Gageni - Slanic PH

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Michael a spus:
Salutari,



Mihai

Personal cu 2 x 20-80 si 19-80! Iubesc CFR-ul, ce minte luminata face compunerile? Aceste vagoane, mai ales 19-80 trebuie puse pe accelerate.
 
@ Mihai , frumoase poze ! sper sa apuc sa postez si eu cadrele suprinse de mine.

@ Florin, Nu e deranjant faptul ca CFR Calatori a bagat acest tip de vagoane pe un personal. Aceasta actiune a fost facuta la cerere printr-o petitie din cate stiu. Mie mi se pare o idee buna dupa ce linia a fost inchisa atatia ani acum calatorii trebuie sa fie incurajati sa mearga cu trenul pe acolo oferindu-le confort. Daca ai sa urmaresti forumtrenuri.com ai sa vezi ca cineva de acolo se lupta sa aduca si sageti albastre in weekend eventual chiar si pe legatura directa Bucuresti Nord – Slanic.
 
21-80 nu mai sunt ce au fost... sincer, mai tâmpit mi se pare cel care a dispus ca 20-54/55 s㒠circule pe personal. 21-80 au ajuns un fel de 20-47/57 ,,de import", oferind acelaşi ,,confort", adic㒠banchete din plastic lipicios şi geamuri pe care trage curentul. Am avut neplă’cerea s㒠merg acum câţiva ani cu aşa ceva la rapid şi mi-a ajuns.
 
@Gam3 , faza legata de compunerile trenurile e deja normalitate.Problema care ma roade pe mine e ca se aduc toate vechiturile de la nemti (anii '50-'60) si se "modernizeaza" la Grivita, iar 19-80 si 20-80 care sunt muuuult mai moderne sunt lasate sa putrezeasca.....
 
Ehe...trenuri colorate..portocale....rosii....preferam sa fotografiez pe aceasta linie ceva mai sobru in : albastru indigo, verzui, gri.....negru..etc... :roll:
 
Buna Florin,

Undeva in anii '60 in State s-a facut un experiment social numit discriminare pozitiva care a socat multi albi la vremea respectiva. Practic populatia de culoare din Statele Unite a primit dreptul de a-si trimite copii la universitate, de a merge in acelasi autobuz cu albii, de a sta la aceiasi masa. Aveau chiar locuri rezervate in scolile in care copii albilor intrau cu concurs.

Multi au spus: risipa de bani. Doar ca efectul a fost integrarea unei parti a popualtiei negre, unii invatand sa foloseasca furculita si cutitul, invatand sa se poarte civilizat intr-un mediu public. Evident, nu toti au facut-o si unii refuza pana astazi sa o faca, la fel ca si multi albi.

Unde vreau sa ajung cu ce am scris mai sus: poate este nevoie de un asemenea experiment si la noi pentru ca daca plecam de la premisa ca trenurile personale trebuie formate doar din G-uri atunci sa nu ne miram ca vom avea doar patrupede in vagoane. Daca sunt oameni care au obtinut aceste vagoane pentru linia cu pricina, bravo lor !
Schimbarea trebuia sa inceapa de undeva.

Linia spre Slanic, salina de acolo, trebuie sa fie valorificata si turistic si aducerea unei Sageti dinspre Bucuresti e un lucru necesar, macar ca turism de week-end. Pentru zilele de sambata si duminica, transportul pe CF dinspre Bucuresti este o alternativa de luat in calcul. Cine face DN1 in zilele cu pricina stie despre ce vorbesc.
 
Dincolo de ceea ce spune catalin, incep sa cred ca la CFR a reaparut tendinta de odinioara: nu se pune problema confortului si a unor conditii civilizate la trenurile de rang inferior ci se gindeste invers.

Adica apare fenomenul retrogradarii Dimitrovurilor si Hechturilor la personal.

Pe vremuri era expresia: am venit cu vagoane de accelerat.

Folosind aceeasi expresie de odinioara pot sa spun ca aici in zona anumite personale: Jimbolia, Ilia via Buzias, Petrosani, sint formate din acest tip de vagoane. Adica cele care au fost cindva la rapid , chiar pe 694. Daca isi vor atinge si scopul educativ care ar fi de dorit ramine de vazut, cert este ca pe masura ce apar vagoane noi CFR le introduce pe trenurile de rang superior, chiar in contra naturii as putea sa spun. Asa sint in prezent pe rapide vagoanele alea,, cele mai ieftine" gri cu scaune zebra. Probabil pe noapte ar fi indicat vagonul de dormit, dar apare problema pretului care se apropie de avion.

Apoi mai e si problema compararii cu microbuzele, acolo unde trenul le concureaza direct.
 
Da...traficul auto este intens in perioada de wk-end si pe segmentul Ploiesti - Slanic PH,
chiar mi-am propus sa evit pe viitor "alergatul" dupa trenuri la sfarsit de saptamana.
off topic: am fost surprins sa vad coloane de masini cu diverse materiale textile prinse la oglinzi, initial am crezut ca sunt alaiuri funerare.....dar am fost contrazis la observarea unei masini autohtone cu o mireasa (papusa) fixata de capota fata....
 
,,Discriminare pozitivă’" se face şi la noi cu rromii (au locuri la cele mai bune licee şi facultă’ţi fă’r㒠s㒠dea examen de admitere... ceea ce, sincer, mi se pare oarecum nedrept, adic㒠eu învă’ţ 4 ani şi nu intru şi vine altul care a luat BACul cu 6 şi pe ochi frumoşi că’-i discriminat şi îmi ia locul), dar nu prea se vede (aici trebuie schimbat㒠mentalitatea, dar o dă’m în off-topic).

La CFR nu exist㒠logică’, acele vagoane au ajuns acolo pur şi simplu pentru c㒠nu mai este altceva disponibil. Apropo de vagoane, la Cluj sunt trase la gard 3 20-49-uri pe lâng㒠mai multe 20-54/55, un TE şi 2 linii ful de 19/20-47/57.
 
Dr2005 a spus:
...La CFR nu exist㒠logică’, acele vagoane au ajuns acolo pur şi simplu pentru c㒠nu mai este altceva disponibil...

Exact, vagoanele au ajuns pe personal pentru ca sunt destule in Ploiesti Sud. Acolo unde pana de curand zaceau vagoane 20-47/20-57/ acum stau (stateau) DWA-urile si 20-76. Tot 20-80 erau pe personalele Bucuresti Basarab - Buzau.

Bravo celor care au facut petitie, iata un caz unde comunitatea isi spune cuvantul. Nu am nimic cu aceasta ruta, ma bucur ca se circula dar nu pot sa nu fiu ofticat de faptul ca pe personale ajung vagoane de cl 1 care ar trebui sa fie pe accelerate, nu jegurile de 19-47/19-55.
Desiro acolo trebuie sa mearga, nu pe tenuri superioare, le doresc succes cu petitia lor.
 
Va rog sa ajutati cu o semnatura ! Cu cat mai multe cu atat mai repede vom merge cu sageata din Bucuresti la Slanic PH !

http://www.petitieonline.ro/petitie-p34818052.html
 
@sogard_2003 - utilajele apartineau unei companii petroliere, forau pt. o posibila sonda.

Multumesc, :)

Mihai
 
interesantul a spus:
Poza aceea cu trenul ce vine printr-o alee de brazi cu o biserc㒠în fundal este deosebit de frumoasă’...

Epo, ai dreptate ! Insa si mai interesant este efectul optic al liniei in lung .... :D