
Mulţumesc,
Mihai
 
Pt. Misha

Este Zorleni, prima gara dupa orasul Barlad spre Crasna-Vaslui!


Pt. Michael

Dupa imaginea cu gara Zorleni banuiesc ca este automotorul de Falciu, stiam ca pe acea ruta mai circula si cate o sageata albastra sau 2 automotoare; cum se vede destul de clar decaderea C.F.R. de la o garnitura formata din un LDH cu 3 vagoane dimitrov la un singur automotor.

Ma intreb cum face fata acel automotor daca va fi o iarna grea pe acea ruta Barlad-Falciu :?: :!: :confused:
 
Michael, rog trece si locatia unde sunt facute pozele. Personal am recunoscut Zorleniul, Crasna si Iasul insa cred ca cei care au umblat mai putin au nevoie si de aceste informatii.

Valahul: iarna revine LDH-ul sau DA-ul. Se intampla pe toate liniile grele din Moldova.
 
Mister Michael tot alergi prin tara si faci foto interesante si unicat , iti recomand sa iei cu tine si un trepied unul cat sa tina aparatul si sa fie si compact, este pacat ca ceea ce prinzi pe drumurile tale mai ales acum cand este lumina slaba pentru ca se intuneca repede nu sunt foarte clare.
Incearca si nu vei regreta deoarece te poti juca altfel cu diafragma si timpii de expunere iar in cazul tau trepiedul e un necesar in masina.

Bafta si la cat mai multe instantane.

:D
 
D-l Catalin

Sa nu facem confuzie cu linia 604 Crasna - Husi unde circula DA-l;

Stii din surse sigure ca se baga (iarna) un LDH cu ceva vagoane pt confort pe 603 Birlad - Falciu :?: :!:
 
Salutari,

In ceea ce priveste locurile de unde am efectuat fotografiile, am incredere(inca) in inteligienta pasionatilor de calatorii si fotografie, in a utiliza : Google Earth, Mersul Trenurilor, data si ora imaginilor, pentru a descoperi zonele in care am surprins momentele! :wink:

Toate cele bune,

Mihai
 
Poze "de prin Moldova", luate de subsemnatul (pe film) in lunile martie-iunie 2003, pe linia Tecuci-Iasi....

cladirea statiei Tutova (actual judetul Vaslui), construita pe vremea cand Tutova era numele unui intreg judet moldav:



Tot in fostul judet Tutova, la nord de Zorleni, statia Banca, frumos construita si pastrata inca in 2003 (schita statiei se gaseste si pe forum si i-o datoram userului Misha, multumesc !):



Semnal de intrare, perfect functional atunci, statia Banca:



La drum de deal spre Grajduri, acceleratul Iasi-Bucuresti Nord, martie 2003:



Ajuns acasa, la intrarea in depoul Iasi:



Intrarea in depoul Iasi, vazuta in 2003 de pe pasarela pietonala:



Sub ochii batranului .....

 
A patra poză’, poţi s㒠juri, nu alta, c㒠e fă’cut㒠pe o dioramă’.
Aceasta e diferenţa între digital şi celuloid.
 
Domnul meu,

nu am nici o ceritudine ca in aceasta iarna va ninge la Barlad, suficient de mult cat sa puna probleme circulatiei si automotorul sa fie inlocuit cu 040-DHC, asa cum e specificat in livret.
Atata vreme cat iarna e blanda, asa cum este acum, nici o speranta sa vedeti altceva decat batranul 77.
 
Catalin, cine este proiectantul garii Tutova ? Este roman ? Observ o asemanare izbitoare a corpurilor cu etaj , cu corpurile de la gara Azuga. Sa nu mai spunem si despre asemanarea cu garile MAV si cele de pretutindeni din Ardeal...
 
Da, este un proiect romanesc.
Azuga e dupa acelasi desen, la fel si Targoviste, Vames si poate mai sunt dar nu imi vin acum in minte. Derivat din acest desen: Urziceni.

Pot sa-ti spun ca seamana cu cele din Ungaria, dar pot sa spun ca seamana si cu cele din Grecia, Turcia etc..
Aceste asemanari erau frumos explicate de Victorian pe undeva pe un forum. Sunt cladiri functionale care au deservit acelasi tip de activitate. Parter cu functionalitatile tipice cladirilor de calatori: sali de asteptare, restaurante, mesagerii, etc.. Etaj pentru locuintele personalului din statie.
Era si normal ca aceste cladiri sa capete o anumita uniformitate in areale geografice mari.
 
Catalin, intreb pentru ca Azuga e urmatorul punct pe care vreau sa il dezvolt la laser. Ma fascineaza enorm fatada sa. Interesanta este si fatada de la Tutova dar ma atrage mai mult Azuga prin acele forme neregulate de hexagoane si pentagoane de piatra.

Am ramas dezamagit insa de prostia celor care au refacut linia pe Valea Prahovei. Nu stiu daca ati observat dar "complexul" Azuga includea cladirea statiei, toaleta si transformatorul , toate cele trei avand aceiasi fatada. Depozitul probabil s-a construit ulterior sau acolo nu se punea problema de aspect ci de functionalitate el fiind facut din lemn.

In prezent toaleta nu mai are fatada veche, ea fiind acoperita cu deja celebrul polistiren de pe la noi si vopsita in alb.

Interiorul statiei este superb , in sala de asteptare se poate observa inca structura originala de rezistenta a acoperisului. Dovada ca aici nu s-a intervenit in vreun fel.
 
Buna,

cunosc bine statia si configuratia ei, minunat loc de plecare in drumetii pe munte. Asta e, trebuie sa ne impacam si cu aceste transformari la fel cum trebuie sa ne impacam cu disparitia linie spre fabrica de bere, la fel cum trebuie sa acceptam si degradarea continua a patrimoniului industrial din Azuga sau Valea Prahovei in general....

Succes in proiectul tau ! Sunt convins ca poate sa nasca ceva interes mai ales ca e una din statiile tranzitate de toti cei care au folosit/folosesc inca trenul.
 
primavara lui 2007, gara Tecuci, cuplul 1018-1029 ca tren personal Tecuci-Galati:



si un accelerat Tecuci-Galati, aceiasi zi, 19 mai 2007:



756 in 16 februarie 2008 in doua ipostaze, peste podul de la Cosmesti si intre Tecuci si Marasesti: