Ruse - Muzeul Transporturilor

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Felicitari Micahel, pozele tale sunt frumoase si interesante. Acea locomotiva diesel nr. 51 001 este cumva identica cu seria diesel M44 de la MAV? Inca odata frumoase capturi fotografice! :aplauze: :aplauze:
 
@KAT, Electricul - multumiri!

Din pacate, muzeul este inchis in week-end la ei. Fotografiile le-am facut precum se vede "peste" gard....fara a-l escalada ;)

Mihai
 
Buna seara,

Ciudat ca nici pe vagonul sultanului si nici pe locomotiva de origine britanica, ambele de 150 de ani vechime nu le remarca nimeni, in schimb la o banala locomotiva diesel sar toti... :roll:
 
Buna seara, Horia.
Aceasi senzatie de "ciudat" am simtit si eu atunci cand am postat pe un alt forum feroviar, la distanta de cel putin un an imagini de locomotive cu abur. La prima, cineva a intrebat ce LDE apare intr-un plan indepartat, de parca locomotiva cu abur din prim plan nu ar fi existat iar la a doua imagine comentarile au aparut in legatura cu un vagon etajat aflat in plan secund. Poate un psiholog ne-ar putea da o explicatie.Cred ca depinde si de varsta celor care raspund si care sunt "innebuniti" doar de motoarele cu ardere interna, cei care nu au prins pe viu zgomotul facut de "aburoase" zgomot care declanseaza pentru unii din noi, nostalgia acelor vremuri.....E doar o parere.
Si totusi motorul cu abur a dus omenirea spre progres, aproape doua veacuri. Dar vorba latinului:Sic transit gloria mundi! ......
Sa auzim de bine.
 
Buna seara,

Cam la aceeasi concluzie a ajuns si subsemnatul. Avem fanatici de statistici la vagoanele de calatori si la parcul de locomotive in circulatie, asa cum este in aproape fiecare tara din lume, insa la materialul rulant din epocile trecute nu se ingramadeste nimeni.

Asa cum spunea odata o persoana careia respectiva fraza nu-i face cinste: "chestia aia? (vorbind de o 50.100). Asa cum n-o sa se mai incalzeasca niciodata, nici pe mine nu ma incalzeste". :twisted:
 
Buna Razvan,

Asa cum mie imi place sa dau cu bata in balta, as fi tentat sa spun ca nu e o problema de gust(uri) ci de cultura feroviara, asa cum spun ca tendinta de a asculta manele in loc de muzica clasica releva de asemenea de nivelul de cultura al persoanei respective si nu de gusturile sale muzicale.
 
Horia_Radulescu a spus:
Buna seara,

Ciudat ca nici pe vagonul sultanului si nici pe locomotiva de origine britanica, ambele de 150 de ani vechime nu le remarca nimeni, in schimb la o banala locomotiva diesel sar toti... :roll:
ma intreb daca vagonul sultanului chiar asa arata initial. mie imi lasa o impresie de artificial... pare prea ... lacuit...
 
Abia azi am vazut pozele puse de Michael (caruia i-am editat mesajul initial pentru a pune imaginile intr-un layout "prietenos" cu ecranul calculatorului).

Contrar celorlalte opinii, nu am acordat atentie decat locomotivei cu abur (sunt poze pe pagina de Facebook a muzeului unde se vede chiar mai bine decat in pozele lui Michael - de inteles, pentru ca au fost facute cand muzeul era deschis).

Analizand pozele constat ca, din pacate, aceasta locomotiva cu abur nu este din aceeasi serie de locomotive ca cele construite de Beyer-Peacock pentru DBSR, in Romania. Mi-ar place, totusi, sa aflu mai multe detalii despre ele; pacat ca muzeul nu are o pagina de web serioasa (www.museums.hit.bg nu se deschide).