Deveselu - Corabia - Tr. Magurele

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
714
703
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

1. P 15810(Regiotrans) Corabia - Caracal surprins intre statiile Deveselu si Caracal:



2. Vagoane de marfa stationate pe parcursul de mai sus:



3. Gara Corabia automotoarele Regiotrans:




4. Gara Tr. Magurele - P 9054(CFR) Tr. Magurele - Rosiori:



Mihai
Mihai
 
  • Like
Reacții: Cristake1974
Imi place situatia "vegetativa" din ce in ce mai avansata in care se afla caile ferate romane... pacat !

P9054 e cel mai tare ! Trebuiau sa ii puna dubla tractiune cine stie poate nu se descurca la deal ! :D

Bravo, frumoase pozele !

Later Edit: Ai avut dreptate, automotoarele se spala cu furtunul ! :aplauze: Mai ramane ca pe la fiecare bariera ( la care mai nou opreste trenu sa se asigure ca nu loveste nimic ) sa fie postat cate un tigan care sa spele parbrizul !
 
1. Cic㒠acolo se las㒠vegetaţia din motive strategice, ca s㒠nu vaz㒠ruşii din satelit calea ferată’.
2. Cic㒠acolo se las㒠vegetaţia din motive de mână’-n mân㒠cu ţiganii. Când fur㒠cupon de şin㒠nu se vede fapta, având timp luni de zile s㒠dispar㒠cu fierul.


Discutând serios, nu mai este voie s㒠se erbicideze terasamentul. în alte ţă’ri (vest Europa) bă’ieţii de la infra practic㒠un sport cu maşina de burat regulat, şi atunci vegetaţia nu poate s㒠prind㒠ră’dă’cină’. La noi, cei de la infra din diverse motive sunt mai greu de vă’zut pe traseu.

E.
 
Revizia Rosiori este in mare criza de vagoane. Daca nu ma insel, vagonul apartine de Tirgu-Jiu si a facut parte, ca si celalalt din compunerea acceleratului 1897/1898. Vechile 21-47 sunt ba trase la gard, ba pe Rosiori -Alexandria. Deci, concluzie e ca ruta de de Turnu Magurele, desi are mai putini calatori decat cea spre Alexandria beneficiaza de vagoane mai bune. Oricum, ruta a fost conceputa prost, nu deserveste decat satul Baneasa prin statia Salcia Teleorman si bineinteles Turnu, restul statiilor fiind la kilometri buni de localitatile pe care ar trebui sa le deserveasca.
 
Segarcea Deal e halta Lita. Fosta statie Lita s-a desfiintat si s-a infiintat Lita h mai aproape de localitate.
 
Salutari,

@dantm - am intrebat un prieten ce s-a nascut in zona, mi-a confirmat cele spuse de tine despre fosta statie Lita (acum 1 an am incercat sa cautam cladirea dar nu am mai ramas nimic din ea).
Insa cladirea ce apare in fotografii se pare ca este denumita de localnici halta Segarcea Deal., corespunzand statiei KM. 231+600 h din mersul trenurilor Regiotrans.
Automotorul surprins este R 15878 ce a ajuns la 16.11 in halta mai sus mentionata :)

Atasez si o harta!



Toate cele bune,

Mihai
 
Fosta statie Lita

http://i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Turnu%20magurele/P5104912.jpg

si oprirea pozata de tine

http://i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Turnu%20magurele/P5104913.jpg
 
Deci, statia Lita a fost degradata la h in 1996, in anul 2001 mai erau pe teren vechile linii, nu stii cum se numesc-paraca abatute?, precum si ruinele cladirii. In 2002 era precum in poza lui Dantm. Statia respectiva nu deservea nimic, era departe si de Lita si de Segarcea. In anul 2001 s-a luat decizia de a se muta pe amplasamentul actual. Fiind departe de sat a fost usor de praduit.
 
Salutari,

August 2014:

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
[/URL]
[/URL]

Mihai
 
De la un pasionat:

"Cautand pe internet amintiri (feroviare) din trecut, m-am oprit acum cateva zile mai mult intamplator la orasul Corabia de pa malul Dunarii. Un orasel dragut cu farmec, precum multe alte localitati asemanatoare din Muntenia, un oras campenesc cu boierime, negustorime si meseriasi de tot felul, toata protipendada Momentelor si Schitelor caragialesti! Cand l-am vizitat ultima oara era un orasel de provincie, cu multe foste case boieresti, cu cladiri publice candva in glorie, insa cam adormit si cu inca putine "stralucite realizari ale oranduirii socialiste". Poate ca tocmai de-aia inca era asa de dragut... Am ajuns acolo de la Caracal, pe la mijlocul anilor ´70, cu un tren de persoane remorcat de un 150.1000 intr-o stare de ingrijire exemplara. Era ca si nou, i se adaugase doar rezervorul de pacura pe tenderul in forma lui specifica. Trenul era si el o adevarata minunatie, alcatuit din vagoane pe 2 osii, dar, clasa 1 era un vagon pe 3 osii, un fost MAV, ca si restul garniturii dealtminteri. Vagonul de clasa 1 era cu culoar lateral, canapelele capitonate in plus albastru inchis iar acoperisul purta inca luminatorul original. In cele cateva zile petrecute la Corabia aveam sa descopar intr-o zi si un 324, dormitand linistit in fata remizei.
Am studiat acest link, http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1557640 , noutati feroviare se arata cam timide. Pe vechile poze, in port, cateva vagoane de tip G10, nu in prim plan, dar de origine austro-ungara. Pe la pagina 4 sau 5, un automotor de mana 2-a, Caravelle francez, contemporan. Inlocuieste un vechi 150.1000 sau un 324... Cine mai are rabdare parcurgand cele 5 pagini, ajunge si la gara. Ceea ce m-a surprins placut, sa constat ca, gara veche este neschimbata. Exista si o gara "noua", o gramada diforma si oribila de beton socialist aruncat in peisagiu de mantuiala si ca nuca´n perete, un strigoi, si care datorita "calitatii " inegalabile, este deja abandonata... Frumos si interesant la gara din Corabia este constructia din caramida aparenta cu structura integrata de lemn. La fel, acelasi stil si remiza de locomotive, care se pare ca se indreapta spre un viitor..., ruinos! In spate, un castel de apa, oare? Cateva poze inainte sau inapoi, Piata cu fosta Hala Centrala, un stil asemanator, cu caramida aparenta. Din pacate, nu exista poze de pe lateralul acestei hale.
Pentru prietenii transportului pe apa (Dunarii) cateva imagini din vechiul port, slepuri si un vapor foarte elegant ca forma. De toate pentru toti, gara, remiza, port, vapoare, magazii, tot tacamul pentru o admirabila diorama. Aici se nasc cateva intrebari....
Din ce motive gara Corabia a avut alt stil decat cele mai multe gari CFR, afirmand acele frumoase structuri din lemn? Exista cumva si imagini vechi ale acestei gari respectiv, ale remizei? Pe undeva, pe la arhivele statului trebuie sa existe si ceva planuri ale garii si ale liniilor precum si ale instalatiilor portuare. Si in general, a trezit cumva orasul Corabia interesul fotografic al vreunui feroviar amator? De un releveu cat de cat de amator, nici nu ma incumet sa intreb...."
 
Activitate, hamali si G-uri incarcate cu saci de cereale in ceea ce a fost candva portul Corabia:

corabia_zpsufjgctcl.jpg


sursa: Photo Istoria.

In stanga magazia de marfa de la Km 281+300m din planul Duca.
 
Salutari,

Aprilie 2016 - cateva fotografii din Gara Turnu Magurele primite de la un prieten:














Mihai
 
  • Like
Reacții: nae44
Salutari,

Se pare ca s-a reluat circulatia trenurilor de calatori pe ruta: Caracal - Corabia (infofer.ro)


1643291776831.png

Mihai
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: nae44 și cosmin78