X 72500 ( ex-SNCF ) !

lArtiste

New Member
23 Iulie 2018
1
0
Hello

New trains for a Romanian carrier ( for who else ? )

Train n°47517 ( Longueau - Bâle St Jean ) with DMU X72500 for use in Romania

- X72725/26 ( Baie de Somme )
- X72733/34 ( le Pays d'Ancre )





Antoine
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.471
600
Iași
LOCATION
Iași
In Curtici
https://www.facebook.com/groups/980458325384227/permalink/1794084417354943/
Foto Facebook _ Apetraritei Silviu
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
81
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Si dupa omologare, daca o sa fie (poate cu mai multe sanse fata de olandeze...) un nou model la H0....
Interesanta aparitie...sut rame relativ noi fata de ce s-a importat pana acum si mai ales fara un trecut problematic.
 

AdyAero

Well-Known Member
Trenulist
9 Septembrie 2008
276
55
39
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Ceva probleme au fost la inceput (ceea ce e normal, se rezolva pe parcurs). Zice ca trenurile sunt submotorizate dar nu cred ca va vrea cineva sa zburde cu ele cu 160 kmh cat e "iuteala" maxima.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/trenuri-sh-de-la-caile-ferate-franceze-aduse-ca-lux-in-romania-977670
http://transportrail.canalblog.com/pages/x72500---pionnier-mais-retraite-premature/27590100.html
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
81
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Cu tot respectul pentru trustul DIGI, dar articolul ala pare scris in Centrul Vechi la o bere pe un servetel...ud...
Nu a prezentat nimeni automotoarele astea ca fiind "de lux". De fapt nu le-a prezentat nimeni, singurele poze si informatii despre transferul lor in Romania le-am gasit pe cateva pagini de internet dedicate domeniului. Sa zicem...de nisa.... Din nou teoria victimizarii, ca ne sade bine asa si asa se vinde articolul.
In alta ordine de idei nici eu nu as recunoaste ca am cumparat ceva pana nu le omologhez in tara, altfel poate sa fie o lovitura de imagine destul de urata. Mai ales daca aceste vehicule nu trec testele. Avem un istoric recent...

"Situri de profil din Franța le prezintă însă ca niște trenuri perimate, greu de reparat, care acolo stau trase pe dreapta, nedorite de nimeni. " -Nu au fost ele niste capodopere tehnice dar afirmatia e mult exagerata si denota o profunda documentare intre doua beri pe telefonul mobil.