Misto nene, sa te lase sa fotogafiezi, chiar si prin depouri, la noi parca furi secrete militare, nu altceva. Parca nu ar fi tone de locomotive mult mai rasarite decat parcul nostru minunat ... dar ramanem patrioti si nu ne vindem tara.
interesantul a spus:Trenurile de persoane sunt programate dimineaţa şi seara/noaptea.
între orele 09.00 şi 18.00 nu este programat nici un tren de călători.
.
Gam3 a spus:Ce nu imi place in Moldova, militia. Am avut de a face cu ei de mai multe ori, in primul an a trebuit sa dau spaga chiar daca nu am gresit cu nimic. Macar a fost infima suma fata de romania. Probleme am avut nu numai in capitala, dar daca ai omul potrivit in masina nu mai sunt probleme.
Interesantul a spus:Transportul în comun se face în foarte mare parte de privaţi. Sunt microbuze Mercedes Sprinter mai multe, cred, ca şi în Germania. 1 leu moldovenesc călătoria. Municipalitatea gestionează doar reţeaua de troleibuze, şi abia acum a cumpărat câteva autobuze.
Marea parte a troleibuzelor sunt ucrainene fabricate în anii `80, iar acum anul acesta au importat 20 de unităţi din belarus, şi au comandat alte 200, care le vor asambla la Chişinău.
interesantul a spus:Curiozitate.
Podul de cale ferată de la Ungheni, a fost construi cu 30 de ani înainte de Turnul Eiffel, chiar de către Gustave Eiffel, care în acea perioadă era un inginer în devenire. La capetele podului s-au montat plăci comemorative.
Acest lucru s-a descoperit în arhive, după plecarea ruşilor din 1990.
Dacă are cineva poze, sau ştie surse de poze, îl rog să posteze.
E.
Numarul 3TE10M-0015 (memoria mea ma bate - inbatranesc - acuma mam uitat la archivele mele - corect tre sa fie 0015) intr adevar a fost in realitate 3TE10M-0002 !!!interesantul a spus:Câte ceva despre locomotive.
Actualul număr 14 este de fapt numărul 02, care din motive birocratice în anii democraţiei şi-a schimbat numărul.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.