In scurta mea vizita in cel mai romantic oras din lume, am avut ocazia sa fac o vizita si in gara ce deserveste turistilor dar si localnicilor orasului Venetia.
Gara sa numeste Saint Lucia, este o gara de tip terminus si are 14 linii de garare principale care deservesc calatorilor si 10 linii suplimentare care deservesc stationarii trenurilor ce nu pleaca imediat dupa sosire. In timpul stationarii pe aceste linii se fac si verificari ale materialului rulant, se manevreaza marfurile si posta expediate catre oras. Langa gara se gaseste binenteles si depoul de locomotive format din 6 linii electrificate.
In aceasta gara ajung zilnic 450 de trenuri, iar media de calatori pe zi ajunge la 82.000 de persoane. eva poze
Gara apartine FS, "Ferrovie dello Stato" care se poate traduce in Italian State Railways sau Caile Ferate Italiene.
Iata si cateva poze cu cladirea garii si logo-ul FS.
In urmatoarele poze se poate vedea interiorul garii:
Se pare ca local se vorbeste despre o renovare a intregii cladiri deoarece peretii nu sunt bine intretinuri si iluminatul este foarte slab.
Gara a fost construita la mijlocul anilor 50'.
Legatura cu continentul se face pe podul numit "Ponte della LibertĂÂĄ" care se poate traduce "Bridge of Liberty" sau Podul Libertatii. Lungimea podului este de aproximativ 3,5 kilometri iar liniile de legatura sunt 4 la numar. Legatura este directa cu gara din orasul Mestre pe unde trec foarte multe trenuri internationale.
Poze cu podul:
Gara sa numeste Saint Lucia, este o gara de tip terminus si are 14 linii de garare principale care deservesc calatorilor si 10 linii suplimentare care deservesc stationarii trenurilor ce nu pleaca imediat dupa sosire. In timpul stationarii pe aceste linii se fac si verificari ale materialului rulant, se manevreaza marfurile si posta expediate catre oras. Langa gara se gaseste binenteles si depoul de locomotive format din 6 linii electrificate.
In aceasta gara ajung zilnic 450 de trenuri, iar media de calatori pe zi ajunge la 82.000 de persoane. eva poze
Gara apartine FS, "Ferrovie dello Stato" care se poate traduce in Italian State Railways sau Caile Ferate Italiene.
Iata si cateva poze cu cladirea garii si logo-ul FS.
In urmatoarele poze se poate vedea interiorul garii:
Se pare ca local se vorbeste despre o renovare a intregii cladiri deoarece peretii nu sunt bine intretinuri si iluminatul este foarte slab.
Gara a fost construita la mijlocul anilor 50'.
Legatura cu continentul se face pe podul numit "Ponte della LibertĂÂĄ" care se poate traduce "Bridge of Liberty" sau Podul Libertatii. Lungimea podului este de aproximativ 3,5 kilometri iar liniile de legatura sunt 4 la numar. Legatura este directa cu gara din orasul Mestre pe unde trec foarte multe trenuri internationale.
Poze cu podul: