Wien 2009

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

djflavio

Active Member
Trenulist
24 Februarie 2008
178
1
41
Boldesti-Scaieni
LOCATION
Boldesti-Scaieni
Nu, n-am ajuns la Viena cu trenul, desi mi-as fi dorit asta... Compania la care lucrez a decis ca deplasarea sa fie facuta cu avionul.


Plecare de la Bucuresti pe soare, ceva peste 10 grade afara.. sosire la Viena pe ninsoare, cateva grade sub 0. Pe terasa hotelului era zapada de 10-15cm...

Prima grija, alimentarea:


Primul contact cu S Bahn (trenul metropolitan):

In statia respectiva era garata si o garnitura de tren:


U Bahn 2, metroul care leaga Karlsplatz de Stadion; pozele sunt facute la Krieau, ultima statie inainte de Stadion.


Iata si cateva poze cu U Bahn 6:


Si doua clipuri, primul cu U2, al doilea cu U6:



Un kilometru de tramvai... V7A? :D


Baden line, tramvaiul albastru care face legatura intre Karlsplatz (Wien Oper) si Baden.

Cu acest tramvai se poate ajunge la Shopping Center South (un mall urias).

In statia Inzersdorf, mergand spre SCS..


Nasol:


Si ca orice trenulist care se respecta, a trebuit sa fac o vizita si la o gara. Am ales Westbahnhof. Aici un CityShuttle tocmai se pregatea sa plece.





Roco, heh?

Alte trenuri


Un Desiro EMU, probabil o cursa metropolitana:


Si bineinteles, nu putea sa lipseasca...



Cam atat deocamdata. Sper sa mai am timp si de alte poze...
 
Reportajul: frumos si concis.
Pozele: arata material rulant de calitate si impecabil din punctul de vedere al intretinerii (din ce se vede).
Altii pot, noi speram.
 
Din U1, dinspre Kagran spre Praterstern:


Tot din U1, la statia de pe podul peste Dunare, Donauinsel:


Sunt curios cum coteste chestia asta:


O calatorie in timp... In Stephansplatz:


Cu trenul metropolitan de la Hellingenstadt la Oberdobling.
 
Din nou la drum, plecand de la Krieau.

2 si 6 sunt minute pana vine metroul. Intotdeauna vine la fix.
Cladirea moderna care se vede prin geamul de sus al statiei este noul sediu OMV.

La Schottenring, pe U4:


Schonbrunn:


Palatul imperial Schonbrunn:


In gara la Wien Hutteldorf, cautand trenul de Handelskai (S 45):
 
djflavio a spus:
Aveam eu o banuiala ca nu e Desiro, dar m-am luat dupa minciunile altora... :-x

Pentru respectivii :

Acesta este un DESIRO EMU
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/electric/emu/30/001-004/BDZ_30-004.jpg

ps: asa ceva trebuia sa cumpere si CFR nu rame ex SNCF/CFL care scutura...
 
Iata si trenul de Handelskai


Desi era seara, in fuga trenului am reusit sa filmez cateva trenuri de-ale lor:

Ultimul (cel mai inchis la culoare) pare sa fie un "RailJet".

Ceva mai tarziu, despartirea de tren in gara Oberdobling:


Alta zi, alta ruta! :D Destinatia tot Oberdoblig, dar de la LandStrasse. Cu metroul e destul de simplu, dar voiam ceva mai complicat. Am vrut sa fotografiez CAT-ul (City Airport Train) dar am intampinat conditii meteo nefavorabile pargurgerii pe-afara a traseului pana acolo (statia LandStrasse este in redecorari masive, transferul intre U-Bahn, S-Bahn si CAT facandu-se pe afara).

Asadar... Iata un tren regional:

 
...si un CityShuttle cu post de conducere si locomotiva impingatoare:



La Handelskai am lasat trenul regional sa se duca in treaba lui (iesea din zona 100 in care aveam abonament).

Este podul peste Dunare. Mi s-a parut interesanta imbinarea dintre sine (se vede in a doua poza)...
 
Din nou garnitura aia de epoca, in gara la Heiligenstadt:


Si din nou despartirea de Talent la Oberdobling:


Ar mai fi fost cateva clipuri, dar nu mai stau de ele acum.

Urmatoarea zi... plecarea acasa! :(



End of a dream. :(
 
djflavio a spus:
La Handelskai am lasat trenul regional sa se duca in treaba lui (iesea din zona 100 in care aveam abonament).

Nu ieÂşea... mai avea destul până ieÂşea din zonă. Dacă era S3 sau S4 mai puteai merge până la Strebersdorf, iar cu S1 Sussenbruen cel puĂžin. Oricum, DUnărea puteai să o treci lejer. Eventual să revii cu metroul sau tramvaiul (merg în paralele toate 3, pe 3 poduri la fel de paralele).