Tramvaie din Munchen

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

parpala2010

Active Member
18 Septembrie 2010
104
0
BUCUREÅžTI
LOCATION
BUCUREÅžTI
:lol: Iata ca, dupa aproximativ 15 ani de cand nu m-am mai urcat intr-un tramvai ,luna asta am avut ocazia sa ma bucur de confortul ,punctualitatea germana si fiabilitatea unuia din München.
Locul de plecare Karlplatz unde ,daca ajungeti, nu evitati magazinul de jucarii Obletter, unde la subsol se gasesc o multime de machete si accesorii feroviare

th_P8160507_zps2c3cdae9.jpg


th_P8160531_zps29567c22.jpg






Pe traseu am observat concret cum foloseste vatmanul platforma ptr persoanele cu dizabilitati fara a starni protestul vreunui Gigel care se grabea mai stiu eu unde.
Si daca ajungeti in München nu ratati sambata targul de vechituri de langa Olympia Park unde spre surprinderea mea am gasit mai mult trenulete Lima si Rivarossi.

 
Primul din cele opt tramvaie tip Siemens - Avenio a fost prezentat publicului in data de 4 noiembrie 2013. Compania de transport public din München a comandat aceste tramvaie pentru modernizarea si completarea parcului de vagoane. In doar 15 luni de la semnarea contractului tramvaiele au fost produse si vor intra in circulatie datorita faptului ca tramvaiul reprezinta un mijloc de transport de baza in acest oras.
Avenio face parte din noua generatie de tramvaie produse de Siemens.
http://www.siemens.com/press//en/feature/2013/infrastructure-cities/rail-systems/2013-11-avenio.php

Lucrari la carcasa vagonului:
http://www.siemens.com/press//en/presspicture/index.php?view=list&content&tag=soicrl201332

Asamblare finala:
http://www.siemens.com/press//en/presspicture/index.php?view=list&content&tag=soicrl201333

Sosirea in depou:
http://www.siemens.com/press//en/presspicture/index.php?view=list&content&tag=soicrl201333

Lansarea oficiala:
http://www.siemens.com/press//en/presspicture/index.php?view=list&content&tag=soicrl201335

1454679_415394391895525_1288149177_n.jpg

1453395_415394388562192_1041664783_n.jpg

1184882_415394431895521_1737047394_n.jpg

1002595_415394451895519_106073082_n.jpg

1460210_415394468562184_192911674_n.jpg
 
Stau şi privesc "prin" imagini, ducându-m㒠cu gândul aiurea prin Constanţa şi Braşov, de unde revin cu o întrebare brutală’......"Da' cu tramvaiu' ce-aţi avut ???" La alţii se poate, numai la noi nu.......
 
Si noi asteptam sa ruleze in BUCURESTI model executat la ''ASTRA ARAD " in colaborare cu SIEMENS :lol:
 
Rabdare si tutun. Nu are nici o legatura cu Siemens Avenio al MVG. Asa cum nici infrastructura, de la calea de rulare la catenara nu au nici o legatura.
 
Dar nu sunt cam lungi pentru statiile din romania (unde s-or implementa) ? Sau pur si simplu e doar iluzie din cauza ca sunt facute din 4 'componente' (deci 3 burdufuri), cu cel putin unul in plus fata de cum suntem noi obisnuiti ?
 
Bună’,

Dac㒠într-adevă’r vor dona ceva cuiva o vor face unui oraş să’rac precum cele din Asia 'sovietică’' şi nu să’racilor închipuiţi din Bucureşti.