ad-hoc

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

interesantul

Well-Known Member
Trenulist
24 Ianuarie 2016
1.584
2
53
Cluj-Napoca
LOCATION
Cluj-Napoca
Sunt amatori de o scurt㒠că’lă’torie din RO la Moskova, 2 zile vizitat mausoleul tovarasului si alte cele?

Buget undeva la 400-500 euro, conţine:
Bilet tren cuseta 4 paturi, hotel Moscova, bani de buzunar, de metrou....

Undeva in primele 2 sapatamani ale lui decembrie.

Amatori?
 
Vorba rusilor... nu existe femei urate... exista doar prea putina vodka! :D

Drum bun, se profileaza o excursie interesanta!
 
In Martie'90 am fost plecat doua saptamani intr-un circuit Cernauti-Kiev-Harcov-Moscova,intre orase circulam noaptea cu vagoane cuseta cu insotitor,care pentru 15 copeici iti aducea un pahar cu ceai,un pachet de biscuiti si zahar la pliculete.
In Moscova am fost cazati in parcul olimpic din '80,mergeam cu metroul 45min.pana in gara centrala,acolo liniile de metro erau supraetajate pe 7 nivele,ca sa ajungi de la peronul unde te lasa metroul ,urcai cu niste scari rulante lungi de te plictiseai pana la suprafata.
Am plecat sa vizitam magazinul Bucuresti care era pe celalalt mal al raului si nestiind ca va iesi la un moment dat la suprafata metroul, sa tranverseze raul,cand a invadat lumina soarelui in vagon cei din grup,si eu chiar ,am tipat de frica ,de se uitau aia ca la circ la noi,noi am crezut ca a explodat metroul,penibili,nu?
La parterul magazinului Denschi Mir din centru era raionul de jucarii,de unde mi-am luat doua kituri,unul cu T-34 si celalalt cu distrugatorul de tancuri S100 la scara 1/43,plus ca acolo erau foarte multe locomotive la diferite scari,dar pe atunci nu eram fan feroviare.
Am vizitat si muzeul bataliei de la Bolodino,oricum se merita totusi un drum pana acolo.
 
Pantiru a spus: