Bragadiru

Scheme de vopsire, compozitii de trenuri autentice, denumiri s.a.m.d.
Avatar utilizator
ICRA
Mesaje: 442
Membru din: Mie Aug 24, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Bragadiru

Mesaj de ICRA » Lun Ian 09, 2017 10:12 pm

Încep un nou topic legat de Bragadiru ținând cont că mulți aveți vagoane legate de subiect.
Am găsit poza următoare în arhivă Muzeului Tehnic.
Imagine

Digitalizarea a fost făcută de Atelierele Albe
Câteva colecții aici.

Și colorată de Jumără.
Imagine
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2738
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Bragadiru

Mesaj de catalin » Lun Ian 09, 2017 11:06 pm

Chevrolet 1928 ?
All aboard !
Avatar utilizator
lucian29
Mesaje: 192
Membru din: Mie Iun 29, 2016 11:39 am
Localitate: Constanta
Contact:

Re: Bragadiru

Mesaj de lucian29 » Mar Ian 10, 2017 1:16 pm

De când aștept redeschiderea acestui subiect. :-) Am luat asta vara o poză cu terasa Vraja mării unde scrie mare Bragadiru. Caut și postez. Cu respect
Amator/ entuziast
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2738
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Bragadiru

Mesaj de catalin » Mar Ian 10, 2017 2:49 pm

Din fericire exista cateva articole foarte corecte despre munca si mostenirea celor doi Dumitru Bragadiru, tata si fiu, in mediul online.

Imagini in care se vede numele "Bragadiru" sunt multe pentru ca reteaua dezvoltata de cei doi era probabil cea mai mare retea de parteneri pe care un comerciant roman a dezvoltat-o pana la nationalizare.

Ce nu am gasit niciodata, desi am vazut sute de poze in care apar reclame la berea si conservele lor, a fost un logo specific. Se pare ca simpla mentionare "Bere Bragadiru" era suficienta incepand de la Casa Regala ( fabrica era furnizor oficial) si terminand cu ultimul birt de langa groapa lui Ouatu...

Bere Bragadiru a avut o flota impresionanta, pe masura retelei de distributie. Care trase de cai, camioane, vagoane. Fabrica avea acces de cale ferata pe la Vama (Antrepozite azi) linia existand pana in anii 80 si avand (conform unor surse orale) inclusiv placi manuale de intoarcere vagoane. Despre vagoane avem deja subiect, raman carele si camioanele sa le identificam corect.

E trist insa ce se intampla azi cu patrimoniul domeniului Bragadiru, Palatul mai e cum mai e, dar fabrica..... Intamplarea face sa locuiesc la 5 minute de fosta fabrica si vad zilnic, de doua decenii, aceste cladiri degradandu-se. Doar trainicia si spiritul de raspundere cu care au fost facute le mai tin in picioare in aceste vremuri...interesante....

Off-topic dar stiu ca il intereseaza pe ICRA: langa palat, intr-un mic scuar, exista ultimii stalpi de sustinere a retelei STB tip Manessman din fier cu soclu de fonta completi din Bucuresti. Mai au inca sigla veche a orasului si ancora de bec. Sunt standard de 7m. Cu siguranta sunt de la deschiderea palatului si reconfigurarea zonei, 1910-1911 cel mai probabil. Merg pozati iarna ca vara trecuta era buruiana de 1 m langa ei.
All aboard !
Avatar utilizator
ICRA
Mesaje: 442
Membru din: Mie Aug 24, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Bragadiru

Mesaj de ICRA » Mar Ian 10, 2017 10:14 pm

Sper să nu uit...Stâlpii romantici dau bine pe dioramă.
Despre mașină nu stiu ce sa zic Chevy cel mai probabil dar 1926. O să caut unu asemănător.
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2738
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Bragadiru

Mesaj de catalin » Joi Ian 12, 2017 3:19 pm

Or da ei bine, dar daca ii vezi cat sunt de migalos lucrati....

Chevrolet 1930, flota "Bragadiru", de la depozitul regional Constanta:

Imagine
All aboard !
Scrie răspuns


Înapoi la “Documentatii”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat