Chitila - Pucioasa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
718
714
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

In drum spre statiunea Pucioasa, cateva imagini cu un tren turistic:



Mihai
 
Frumoase fotografii!

Dar plang cand vad cum arata 230.516. Zvonurile de acum un an se adeveresc, locomotiva nu mai are nicio placa! Locomotiva care in 2007 a tras impreuna cu 231.065 Schwarzmeer Express.
 
Florin placile au fost date jos si sunt in depou. Bielele sunt in cazan pentru a putea tracta masina in siguranta. Trenul a fost remorcat pana la Pucioasa in vederea folosirii sale la niste filmari unde nu necesitau placute CFR. Din pacate mecanicul mi-a confirmat, unele placute au fost furate chiar din depou. Se pare ca nu mai sunt bani pentru intretinerea trenurilor regal, turistic si calugareni. La fel nici pentru intretinerea aburoaselor nici pentru plata personalului de intretinere sau paza.

Fochistul de pe masina a spus ca in 3 ani se alege praful daca nu se face ceva. Ar fi cazul sa ne implicam cumva pe orice cale posibila pentru salvarea aburoasei.
 
Adica placile care nu au fost furate au fost date jos.
sogard_2003 a spus:
...

Fochistul de pe masina a spus ca in 3 ani se alege praful daca nu se face ceva. Ar fi cazul sa ne implicam cumva pe orice cale posibila pentru salvarea aburoasei.

Buna asta, tu vrei mobilizare si implicare la comunitatea de pasionati din romania? :D :D
 
Bielele sunt in cazan ?????? Poate in tender ca in cazan sigur nu au cum sa fie decat daca scoti tevile fierbatoare :)

Nu exista o comunitate in Romania de acest fel. Doar indivizi cu pasiuni si ambitii personale. Lasa-ma sa ghicesc: primesti un telefon in care ti se spune ca trenul o sa fie in miscare, sa-ti iei aparatul foto, dar sa nu mai spui la multa lume, nu ?.

Sau esti la timpul potrivit, la locul potrivit, din pura intamplare :confused: ?

Fara suparare dar n-ai cum sa faci vreodata o comunitate sau sa ceri ajutorul uneia cand lucrurile se fac cum am scris mai sus. Si nu poti spera la reconditionarea parcului istoric CFR cand ne limitam la meschina activitate de a poza pe ascuns cand aceste relicve mai sunt miscate (aici ma includ si pe mine si te rog sa nu o iei personal).

PS: probabil placile sunt la un pasionat care le masoara de zor ca sa dea un raspuns lui Florin la intrebarea lui despre dimensiunile placilor CFR.
 
Indivizi cu ambitii personale ?
Ceea ce nu inteleg unii, este ca nu totul este asa cum cred ei. Daca circula pe undeva o locomotiva cu abur nu este nimeni obligat sa dea de veste despre acest lucru. Sunt trenuri publice, pentru public, unde publicul poate folosi acest tren in calitate de calator. Sunt si trenuri care se inchiriaza de firme. Daca cineva pretinde ca este un pasionat si ca este un tren istoric, in ce calitate trebuie primit si anuntat ? Cine este el in acea relatie contractuala ? Ce firma ar plati pentru un tren (si nu e ieftin) pentru ca apoi sa nu aiba loc de tot felul de indivizi care se inghesuie si fac galagie, toti cu sapunuri cat mai ridicole in mana, care pretind ca e dreptul lor acel tren sau la pozatul lui si care apoi scriu numai tampenii pe forumuri ? Daca voi ati avea o firma, ce ati face daca ati inchiria un tren ?
Unii numesc asta indivizi cu ambitii personale. E problema lor, mai ales ca, odinioara, unii s-au autoexclus, fara ca cineva sa le fi zis nimic. Acum se supara. Ce credeti despre asta ?
Trenurile pentru public intr-adevar este firesc sa fie mediatizate, tocmai in scopul de a participa cat mai multa lume. Aici sunt trenurile de genul celui care a circulat pe Brasov-Zarnesti acum cativa ani. Sau trenurile de la aniversarile unor linii. Daca unii nu sunt trasi de maneca ca se intampla ceva, se supara. Pe cati au tras ei de maneca ? Despre asta nu vorbeste nimeni, insa. E mai usor sa critici. Pacat ca unii nu inteleg ca mutarea unei locomotive dintr-un loc in altul nu este un miting aviatic.
 
întrebare de baraj: de câţi ani e expirat㒠revizia vagoanelor? Am auzit de pe ndeva nişte cifre, de m-am luat cu mâinile de cap.

Ca fapt divers, sâmbă’t㒠am vă’zut şi eu garnitura... pă’cat c㒠am stat s㒠asist la circul electoral numit inaugurarea Pasajului Basarab (m㒠aşteptam la mai mult, dar asta e off-topic) în loc s㒠cobor de pe pod pân㒠în gară’.