Comana - Vlad Tepes - Tabanu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cu siguranta pe Victorian il intereseaza depozitul mic :D . Am o veste buna, e aproape la fel cu cel de la Comana si am cotele pe hartie..tot ce trebuie sa fac este sa le trec in autocad...dar nu prea este vreme de asa ceva. Sa nu mai vorbesc de laser..
Crys nu am mai trecut pe acolo din vara anului trecut. Michael trece cand apuca si cum are vreme...Multumim insa pentru poze !
 
@Crys, Sogard:

Exact, depozitul mic, care este identic celui de la Comana, o cladire-tip a caii ferate Bucuresti Filaret-Giurgiu, prima cale ferata din Tarile Romane...

Nu asa se pastreaza un monument, domnilor sefi ai CFR! :-? :-? :-?
 
Da, judecand dupa alte cladiri ale aceleiasi cai ferate Bucuresti-Giurgiu, a fost tencuit de la bun inceput.

Trebuie precizat ca zidaria din caramida aparenta nu este o solutie "mai ieftina" decat tencuiala. Ca sa poti lasa caramida aparenta ea trebuie sa fie de o anumita calitate, fara ciobituri pe fata vizibila, cu rosturile uniforme etc. E o solutie MAI SCUMPA decat zidaria tencuita. Avantajul se vede abia in exploatare, unde caramida aparenta ramane neschimbata vreme de sute de ani, in timp ce tencuiala se deterioreaza si trebuie inlocuita in timp.
 
Daca nu ma insel caramida aparenta are ultimul strat foarte lucios , nu cunosc tehnologia de fabricatie dar as zice ca e ca ceramica la suprafata, cred ca se coace mai mult in cuptor si e bagat in ceva lacuri speciale de rezista atat de mult.
 
Zici ca acel Desiro ar fi scara N, in peisajul de toamna tarzie. Pozele sunt frumoase, artistice dar in acelasi timp reflecta si starea deplorabila a liniilor, in special a celor secundare. Ca de altfel multe.
 
Salutari,

Septembrie - 2013

Am revenit pe aceasta linie pentru a surprinde cateva imagini: traficul de calatori a fost sistat din pacate, din spusele unor localnici insa, un tren de marfa mai trece o data la o luna....

1. Dupa Halta Daia:



2. Halta Tabanu:



3. Gara Baneasa:



Semnalele de iesire spre G. Mihai Bravu(un foc aprins pe rosu):



Un strajer la trecerea la nivel:



Hmm...de fapt doi:


Alte constructii din G. Baneasa:



4. Trecere la nivel de dinainte de Gara Mihai Bravu:



5. Spre G. Mihai Bravu:



Vegetatia si-a reintrat in drepturi:



6. Gara Mihai Bravu:



7. Halta Vlad Tepes - pe locul fostei cladiri a aparut alta constructie:



8. Spre Gradistea, inca semnalul de manevra aprins albastru:



In zona poduului de peste Arges...nicio miscare de reluare a lucrarilor :(

Mihai
 
Salutari,

Noiembrie - 2015

Pe aici trecea candva un tren....in apropiere de gara Comana:





Mihai
 
Incet, incet, se fac 150 de ani de la deschiderea liniei. Si tot cu podul cazut, linia rupta.... Trist. Nu reusim sa terminam un pod jumatate gata si unii viseaza la canalul Dunare-Bucuresti... Stau uneori si ma intreb cu naiba au reusit aia acum 150 de ani sa faca toata linia (lucrari de arta, cladiri, etc...) cu unelte simple, cu roaba, carele cu boi, bratele...
Faine pozele.
 
Probabil ca acum 150 desi au avut unelte rudimentare AU VRUT sa faca linia.