Zona Giurgiu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salutari,

Martie 2014:

[/URL]
[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]

[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]

Mihai
 
Yess.. ultima poza, din nou castelul de apa de tip britanic de la calea ferata Bucuresti-Giurgiu, unul dintre ultimele doua supravietuitoare (celalalt este la Comana)

Merci frumos pentru poze!
 
Plus elevatorul de carbuni, castelul de pacura si coloana hidraulica, toate aparent in stare buna :) Nu stiu daca mai avem in tara un caz similar.
E cu atit mai mare minunea cu cit Giurgiu nu este un oras care sa exceleze in consevarea patrimoniului. Ma tem sa nu fie doar o chestiune de timp pina se intimpla ceva rau si aici. Ar fi interesante niste poze mai detaliate cu aceste obiective.
Cum e cu paza, sint probleme sau se poate fotografia in voie? M-as duce sa fac chiar eu acele fotografii daca nu are cineva drum pe acolo mai inainte.
 
@tozlovanuvlad - aparent nu se vad oameni in jur....dar nu se stie ce ascund acele cladiri....
Incearca sa vorbesti cu ei inainte de a scoate ustensilele foto-video si sa ai pregatite raspunsuri pentru genul de intrebari: de ce filmati/pozati? se privatizeaza? ne dau afara? sinteti de la Pro TV?
Poti gasi totusi intelegere la cei de acolo....dialogul este cheia uneori.
Atentie si la vietatiile cu 4 picioare...sunt destul de numeroase...

Bafta la fotografiat!

Mihai
 
Salut,

daca ajungeti sa pozati in remiza: langa elevatorul din poza mai este unui de tip Kaiser (e in stanga imaginii). In spatele elevatoarelor se pastreaza linia de vagoneti si cativa vagoneti parasiti prin buruieni (ma mir cum nu au disparut tinand cont ca sunt in afara incintei remizei). In cabina elevatorului o sa gasiti si motorul de actionare.

Daca ajungeti in remiza acum ceva vreme era un cazan de MAV/CFR 324 folosit ca centrala termica. Foarte interesanta si remiza de locomotive....
 
Suntem în 24 martie 2014.....şi pentru c㒠vă’d interesul pentru anumite "detalii" (s㒠le spun aşa) existente în perimetrul gă’rii Giurgiu....m㒠bag şi eu în seam㒠cu câteva imagini, pe care pân㒠acum nu le-am postat aici....
Imaginile sunt de acum.....aproape 2 (doi) ani....
Aşa se face că’, sosit la Giurgiu în data de 20.06.2012, ca la orice îndatorire de serviciu ce trebuia îndeplinit㒠repede, şi ajuns în vamă’,la pod, constat c㒠trebuie s㒠aştept până’-n ziua urmă’toare.....
Deh....deja plictiseal㒠mare provocat㒠de aşteptarea ce se anunţa lungă’; aşa c㒠deşi erau deja 28 de grade, o iau la să’nă’toasa...unde ?...Că’tre gară’.
La acea dată’, gara era cu "dosul în sus"...un şantier cu gropi de 3 m adâncime la zona peroanelor.......






Acelaşi şantier total şi la clă’dire....ranforsă’ri cu plas㒠sudat㒠de 6 mm, subzidiri, întă’riri de pereţi....... Pozele de jos.....



Vechiul ceas al gă’rii...şi placa comemorativ㒠a primei sute...de ani.....



Dup㒠asta, am lut-o ala-n-dala prin restul gă’rii, dar fă’r㒠absolut nicio problemă’...din contră’, doi lucră’tori din gară’, vă’zându-mă’, chiar mi-au spus c㒠bine fac, pentru c㒠nu se ştie cât o s㒠mai stea "în picioare" vechile utilaje din vremea aburului.....

.....e sfârşit de iunie, aproape şi tufele sunt destul de mari.......







Åži acum, cred c㒠pentru "Victorian" şi nu numai....cireaşa de pe tort.....



....asta ca s㒠nu uită’m de coloana de alimentare cu apă’......



.....imagini cu semnalele din gară’.......

înainte de-a pleca din gară’, înc㒠două’-trei imagini......



Cu aceste ultime imagini, deja înmuiat de că’ldură’, am luat-o spre vamă’, unde m-a aştepat o noapte cumplită’, în staţia "Petrom" de la pod, cu 35 grade la ora unu noaptea şi "câţiva" tânţari...... A doua zi am reuşit s㒠plec, abia pe la ora 17....spre Siret / Suceava...o adevă’rat㒠binefacere faţ㒠de cuptorul de la Giurgiu.
Asta e povestea gă’rii Giurgiu de acum doi ani....20.06.2012. De atunci am mai fost în zonă’, dar am tot fost în criz㒠de timp......
 
Sper sa te mai bagi in seama cu asa ceva :)

M-am abtinut sa scriu in postul anterior, dar ca experienta personala eu nu am avut nicio problema in a poza in incinta statiei (nu in remiza!). M-au vazut, m-au salutat, m-au lasat sa fac poze la ce vreau.

Din pacate, ca in cazul multor alte ceasuri, din Paul Garnier- ul statiei mai exista doar cadranele si limbile. mecanismul e de multa vreme disparut...
 
Că’tă’line.....cum mi-o fi norocul şi mai ales timpul disponibil, atunci când ajung la preluare de convoi (Apropo...la acel convoi, a trebuit s㒠fac rost de dou㒠macarale, fiindc㒠datorit㒠modului de încă’rcare a piesei pe trailer, era neautorizabil trenul rutier în ţar㒠şi a trebuit s㒠"întoarcem" piesa cu 180 grade pe trailer...apoi totul a fost normal...înafara că’ldurii de 44 de grade).
Åži mai depinde şi prin ce zone mai ajung......
Cu bine, tuturor.
 
Salutari,

Aprilie 2014 - pe langa Halta Oncesti:
[/URL [/URL] [/URL][/URL][/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL]

Dupa ce am fotografiat....am plecat ;)

[/URL]

Mihai
 
Salutari,

Iunie 2014:

][/URL][/URL] [/URL] [/URL [/URL][/URL][/URL]

[/URL] [/URL]
[/URL]

[/URL][/URL]

[/URL] [/URL] [/URL] [/URL]

[/URL] [/URL][/URL]

Mihai
 
Salutari,

Iunie (II) 2014:

[/URL][/URL] [/URL] [/URL] [/URL] [/URL][/URL] [/URL][/URL][/URL]

[/URL] [/URL]

[/URL] [/URL]

[/URL]

Mihai
 
Salutari,

Sfarsit de Decembrie - 2014:

[/URL]

[/URL]

[/URL]

La Multi Ani! - 2015

Mihai
 
Salutari,

Mai 2015:



















th_IMG_6238_zpsfbnj55if.jpg
[/url]

Mihai
 
Salutari,

Se mai intampla si din acestea, din pacate:

https://www.youtube.com/watch?v=rd5YKqkpb6g


Mihai
 
Salutari,

August - 2015:

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

Mihai