Civilizatie in transportul cu Tramvaiul

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Astfel de melteni sunt prezenti oriunde nu numai in astfel de situatii...din pacate. Iata un bun exemplu pentru care ne meritam intr-un fel soarta...
 
Salutare,
O chestie originala dar foarte periculoasa, oamenii au prea mult timp liber ca sa nu zic alte cuvinte grele. Am vazut intr-un film american cum un pusti a aruncat un manechin intr-un pasaj pentru autovehicule in timp ce acestea rulau pe acolo, dezlantuind un adevarat haos, evident cu accidente, o adevarata sursa de inspiratie pentru unii ca cei din acest filmulet prezentat . Mai este si faza cu mingea sparta pusa peste un cub de piatra de pavaj pentru a-si rupe piciorul cel ce da in ea, si multe astfel de faze. Eu am patit-o in trecut, faza cu mingea, mi-au cerut unii sa le dau o pasa cand am trecut pe langa ea, norocul meu ca de fel sunt un tip atent si am testat-o intai cu talpa piciorului ca daca ma infingeam in ea, ala eram.
In alta ordine de idei, am tot auzit si vazut scris cuvantul meltean, ce inseamna, de unde vine? Am cautat in DEX si am gasit doar ceva asemanator, melean si reprezinta om inalt, voinic. Sunt curios ce inseamna, fara gluma .

Numai bine,
Bogdan
 
Montalbano a spus:
Comentati o astfel de distractie lipsita de bun simt, ne miram de alte incidente ?
http://stirileprotv.ro/exclusiv/stirile-tale/tramvai-fata-in-fata-cu-omul-de-zapada-vezi-ce-a-urmat.html

E criminal ceea ce se întâmplă’... V㒠recomand o melodie: "Florin Chilian - Lumi albe".
 
N-o fi cel mai potrivit loc, dar cite orase au tramvai in Romania.

Timisoara, Arad, Oradea, Cluj Napoca, Iasi, Galati, Braila, Bucuresti, Ploiesti, Craiova, Resita.

Brasov , Constanta am inteles ca nu mai au.

Sibiu - o linie spre Rasinari.

Mai sint si alte orase?Personal mai degraba cred ca nu.
 
Daniele, nu mai esti la zi.
Timisoara, Arad, Oradea, Cluj Napoca, Iasi, Galati, Braila, Bucuresti, Ploiesti, Craiova, Resita.

Brasov , Constanta am inteles ca nu mai au.

Sibiu - o linie spre Rasinari.

Fals. La Sibiu linia spre Rasinari e istorie, Resita de asemenea, se circula de cativa ani deja cu autobuze.
 
Am trecut anul asta prin resita, am ramas surprins de liniile de tramvai, nu ma asteptam sa gasesc intr-un oras de sub 100.000 locuitori, in conditiile in care brasovul spre exemplu, de vreo 4 ori mai mare, a renuntat la tramvaie. Am zis ca poate am mers noaptea si nu mai erau pe parcurs dar nici a doua zi dimineata nu am vazut tipenie de tramvai.
La Cta parca mai erau niste linii de tramvai, mai mult de prasila. Le-au scos de tot si pe alea ?
Pacat, ca atunci cand e facut cum trebuie, tramvaiul este un mijloc rapid si excelent pentru transport. Dar repet, atunci cand treaba e facuta cum trebuie, nu spre exemplu cum circula pe alocuri in bucuresti pe stradute inguste si pe linii de pe vremea lu' pazvante, de ajungi sa-ti blestemi zilele cand vezi din masina un tramvai in fata, ca stii ca s-a stricat toata circulatia.
 
Strazi stramte? Atunci oamenii astia ce sa zica? :p

http://www.visitlisboa.com/%2FConteudos%2FEntidades%2FTravel-Planner%2FElectrico-N%C2%BA28%2FPercursos-electricos_elevadores-Lis0653_o-jpg.aspx


http://www.joaoleitao.com/viagens/wp-content/uploads/2011/03/electrico-28-lisboa-catarina.jpg
 
aaaaa, nu mai sint la zi?
:(

Ultima data am vazut tramvaiele din Resita in depou, asadar am prezumat ca mai circula.
Acuma cu nebunia asta ca sa fie totul eco.

Asadar mai au tramvai, Timisoara, Arad, Oradea, Cluj Napoca, Iasi, Galati, Braila, Bucuresti, Craiova.
Sau nu mai merg nici in Craiova?

Mie mi-au placut tramvaiele Timis 2.

Daca am fi in Germania cred ca intre Braila si Galati ar fi tramvai pe liniile de tren.

Cum ar fi daca s-ar face cumva sa mearga tramvai la aeroport Otopeni pe linia de tren si pe acolo pe la aeroport ar fi mai usor cu tramvaiul ca pot pune liniile prin sosea si in curbe strinse?


aaa, am luat-o razna aici la ..noi la Braila..."
 
La noi in Braila prin 88 circulau si troleibuze,aveau doua trasee,dar erau niste troleibuze vechi de pe la capitala,se chinuiau soferii, mecanicii si electricienii in draci sa le tina in functiune,in loc ca autoritatile post revolutionare sa investeasca in societatea de transport local, sa aduca trolee noi sau macar sh,dar functionale precum tramvaiele,au hotarat sa lase microbuzele sa faca bani si au desfintat troleele,abia anul trecut au dat jos cablurile de alimentare a pantografelor.
Adevarul este ca insasi autobuzele societatii de transport s-au imputinat ca si traseele lor,fiind preluate de microbuzele particulare care au un cod rutier numai de ei stiut,nu respecta nimic.
 
Acuma ar trebui o lista cu orasele care au troleibuze.
La Timisoara noul primar zice ca autobuzele articulate sint prea mari si o sa aduca microbuze.inca nu i-a dat prin cap sa scoata trpleibuzele , poate pentru ca sint destul de noi.
 
Buna Daniel,
Asadar mai au tramvai, Timisoara, Arad, Oradea, Cluj Napoca, Iasi, Galati, Braila, Bucuresti, Craiova.
Sau nu mai merg nici in Craiova?

Da, lista este la zi. Craiova are bine mersi, cu Tatre din Germania si cateva E-uri de la Viena.

Daca am fi in Germania cred ca intre Braila si Galati ar fi tramvai pe liniile de tren.

Sau intre Arad si Timisoara, sau Bucuresti si Ploiesti. Sistemul de la VBK / AVG de la Karlsruhe se intinde acum de la Heilbronn pana la Baden-Baden, de la Wörth pana la Freudenstadt, poti merge sute de kilometri cu tramvaiul. Sunt oameni care se urca in Freudenstadt la gara in tramvai, trec prin piata centrala din Karlsruhe sa cumpere ceva la Karstadt si coboara la Heilbronn dupa aproape 150 de km s-o vada pe matusa si dupa doua ore sunt iar acasa. Dar cum sa zici la Mitica ca poate sa mearga cu tramvaiul eratebeului de la tanti Fatza din Giurgiu pana la tanti Lena din Baicoi?

La Timisoara noul primar zice ca autobuzele articulate sint prea mari si o sa aduca microbuze

In orice oras din lumea civilizata e normal sa existe amandoua. Pe aceasi linie la ora sase si jumatate dimineata sa circule un articulat de 19m, la zece in "gol" circula un minibuz de 7m si 20 de locuri, la ora 12 revine articulatul si seara merge un standard de 12m sau 12,6 cum au acum. La momentul potrivit vehicolul potrivit.

Daca numarul de calatori din orasele din Romania justifica cumpararea de minibuze, atunci cumparati, fratilor. Nu mai plecati in cruciada impotriva "dubelor", nu tot ce are 7 sau 8m lungime e "duba" si exista si unele construite special, cu dotari pentru persoanele cu mobilitate redusa, flux de calatori mare, etc.
 
Eu nu prea am vazut autobuzele goale prin oras.

Adica alea articulate sint cel mult putin mai aerisite decit celelalte.
 
Daniel,pe timpul lui ceasca era in proiect ca pe langa soseaua de pe dig dintre Galati si Braila sa se ridice terasament pentru tramvai de viteza(cum ar fi 41 din capitala) intre cele doua resedinte de judet,din centrul in centrul celor doua orase nu sunt decat 20km,dar a venit''revolutia'' si ca mai toate proiectele incepute de ceasca a fost abandonat si asta,poate este mai bine ca altfel era un alt motiv de cearta intre oficialii celor doua judete ca si pe acea bucata de pamant de la iesirea din Galati,dar dincoace de Siret care apartine Brailei si pe care s-au construit de catre Galateni blocuri ANL care platesc impozite ANAF-ului din Galati, :D .
In ce priveste ceea ce spune Horia, nu stiu daca mai sunt multe orase in care sa se mai mearga precum sardelele in autobuze la servici dimineata si seara ca pe timpul lui ceasca,cand sportul de a merge cu o mana agatata de bara si cu un picior pe scara era ceva normal.
Cred ca ideea lui Dan cu o noua rubrica despre troleibuze ar fi bine venita.