Comana - Vlad Tepes - Tabanu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
714
703
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Cateva instantanee de pe linia: Giurgiu- Bucuresti (trenul ajunge doar pana la Gradiste unde podul este rupt din 2005) :(



Halta Vlad Tepes:



Mihai
 
Salutari,

O data cu schimbarea anotimpului(mai 2011), se mai schimba si materialul rulant:



Mihai
 
Salutari,

Am stat la panda de Desiro langa podul peste Neajlov:



Mihai
 
Ma bucur ca s-au gandit finally sa foloseasca desiro (ce-mi statea pe limba sa le zic porecla, dar iar urla lumea pe aici "fara porecle" :D) pentru exact chestiile pentru care au fost proiectate (curse mici si mijlocii).
Vad ca zona are potential mare fotografic, pacat ca nu e trafic mai mare pe acolo, ca da bine in poze.
 
Pai daca nu furau podul de la Gradistea poate il puteau repara...zic si io. Uite asa aveam parte de trenuri multe pana la Giurgiu, curse internationale si un frumos Orient Express tras de vreun 231.000.... vise ! Au trecut aproape 6 ani de cand linia este sufocata.

In caz ca mai spera cineva la ceva poate sa semneze o petitie aici :

http://www.petitieonline.ro/petitie/semneaza/refacerea_liniei_de_tren_bucuresti_vidra_gradistea_giurgiu-p03645049.html
 
Podul: dupa inundatiile din 2005: http://post-industrial.blogspot.com/2007/06/podurile-gradistea.html

Mihai
 
Michael, dupa cum povesteam, nu stiu ce se va intampla dar trebuie luatat atitudine, am facut si fotoreportajul pe care tot incerc sa il fac de cand am fost la inceputul lui mai la pozat. Iata aici cateva aspecte ale zonei:

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8903

Motivul pentru care nu ne mai putem plimba cu trenul pana la Giurgiu din Bucuresti.
 
Dr2005 a spus:
Observ c㒠s-au detaşat acele Desiro fă’r㒠freon în instalaţia de climatizare pe Giurgiu - Videle... se observ㒠toate geamurile deschise.

E mai bine, sint ,,environmentally friendly" pacat ca nu se deschid mai mult pentru poze.
 
Gemurile erau deschise pentru ca trenul era gol. Desi era ultima cursa spre Giurgiu , cred ca pasagerii s-au urcat din Vlad Tepes pentru ca in ziua in care au fost facute pozele in padurea de langa Vlad Tepes era o mare sarbatoare locala.
 
Dragi prieteni si pasionati sa spunem impreuna ADIO !




Michael este martorul ultimelor relatari fotografice din zona.

Nu stiu daca ati remarcat intr-un articol postat mai sus faptul ca un politist spunea ca "demontarea" podului a fost facuta cu acte in regula.....

:( nu mai am cuvinte , ma indrept din ce in ce mai mult spre ideea ca am ajuns in lumea a treia ! tara de cacat !!! :-x
 
Salve,

Inca doua fotografii de pe digul Neajlovului:



Si inca trei din Gara Mihai Bravu:



Mihai
 
Salut Michael,

Foarte frumoase pozele, felicitari, cele cu tarla aia in prim plan sunt de-a dreptul model de diorama! Dar, apropo, ai observat carcasa aia de vagon transformata in bojdeuca pentru ciobani? Ar fi interesant sa fi facut o poza de detaliu, sa vedem ce tip de vagon era! ;-)
 
@ Catalin:

Multumesc de raspuns! Ai dreptate, e prea mica pentru un vagon de cale ferata! Ce vrei, am ramas cu niste sechele: cand eram mic si faceam curent drumul cu trenul Petrosani-Alba Iulia (pentru necunoscatori, este cea mai veche cale ferata din Transilvania) ma uitam cu mare atentie la vagoanele vechi intalnite. Pe vremea aceea inca erau multe, si foarte interesante...