Tramvaie la Ploiesti

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
67
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Iata un articol foarte interesant despre starea unei retele destul de tinere

http://adevarul.ro/locale/ploiesti/foto-cratere-liniile-tramvai-ploiesti-plasa-metalica-pamantul-biruit-asfaltul-birocratia-blocheaza-reparatiile-1_51eff9d0c7b855ff566ce693/index.html

Sunt tare curios cat o sa mai reziste cele doua linii , pentru ca am citit in articol ca multe s-au desfiintat in favoarea autobuzelor.
 
Situatia e asa de multi ani. Viata ma duce saptamanal in Ploiesti de aproape 7 ani si numai eu stiu cate gropi am ocolit...sau nu cu masina.
Dincolo de ce scrie in articol sunt interesele politice locale (le puteni banui) foarte asemanatoare cu ce a existat in Constanta, acolo unde reteaua de tramvai a fost intr-un final scoasa complet.

Suntem cam "pe invers" fata de trendul european. In afara se dezvolta retelele de transport electrice, retele nepoluante si cu capacitate de transport mult mai mare fata de auto, noi le scoatem ca sa le inlocuim cu autobuze....

Din fericire sunt sanse ca tramvaiul ploiestean sa nu dispara precum cel din Constanta.
 
Dragos,cred ca noi la Braila suntem niste fericiti ca acum doi ani cele doua trasee principale,au trecut printr-o reparatie capitala,dar ca la noi la nimeni un traseu oarecum circulat,secundar, spre cartierul Chercea,arata muuuult mai rau ca cel din Ploiesti si pleaca din unul principal.Adevarul este ca pe acolo este si una din arterele de circulatie a traficului greu, in si din oras.Nu mai spun ca pe traseu Dorobantilor lucreaza la o ''gaura''in calea de rulare a tramvaielor de cand au inceput lucrarile ,de parca au dat de aur si trebuie sa excaveze pana la chinezi sa-l scoata.Dar nu putem comenta pentru ca firma care lucreaza este patronata de presedintele CJ,care este scolit la aceeasi scoala ca si primarii din Ploiesti si Constanta,buna scola de partid. La podul dinspre cartierul Brailita, tot de doi ani se chinuie sa-l faca si are circa 50 de m lungime,dar cand lucrezi pe bani europeni,zic ei, ca acum un an vroiau sa imprumute bani de la o banca pentru lucrari in numele cetatenilor,treaba merge ''struna'' mai ales cand seful firmei este cine este.
 
Salut, cunosc Braila si Ploiestiul asijderea dpdv transport tramvaie si pot spune ca Braila a avut mare noroc... Dar linia din Ploiesti este din categoria parc de distractii, Pliestiul inca este traversat de sine de tren care duc aiurea peste strada, desi semi acoperite de asfalt.

O linie asemanatoare este si in Bucuresti in Pajura/Bucurestii Noi, bd Gloria!

Offff

PS: fara a face poliica in Ploiesti Consiliul judetean este pozitiv numai daca sunt din acelasi partid primarii
 
bogdanra a spus:
Pliestiul inca este traversat de sine de tren care duc aiurea peste strada, desi semi acoperite de asfalt.

[...]

PS: fara a face poliica in Ploiesti Consiliul judetean este pozitiv numai daca sunt din acelasi partid primarii

In Ploiesti mai exista o singura astfel de traversare, la fabrica Dero si nu asta e motivul pentru care liniile sunt cum sunt.
Ultima fraza ma face sa rad. Cunosti un judet in Romania unde nu se intampla asta ?
 
Horia ai si tu si Catalin dreptate cand spuneti ca daca cunoaste bogdanra vreun alt judet,etc,etc, care sa nu se intampla asa ca la Ploiesti,dar parca la noi in tara prea s-a sarit calul si tare mi-e teama ca si generatia viitoare de politicieni,nu fac politica este o parere personala,a trecut prin aceleasi banci ale scolii absolvita de clasa politica actuala care este cum este,oare cand se va mai eradica virusul asta sau macar sa-l mai diminuam ca efect ,sa nu ne mai arate cu degetul altii,dar si noi intre noi.
 
Faza cu gropile de la nivelul şinei e veche... parc㒠cineva din Cluj se plângea pe aici de acelaşi lucru la el în oraş înainte de modernizare.
Totuşi, nu vede nimeni nimic în neregul㒠cu faptul c㒠maşinile merg pe linia de tramvai? în mod normal ar trebui - cel mult - s㒠dep㒺easc㒠pe acolo, pentru c㒠în afar㒠de un tronson scurt din Str. Democraţiei, stră’zile sunt destul de late cât s㒠încap㒠şi maşinile şi tramvaiele, fă’r㒠s㒠se încurce între ele.
 
Dragos, lista de strazi unde nu ai pe unde sa mergi decat pe linia de tramvai e mai lunga... Democratiei, Stefan Greceanu, zona pietei, apoi toate sensurile giratorii, zona pasajului de la Gara Sud etc.. Ti-o scrie un sofer cu multi ani de condus prin Ploiesti.
Divagam pentru ca discutia e despre tramvaie nu despre conduita soferilor. Asa putem sa mergem mult si bine pe campia narativa pentru ca, nu-i asa, traficul e unul din subiectele interminabile la romani. Chiar si la cei care nu au vazut in viata lor o intersectie in care asteapta mai mult de 5 masini :)
 
Corect ce spui tu Dr2005 in legatura cu faptul ca pe linia de tramvai ar trebui doar sa depasesti,dar la noi in Braila este trasata linie dubla continua pentru separarea sensurilor de circulatie intre liniile de tramvai,sens cu trei benzi.In privinta celor care isi transforma masina in tramvai,exista niste explicatii:
1,se grabesc si nu au chef sa stea la semafor in rand cu ceilalti,
2,banda auto este prea stricata sa risti sa circuli cu masina pe ea,
3,sunt niste cocalari care le place sa stea in fata si sa plece ei primii,in ritm de manea.
Ma uitam ieri la o stire din Timisoara cu dilatarea sinelor de la caldura,dar am vazut si niste tramvaie romanesti care la noi sunt folosite doar ca sa traga boghiuri la si de la reparat din cele doua depouri si la dezapezire,in rest s-au casat,avem de pe afara,chiar daca sunt SH inca arata mult mai bine ca cele din Timisoara,sa inteleg ca suntem iarasi norocosi ca cei de la Braicar au achizitionat lucruri relativ mai bune?
 
Vorba lui interesantul,o lasa acolo.
Mai de una zi cred ca unul ,cu ceafa lata si patru ori patru in spate, a avut probleme cu masina si a lasat-o in mijlocul strazii pe sine ,ca sa vina altii cu o platforma dupa doua ore sa o ia,iti dai seama cum s-a circulat cand se circula doar pe sine,ca pe o parte a drumului astfalta si pe cealalta tasa griblura ca sa vina cu astfaltul.Apropo astazi au pus baietii primul strat,din trei, de astfalt in fata blocului nostru pe bulevard,zic ei ca pana la sfarsitul anului sa puna si tramvaiele pe sine,dar nu cred ca se va concretiza,poate la anul la viitoarele alegeri ca asa au facut si pe Calea Calarasilor,au terminat anul trecut pana la alegerile de pe 9 Decembrie.