Vlad Collection - TIMISOARA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
detaliu vitrina nr.2 vagonul CFR-sarpe articulat si camioane pompieri ROMAN

Dacia 1300 albastra


Poftiti in vagoane!

cineva care tine buda ocupata...citeste ziaru si primeste amenda!

animatie pe peron!

iluminatul public merge doar pe ... 6V

camioane de pompieri ROMAN DIESEL

vagoanele rosii nu mai au nevoie de prezentare

Pauza de o tigara...

Odihna de dupa-amiaza...

Inspectia de dimineata....in spate tren militar pregatit de plecare

bine-cunoscut-ul Kurz Bruno

Tiger II

din lipsa de spatiu...trenurile din spate nu se prea vad...
 
Diorama este visul meu!
Pentru asta am nevoie de spatiu, cel putin 100 mp pentru a dezvolta proiectul pe care il am in minte... pana atunci... ma relaxez privindu-le in vitrina

urmeaza camioanele Roman Diesel, Daciile 1100, 1300, Autosanitara TV, Autobuz ONT Carpati Irannnational, Lada, Renault 16, Volga, Multicar, IMS, Steagu Rosu si altele ce au mai circulat pe la noi...





 
Super colectia, de unde ai luat automobilele autohtone?
 
Renault 12 = Dacia 1300, Renault 8 = Dacia 1100, GAZ 69 = IMS
MAN F8 HERPA = Roman Diesel. Am cumparat Roman Diesel HERPA de la care am luat doar grila radiatorului si am plasato pe MAN F8 HERPA,
Steagu Rosu = ZIS 150 , Renault 16, Volga, Lada, masinile interbelice, etc. Autobuzul l-am vopsit eu. TV-ul este din Romania(toate de pe www.ebay.de sau www.ebay.com)
 
Montalbano a spus:
Buna seara,
La vitrina 1 este un autobuz, ce ne spui despre el ?
Ai o colectie tematica frumoasa.
Montalbano

Autobuzul de baza este Mercedes-Benz 0302. In Romania in anii 70 s-au importat cca 300 de autobuze produse sub licenta MB in Iran - marca Irannational vopsite in alb-albastru pentru ONT Carpati. Macheta am vopsito singur dupa poze, iar pasagerii sunt de asemenea pusi de mine
 
vlad_ford_v8 a spus:
si Locomotiva LDH 1250 este gata pentru vopsire... in curand se va alatura colectiei. Probabil o voi atasa vagonului supraetajat CFR-sarpe, la noi in Timis este o astfel de garnitura in circulatie...




Sa inteleg ca tu l-ai executat!
Da-ne si noua cateva detalii!
 
Locomotivele LDH sunt realizate manual in Ungaria.
1. Am luat legă’tura cu dl.de la Rail Crisana Club din Oradea
2. Am cumparat la indicatiile domniei sale Rivarossi BM 4/4 cu 650 lei
3. Am achitat costul operatiunilor de transformare in LDH: 40.000 HUF (cca 620 lei)
4. Cand va fi gata va fi trimisa la Braila la dl.Ing.Savin pentru vopsire cost ce va fi in jur de 340 lei. Deci total va ajunge investia pe la 1.700 lei
Perioada de realizare: cca 6 luni dat fiind numarului mare de comenzi
 
foarte frumos apreciem efortul dar

dc nu ai ales sa o faci integral la Braila
costu cred ca era tot ala (aprox)
parerea mea ca din plastic iesea mai bine
legat de vopsit / decaluri gaseam alta solutie dar partea de constructie sigur era geniala la fam Savin
 
mecanicul ce calibru are la statie de EM/REC? vrea sa verifice daca e benzina in cisterna, sau impusca un vames?
 
vlad_ford_v8 a spus:
Locomotivele LDH sunt realizate manual in Ungaria.
1. Am luat legă’tura cu dl.de la Rail Crisana Club din Oradea
2. Am cumparat la indicatiile domniei sale Rivarossi BM 4/4 cu 650 lei
3. Am achitat costul operatiunilor de transformare in LDH: 40.000 HUF (cca 620 lei)
4. Cand va fi gata va fi trimisa la Braila la dl.Ing.Savin pentru vopsire cost ce va fi in jur de 340 lei. Deci total va ajunge investia pe la 1.700 lei
Perioada de realizare: cca 6 luni dat fiind numarului mare de comenzi


CUm am scris si in mailul dat pt dv, vopsirea este 200 lei, nu 340lei, nici 100 euro, data viitoare cititi cu o mai mare ATENTIE e-mailurile primite , ca altfel facem o proasta informare a tuturor, acel 340 era pt altceva
Din nou, o mai mare ATENTIE la citit e-mailul